ID: 146163
Własna ciężarówka-firma jednoosobowa-fikcja !!!
ID: 146163
ID: 146163
Panowie od dawna zastanawiałem się nad ruszeniem ze swoim a mianowicie: własny koń plus naczepa jakaś spedycja i do przodu... jak można u kogoś to tym bardziej u siebie się da radę. Od kilki miesięcy korespondowałem mailowo z firmami spedycyjnymi mogącymi zapewnić mi jakieś ładunki. Panowie z moich spostrzeżeń wynika iż średnia stawka za km w tej chwili na naszym rynku to 2, 70zł netto plus zwrot kosztów opłat drogowych oczywiście tylko pod warunkiem że posiadasz konia z normą euro5 bo im niżej tym procentowo zmniejsza się pokrywanie kosztów przez spedycje za opłatę drogową... i tak przechodząc do sedna sprawy, żadna spedycja tak naprawdę na kraju na legalu nie da Ci przejechać więcej niż 8 tys km miesięcznie. Więc liczymy:
8 tys km X 2, 70 =21 600 zł
średnie spalanie 33 trzeba liczyć X 5, 20 zł litr paliwa x 8 tys k miesięcznie = 13728 zł
księgowa minimum 500zł
koszty minimalne serwisu auta w miesiącu = 700zł
zus liczę lekko 1000 zł to daje nam: 21600zł-13728-500-70 0-1000=5672 zł zostaje a gdzie jedzcze ubezpieczenie auta? ubezpieczenie naczepy ubezpieczenie ocp NO I CO NAJWAŻNIEJSZE jak nie mamy gotówki na zestaw to leasing bądź kredyt i nie zostaje nam z miesiąca nic :) 0 ZŁ 0 GROSZY PYTAM JAK młodzi ludzie w tym śmierdzącym syfem kraju mają się czegokolwiek dorobić?Jak sobie poradzić? JAK ŻYĆ PANIE PREMIERZE !! ~???
Panowie od dawna zastanawiałem się nad ruszeniem ze swoim a mianowicie: własny koń plus naczepa jakaś spedycja i do przodu... jak można u kogoś to tym bardziej u siebie się da radę. Od kilki miesięcy korespondowałem mailowo z firmami spedycyjnymi mogącymi zapewnić mi jakieś ładunki. Panowie z moich spostrzeżeń wynika iż średnia stawka za km w tej chwili na naszym rynku to 2, 70zł netto plus zwrot kosztów opłat drogowych oczywiście tylko pod warunkiem że posiadasz konia z normą euro5 bo im niżej tym procentowo zmniejsza się pokrywanie kosztów przez spedycje za opłatę drogową... i tak przechodząc do sedna sprawy, żadna spedycja tak naprawdę na kraju na legalu nie da Ci przejechać więcej niż 8 tys km miesięcznie. Więc liczymy:
8 tys km X 2, 70 =21 600 zł
średnie spalanie 33 trzeba liczyć X 5, 20 zł litr paliwa x 8 tys k miesięcznie = 13728 zł
księgowa minimum 500zł
koszty minimalne serwisu auta w miesiącu = 700zł
zus liczę lekko 1000 zł to daje nam: 21600zł-13728-500-70 0-1000=5672 zł zostaje a gdzie jedzcze ubezpieczenie auta? ubezpieczenie naczepy ubezpieczenie ocp NO I CO NAJWAŻNIEJSZE jak nie mamy gotówki na zestaw to leasing bądź kredyt i nie zostaje nam z miesiąca nic :) 0 ZŁ 0 GROSZY PYTAM JAK młodzi ludzie w tym śmierdzącym syfem kraju mają się czegokolwiek dorobić?Jak sobie poradzić? JAK ŻYĆ PANIE PREMIERZE !! ~???
