ID: 96860
H&S Foodtrans Pruszków
ID: 96860
ID: 96860
Witam, czy może ktoś pracuje w tej firmie i mógłby udzielić szerszych wiadomości co do H&S w zakresie pracy, jakie wynagrodzenie, jaka atmosfera w robocie, czy jazda na tacho itp.
Witam, czy może ktoś pracuje w tej firmie i mógłby udzielić szerszych wiadomości co do H&S w zakresie pracy, jakie wynagrodzenie, jaka atmosfera w robocie, czy jazda na tacho itp.
~Paweł*.ssp.dialog.net.pl
*.ssp.dialog.net.pl
Posty (49)
~kamila | ponawiam | |||
~True | system 3/1 1900 netto+ 40 euro umowa na czas próbny (miesiąc) potem umowa na rok. wyjazdy niedziela rano, zjazd do domu piątek po pracy... | |||
~true | *50 euro, literówka | |||
~haesiak | Jak dobrze słyszałem z Pruszkowa to jeszcze szukaja kierowcow Do tego ida nowe auta od nowego roku (nowe Volvo) | |||
~Jarko | Witam koledzy napiszcie czy tam są tylko cysterny spożywcze czy też chemiczne. Nie mam ADR-ów czy mam szansę się załapać??? | |||
~haesiak | Cysterny tylko spożywcze ale MILE widziane ADR - jazda np z alkoholem. | |||
~xx1983 | Pracować trzeba. Robota jak robota. Raz sie wkur... raz jest light. Ja pracowalem w ten firmie jakis czas. No ale nam polskim kierowca zawsze bedzie zle. To Chyba taka nasza mentalnosc. | |||
~Zibi | Złodzieje | |||
uczciwy30
| jakie aktualnie warunki pracy i płacy oferują?chodzi mi o opinie kierowców | |||
~hod dog | 6500 za 3/1 8000 za 4/1. Rozwozka kontenerów po portach. Dziennie dwa sztuki, pobrać z terminala, umyć, załadować odstawić do portu i tak dziennie. 6 rano start 20. 55 end. Planery ci nie popuszcza jak się dasz. Język niemiecki lub angielski znac trzeba dobrze. | |||
~ZUZEL | DOBRZE PISZESZ ALE KOLEGO FIRMA IDZIE NA DNO ODEJSCIA PO 10 CHLOPA TYDZIEN W ZAMIAN URAL PRACUJE ALE TEZ ODPALA WROTKI OD JESIENI A OD KIEDY 45 JEST PROBLEMEM TO JUZ SAM DECYDUJ INNE FIRMY 2/1 NIE PROBLEMU TU 3 DO 4 NA DOSLUDZE A KASA JUZ NIC SPECJALNEGO A JAK CIE SEBA UPATRZY TO I TAK ZWOLNISZ SIE SAM BO NERWOWKA I STRESOWKA TO JUZ DZISIAJ ZADNA ATRAKCJA POZDRO | |||
~ZUZEL | TEN BAJZELEK TO NA KONTENERACH OCZYWISCIE CYSTERNY WZGLEDNIE NORMALNIE NALEJ ZAWIES WYLEJ NATOMIAST KONTENERY SA WIELKA SZTUKA POMYSLOWOSCI DISPO BALAGAN I ZWALANIE WINY NA KIEROWCOW TO NORMA CIAGLE ZMIANY I PLANING NA 15/16 GODZIN NP MYCIE PO CZASIE 15 PLUS A RANO 6, 00 ZALADUNEK POTYEM JEDZIESZ NA FR I CYKOR W OCZACH BO JAK DZWON TO KLATA ZA TACHO JEST | |||
~ZUZEL | DKATEGO JAK CHCESZ TAM ROBIC TO DOBRZE SIE ZASTANOW STARA FIRMA STARE PRZYZWYCZAJENIA TRANSPORTU Z NL NP PLACIMY MANBDATY ZA TACHO ALE PODWYZEK NIE WIDAC JAK SERWIS TO PO AWANTURZE WIELKIEJ JAK ZJAZD DO HATY TO ROBOTA DO POLNOCY A CI KTORZY MAJA PAUZE OD POLUDNIA BALUJA DLACZEGO TAK JEST KTOZ TO WIE MOZE DISPO MUSI BYC TEZ SZKOLONE I BEDZIE WTEDY OK | |||
~tylkoprawda | na dzien dzisiejszy ~2000tys podstawy na reke po roku ~2200zl +52, 5Euro diety Ukraincow od c*, przyjmuja bez jezyka ogolnie firma schodzi na psy... Polacy zwalniaja sie na potege... system 3/1 6/2 jak kto woli... Przyjeli 3 Poganiaczy w Pruszkowie tzn Przekaznikow wiec Robi sie Bagno... Pozdrawiam | |||
~TeleBele | Syf kila i mogila. Omijac szerokim lukiem ten haos. Zapierdziel po 15 na dobe za slaba kase, niebawem bedzie wymagana znajomosc ukrainskiego. Ogolnie wstyd pracowac w tej firmie :) | |||
~WPR | Telebele - Daj znac jak zmienisz na lepszą. | |||
~Lajkonik | Jakie zarobki przy systemie 3/1? I jak wygląda praca na codzień ze "zapierdziel po 15 godzin"? | |||
~TeleBele | WPR dawno temu zmieniłem na lepsza. Dochodza słuchy, ze mialo sie polepszyc, a kolejny raz zrobili wszystkich w bambuko. Kolejne aneksy do umowy. Poobcinane premie. Ukraincy juz nawet uciekaja z tego kolchozu. Powinni zaorac te obozy pracy. | |||
~TeleBele | Lajkonik to oznacza, ze startujesz o 5:30 rano, a dzien konczysz o 20:30. Codziennie praktycznie 2 zaladunki. Pobranie, myjnia, zaladunek, zrzutka, pobranie, myjka, zaladunek, zrzutka i tak na okraglo. Jak trafisz trase 300km to sukces. Za prace w systemie 3/1 jak zarobisz 7tysiecy to bedzie dobrze. | |||
~Hello | Ogólnie bardzo słaba firma, osoby zarządzające to dramat, pracownicy to dramat bałagan okropny ludzie uciekają | |||
~Zawiedziony | Kasa zgadza się co do grosza. Ale kombinują I szukają pretekstow żeby nie zapłacić premii. Długie dojazdy do Holandii busem to nie problem, problem w tym ze na bazie dowiadujesz się że auto czeka 300km dalej. Wtedy czekasz aż zjadą wszystkie busy I robocie przegrupowanie. Do auta docierasz o 4 rano i chcą żebyś już o 5 ruszał w trasę. A co najgorsze to to że na potęgę zatrudniają Ukraińców za których trzeba wjeżdżać na załadunku i rozładunku bo nie potrafią się dogadać. Oni odpoczywają A Ty potem musisz ze swoim cisnąć A firma ci ciśnie że się nie wyrabiasz. To tyle na temat | |||
~123 | Jaka jest obecna sytuacja w firmie? Dziękuję | |||
~TeleBele | -123 nic sie nie zmieniło... Polaka ciezko spotkac :)... nawet ukraina omija ta firme | |||
~Arsen Lupin | Najporzadniejsza firma w obecnych czasach. Andrzej "MAFIA" poszedl na emeryture i jezdzi teraz po najlepszych drogach, musztarda ma wszystkich i wszystko w d... bo ma wieksza od HELGI z Leuna, Wampirek wpatrzony w ostatni laptop usypia jednym okiem a drugim patrzy jak beata stoi pod prysznicem a Jozef z Juzefowa na palcach sie wspina bo chlopina niskiego wzrostu, Ewalad, Jape juz dawno odeszli na niebianskie szlaki, ech to byla firma dawno dawno temu | |||
~Ochotnik | Jak w firmie ktoś powie zamierzam przyjść do pracy | |||
~Zly | Banderowcy są na topie nacyki i gówno z Ukrainy się panoszy | |||
~Grafitowy | Dzisiaj to jess sowiecka firma sami banderowcy, rozwozka po domach obciążenia za sprzątanie | |||
~sid | Tam gdzie kończą się reguły, zaczyna się pruszków | |||
~Kierowca | Firma to już sama Ukraina w biurze Ukraince za kierownicą szony tragedia | |||
~Kierowca | Jak masz paszport ukraiński to możesz tu pracować szony żądza |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.