ID: 146677
Praca w systemie 2/1 lub 2/2?
ID: 146677
ID: 146677
Witam was mobile szukam pracy w jakiejś firmie max 40 km od wrocławia interesuje mnie system pracy 2/1 lub 2/2 moje doświadczenie zawodowe to 11 lat pracy na tandemach i zestawch zwykłych polecajcie jakieś firmy PROSZĘ o pomoc
Witam was mobile szukam pracy w jakiejś firmie max 40 km od wrocławia interesuje mnie system pracy 2/1 lub 2/2 moje doświadczenie zawodowe to 11 lat pracy na tandemach i zestawch zwykłych polecajcie jakieś firmy PROSZĘ o pomoc
~robko1212*.186.87.87.ipv4.supernova.orange.pl
*.186.87.87.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (197)
~iiii!!! | ~ sid a ile tych nadgodzin będziesz miał po 10-11 dniach pracy, jeszcze w systemie równoważnym. | |||
~iiii!!! | ~ bywalec problem polega ze znalezieniem 3 kierowców, którzy będą tak ułożeni jak Ty opowiadasz. Niestety praktyka pokazuje inaczej, bo każdy kierowca ma swoją historie co do zgłoszenia uszkodzeń, inna wrażliwość na porządek w kabinie i naczepie. W praktyce wygląda to tak, że nie ma winnego uszkodzeń i nie zapakuje się do takiego syfu. Nawet nie zgłoszono uszkodzenia, bo może nie zauważą i następną turą nie wrócę na ten sam skład. W poniedziałek, gdy kierowca spędza z rodzina czas i przy zimnym piwie do czego ma prawo, przed wyjazdem dowiaduje się spedytor, że auto nie sprawne lub w wtorek w trasie dowiaduje się szef, że opona rozcięta i trzeba ja zmienić w BE za 800eu lub ogrzewanie (webasto) nie działa lub klima itp. | |||
~polskiniemiec | iiii!!!- myślę, że to kwestia doboru załogi. Jeżeli pieniądze będą motywować ludzi, to zadbają. | |||
~bywalec | -iii!!! - a czy przy systemie 3/1 albo 4/1 nie ma rotacji na autach? wierzysz, że kierowca jeździ autem 3-4 tyg a później auto tydzień stoi na firmie? Kwestia doboru 3 zgranych kierowców nie powinna być wielkim problemem, oni sami nawzajem zadbają o porządek. Proste, auto zjeżdża w piątek na bazę, kierowca wypakowuje graty i sprząta w kabinie. Zgłasza jakieś usterki, bo co mu zależy przecież on nie jest za nie odpowiedzialny, a jak uszkodził gdzieś auto i tego nie zgłosi to co za problem skontrolować takie auto po przyjeździe? obejść w koło i posprawdzać to przecież mniej jak 5-10 min zajmuje. A jak robota jest ułożona to auto wróci już nawet w czwartek, bo kierowca wyjeździ te 90h do czwartku spokojnie i jest czas do poniedziałku na ewentualne naprawy. A kierowca w takim systemie będzie szanował taką pracę. | |||
~iiii!!! | ~bywalec jeśli robota jest ułożona to nowy kierowca wsiada w czwartek i jedzie dalej auto, bo robota jest ułożona i to kierowca wyjechał swoje godziny a nie auto.. Przez obejście auta nie wszystko się skontroluje. Rozumiem, ze gdy kierowca zjedzie w czwartek lub piątek w nocy to 2 kierowca przyjedzie przejąć auto, skontroluje pasy, otwieranie dachu, klimę, ogrzewanie. W takim systemie auto ma nie stygnąc, bo 2 auta musza zarobić na 3 kierowców. Mało jest firm, które jeżdżą w tym systemie ze zjazdami składu na bazę. Raczej to kierowców dowozi się do auta. U mnie jest system 2tyg i 4-5dni w domu auto bez rotacji kierowców ale to tez nie wychodzi zbyt dobrze. Taki kompromis miedzy rotacja kierowców a postojem składu. Racja, ze to kwestia doboru 3 kierowców ale próbowałem i to nie jest proste. Ten smaży w kabinie, drugi pali fajki, trzeci myje się raz w tygodniu i materac śmierdzi uwierz mi, że to trudniejsze niż znaleźć kandydatów na obsadę podwójną. | |||
~bywalec | iii!!!- to jest na prawdę kwestia doboru ludzi. Zawsze się sami mogą do siebie dopasować jak się np. znają. Wszystko jest kwestią kasy. Bo ile Ciebie kosztują 2 kierowcy jeżdżący non stop i co drugi weekend wolny? Do tego dochodzą zwroty wolnych dni za nadgodziny, urlop, jakieś sytuacje losowe typu choroba czy coś innego i auto stoi. Przy 3 kiero na 2 auta zawsze można pomanewrować, że np jeden zaniemógł to drugi nie ma tyg wolnego tylko rusza w trase po weekendzie a ten co go zastępuje pojedzie za niego tak samo w kolejnym wyjeździe, czyli takie płynne przejście z 2/1 na 4/2. Wszystkie nadgodziny i urlopy wykorzystane są w cyklu, oprócz bodajże urlopu 2tyg co musi wg prawa trwać nieprzerwanie przez 2 tyg, ale to jak już wspomniałem można pod koniec roku wykorzystać jak i tak większość aut stoi. Powiedzmy na 52tyg w roku auto jeździ 50tyg przy 3 kiero na 2 auta, a u Ciebie z przypisanym kierowcą do auta ile? Przy dobrych wiatrach to pewnie 44 - 45 tyg? | |||
~iiii!!! | ~bywalec pełna zgoda. Nie tak łatwo znaleźć 3 zgranych kierowców. Taki system tez prowadzi do niższych zarobków ale nie każdemu kierowcy trzeba 6 na miesiąc. Jeśli jutro Niemcy klepną zakaz 45h w kabinie to namnoży się firm z takim systemem, bo to będzie najprostsze i najtańsze rozwiązanie. | |||
~MARECKI | DEN HARTOGH HOLANDIA NA ADR KWESTIA DOGADANIA SYSTEM 2/2 4/4 W TYM 4/4 JEST TAK ŻE MASZ 1200 EUR CO MIESIĄC POZDRAWIAM | |||
~iiii!!! | ~MARECKI rozumiem, że na umowę o prace w Holandii i kierowca musi sobie dojechać do Holandii. | |||
~Justyna | Witam, oferujemy pracę w systemie 2/1 na plandekach i cysternach spożywczych. Cargo Expert Nowy Tomyśl ul. Długa 6/5. Tel. 607-801-905. | |||
~kolega zza kółka | Jedno miejsce na tygodniowe kołka na firankę PL-UE-PL i 3-4 dni przerwy przed następnym Bełchatów-Radomsko-C zęstochowa. Tel. 691 021 582 | |||
~Kierowca | Szukam pracy na chłodnie, system 2/1 lub 2/2 trasy tylko po UE bez BG. Może byc podwójna obsada. tel. 502-999-345 | |||
~start | 2/1 w ujeciu rocznym to 17 tygodni wolnych, 3/1 to 12, ale o czym tu pisać mało który z was przepracował cały rok w jednej firmie | |||
InvestTransport
| Jeżeli szukacie systemu pracy 2/1 to zapraszam firma z Koszalina oferujemy dobre warunki i system | |||
AUran
| Podaj namiary na tą firme w Lipsku z systemem 2/1. | |||
~Marek34 | Jezdze 2/2 od poczatku tego roku i jestem mega zadowolony, start i meta na bazie, pelen etat, 4000 zl stalej pensji.. nigdy wiecej innych systemów.. jezdzilem pare lat 3/1.. Polecam, pracuje sie zupelnie inaczej. | |||
~Rysiek777 | 2/2 to jedyny system z którego nie ma nadgodzin i nie ma napięć | |||
~Rysiek777 | junior nie można iść do seminarium jak małżeństwo zawarłeś wiec nie wszyscy możemy pójść za tobą :) | |||
~kierowca de | A ja wa wszystkim proponuje system 1/3 tzn. tydzien w pracy i 3 tygodnie w domu. zarobki 2000 euro na rękę. Praca bez znajomości języka na Niemieckim kontrakcie. Pasuje? | |||
~Rumbi | MAREK no to żeś zrobil interes życia 4 tyś zł za 2 tygodnie | |||
~sdsd | 4 tyś za2 tygodnie pracy jest ok dla kogoś kto nie ma tuzina kredytów i kilku dzieciaków oraz bezrobotnej żony ; ) | |||
~Nowy | Witam, My z dziewczyną od czerwca jeździmy w podwójnej obsadzie w systemie 2/2 i za tą pracę bierzemy 4700, Uważam że za taki system są to dosyć rozsądne pieniądze. | |||
~Nowy | Oczywiście każde z nas bierze po 4700 | |||
lukas1987
| witam jaka firme polecicie w systemie 2na1 z okolic zgorzelca wroclawia | |||
~janek | Polecam wszystkim powiedzieć że to Ty jak tam u Ciebie ja przerwa Spokój jak tam u Ciebie ja przerwa Spokój jak by co nie można zrobić | |||
~janek | Oni tak nie umieją | |||
~mmm | Witam. Od stycznia ruszamy z systemem 2/2. Okolice Zgorzelca. Wynagrodzenie od 4500 do 5500 zł. Praca na plandece - podstawowy adr. Trasy it-de. Proszę sms 507630755 | |||
~zainteresowany | A jak wyglada sprawa urlopów? w systemie 2/1 3 kierowców 2 auta | |||
~Lysy | Czesc koledzy szukam pracy kierowca doswiadczenie niemiecki dobry tylko praca u niemaca i najwarzniesze system 2/1 | |||
~Blubrak | Około 4 euro za godzinę pracy. Nie winięzachodnich związkowców za niechęć do menelodrajwerów z PL. Szmaty! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.