~Wyjęty spod prawa*.ssp.dialog.net.pl
*.ssp.dialog.net.pl
Posty (70)
~21-szy | ese - sprawiasz mi zawód. Ja mam parcie na kusiódemkę a ty mi tu z kuósemką wyskakujesz. Moje szanse na letni lans... maleją. No jak mogłeś !?! | |||
~Zakręcony | Swoją drogą najgorsze w tym temacie są terminy płatności i tzw. "złe długi". Musisz mieć troszkę zapasu gotówki na zapłacenie podatków za usługi, za które jeszcze nie otrzymałeś zapłaty. | |||
~Helwet | Portal psychopatów (przepraszam tych zdrowych, bo kr*yni wiedzą że o nich mowa) | 2 | ||
ese
| No faktycznie głupio wyszło... To może najpierw taką symboliczną tylko, na odczepkę "kupiontke" kupić | 1 | ||
~KONIEC | Helwet ano jest taki :) | |||
~hdsh | paliwo liczysz brutto a zarobek netto wiec sie zastanow co piszesz | |||
~KONIEC | Mało tego płaci po 30 dniach :) do wystawienia faktury nie od dostarczenia wow :) | |||
~Helwet | KONIEC, to ile zarabiasz dziennie 460 euro? czy ponosła cię fantazja. | |||
~KONIEC | za kurs mam 230 euro robię 2 kursy dziennie:) trasa to 245 km :) Helwet tyle mam za kurs na zestawie po kraju :) czyli 0, 93 euro za km przejechany :) czyli 3, 8 zł za km :) płatny w kole:) | |||
~21-szy | ese - popraw się bo ja taki mało lans-boy wychodzę a wiadomo, że powinno być inaczej. Pozdro. | |||
~Helwet | Tak na szybko i bez ceregieli, wyszło mi ponad 45tys zł miesięcznie. Brawo, brawo. | |||
~Zakręcony | KONIEC patrząc na to z punktu widzenia realiów rodzimego transportu to troszkę oszukujesz. Po pierwsze doba to nie jest dzień... | |||
gustav
| Coś przegapiłem? Wakacj e już się rozpoczęły? | |||
~Zakręcony | Cukrownie płacą coś w tych piniądzach przy dostawach do np. "Biedronek". W kółku zabieramy super palety euro. | |||
~Helwet | gustav, nic nie przegapiłeś. Sezon ogórkowy w pełni, Polacy zarabiają coraz więcej, niektórzy tyle że sami nie wiedzą ile. | |||
ese
| Na pewno zarabiają więcej niż Niemcy. Ci w Niemczech pracujący. O 2500-2800-3500 euro nie jest żadną sensacją. A znajomi ktorych tam mam trochę mówią o takich kwotach może też, ale na półtora-dwa miesiące. Drugą grupą są ci, ktorzy stali się ofiarami spisku okolicznych krajów przeciwko polskiemu kierowcy i są (także tam) wyzyskiwani i oszukiwani | |||
~Wyjęty spod prawa | podbijam | |||
~21-szy | Wyjęty - ONI nie chcą czytać i liczyć - ONI wiedzą lepiej. | |||
~Mgr. Parkingowy | *licie głupoty o tych stawkach, wczoraj jechałem z towarem, fracht 800 netto kilometrów 145 z punktu załadunku do rozładunku po kraju - lodówką. krótszą drogą było by 120km ale nie chciałem się pchać przez wioski :P To w końcu opłaca się czy nie? | |||
~Ł ysy | Pewnie, że się opłaca. Są ludzie kupujący Q7. | 1 | ||
~Mgr. Parkingowy | Ł ysy jaki masz wóz? | |||
~BOSS Z KRAKOWA | tylko policzmy tak ze paliwo jak masz po 5. 2 to tankujesz po 4zl z hakiem to juz 1. 2zl taniej po drugie za 2.. 7 nie jezdze tylko minimum 3. 5zl na powrocie i od 4zl wyjazd a przewaznie mam 4. 2=4/3 km we tamtym miesiacu zrobilem tylko 9000km obrot 38 000zl a hakiem a codziennie bylem w domu drugi zestaw jezdzi kierowca 160km w 2 strny robi 3 kolka dziennie tam jedzie 24t stawka za 80km 700zl powrot biore staly za 320zl to sobie policzcie ile wychodzi za km 4. 37 km kiero place 80zl za kolko robi 3 dziennie i spi w domu pracuje od 3 w nocy o 15 juz jest w domu i spi ma 240zl dniowki wiem ze niektorzy w to nie wieza ale robote trzeba umiec sobie znalesc tez mialem propozycje jazdy za 3. 5 i 10000km miesiecznie ale to nie dla mnie wole mniej km ale za wieksza stawke sa tez tacy co jada za 3zl ale z nimi nawet nie rozmawiam bo to nieuki | |||
~BOSS Z KRAKOWA | a razem z powrotem to wychodzi 6. 20zl km wiec panowie uczcie sie od najlepszych) jak jade na pusto to 4. 37 wychodzi ale na pusto jade tylko 2-3 razy miesiecznie | |||
~BOSS Z KRAKOWA | ggggggggggggg | |||
~Mgr. Parkingowy | BOSS Z KRAKOWA jesteś prawdziwy BOSS a nie DZIAD | |||
~dadad | hahahahhahah BOOSS Z KRAKOWA JAJAJAJ | |||
~Helwet | Boss, czy to prawda czy nie, ale wystarczy żeby niektórym poszła krew z nosa. Oni i tak nie wiedzą co napisałeś. | |||
~R2D2 | Do autora - jak masz finanse na zakup sprzętu (EURO 5) to wyżyjesz jak będziesz sam jeździł. Jak chcesz wchodzić w kredyty/leasingi to zapomnij. Na takie jedno auto muszą pracować trzy inne. | |||
~prowokator | Wyjęty bardzo dobry tekst, ale trochu odjechany od tematu.. problem leży nie w premierze, lecz w złodziejskich i dziadoskich spedycjach, bo to one narzucają ceny za wrachty na mocy po/jeba/nego prawa spedycyjnego... | |||
~prowokator | nie pindolić tylko o wolnym rynku oraz handlu. w krajach unijnych są ujednolicone stawki za wrachty.. u niemca najniższa cena za wracht, jaką proponują spedycje to ciućmoki około 1. 10 eurasi.. można także w polsce wprowadzić minimalną cenę za wracht na poziomie około 4 złociszy czy wiecie, ile płaci zleceniodawca ładunku spedycji. jak nie wiecie, to żle dla was.. to niby wedle po//je/banego prawa spedycyjnego tajemnica handlowa HHaa.. :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz