ID: 146163
Własna ciężarówka-firma jednoosobowa-fikcja !!!
ID: 146163
ID: 146163
Panowie od dawna zastanawiałem się nad ruszeniem ze swoim a mianowicie: własny koń plus naczepa jakaś spedycja i do przodu... jak można u kogoś to tym bardziej u siebie się da radę. Od kilki miesięcy korespondowałem mailowo z firmami spedycyjnymi mogącymi zapewnić mi jakieś ładunki. Panowie z moich spostrzeżeń wynika iż średnia stawka za km w tej chwili na naszym rynku to 2, 70zł netto plus zwrot kosztów opłat drogowych oczywiście tylko pod warunkiem że posiadasz konia z normą euro5 bo im niżej tym procentowo zmniejsza się pokrywanie kosztów przez spedycje za opłatę drogową... i tak przechodząc do sedna sprawy, żadna spedycja tak naprawdę na kraju na legalu nie da Ci przejechać więcej niż 8 tys km miesięcznie. Więc liczymy:
8 tys km X 2, 70 =21 600 zł
średnie spalanie 33 trzeba liczyć X 5, 20 zł litr paliwa x 8 tys k miesięcznie = 13728 zł
księgowa minimum 500zł
koszty minimalne serwisu auta w miesiącu = 700zł
zus liczę lekko 1000 zł to daje nam: 21600zł-13728-500-70 0-1000=5672 zł zostaje a gdzie jedzcze ubezpieczenie auta? ubezpieczenie naczepy ubezpieczenie ocp NO I CO NAJWAŻNIEJSZE jak nie mamy gotówki na zestaw to leasing bądź kredyt i nie zostaje nam z miesiąca nic :) 0 ZŁ 0 GROSZY PYTAM JAK młodzi ludzie w tym śmierdzącym syfem kraju mają się czegokolwiek dorobić?Jak sobie poradzić? JAK ŻYĆ PANIE PREMIERZE !! ~???
Panowie od dawna zastanawiałem się nad ruszeniem ze swoim a mianowicie: własny koń plus naczepa jakaś spedycja i do przodu... jak można u kogoś to tym bardziej u siebie się da radę. Od kilki miesięcy korespondowałem mailowo z firmami spedycyjnymi mogącymi zapewnić mi jakieś ładunki. Panowie z moich spostrzeżeń wynika iż średnia stawka za km w tej chwili na naszym rynku to 2, 70zł netto plus zwrot kosztów opłat drogowych oczywiście tylko pod warunkiem że posiadasz konia z normą euro5 bo im niżej tym procentowo zmniejsza się pokrywanie kosztów przez spedycje za opłatę drogową... i tak przechodząc do sedna sprawy, żadna spedycja tak naprawdę na kraju na legalu nie da Ci przejechać więcej niż 8 tys km miesięcznie. Więc liczymy:
8 tys km X 2, 70 =21 600 zł
średnie spalanie 33 trzeba liczyć X 5, 20 zł litr paliwa x 8 tys k miesięcznie = 13728 zł
księgowa minimum 500zł
koszty minimalne serwisu auta w miesiącu = 700zł
zus liczę lekko 1000 zł to daje nam: 21600zł-13728-500-70 0-1000=5672 zł zostaje a gdzie jedzcze ubezpieczenie auta? ubezpieczenie naczepy ubezpieczenie ocp NO I CO NAJWAŻNIEJSZE jak nie mamy gotówki na zestaw to leasing bądź kredyt i nie zostaje nam z miesiąca nic :) 0 ZŁ 0 GROSZY PYTAM JAK młodzi ludzie w tym śmierdzącym syfem kraju mają się czegokolwiek dorobić?Jak sobie poradzić? JAK ŻYĆ PANIE PREMIERZE !! ~???
~Wyjęty spod prawa*.ssp.dialog.net.pl
*.ssp.dialog.net.pl
Posty (70)
~21-szy | ese - sprawiasz mi zawód. Ja mam parcie na kusiódemkę a ty mi tu z kuósemką wyskakujesz. Moje szanse na letni lans... maleją. No jak mogłeś !?! | |||
~Zakręcony | Swoją drogą najgorsze w tym temacie są terminy płatności i tzw. "złe długi". Musisz mieć troszkę zapasu gotówki na zapłacenie podatków za usługi, za które jeszcze nie otrzymałeś zapłaty. | |||
~Helwet | Portal psychopatów (przepraszam tych zdrowych, bo kr*yni wiedzą że o nich mowa) | 2 | ||
ese
| No faktycznie głupio wyszło... To może najpierw taką symboliczną tylko, na odczepkę "kupiontke" kupić | 1 | ||
~KONIEC | Helwet ano jest taki :) | |||
~hdsh | paliwo liczysz brutto a zarobek netto wiec sie zastanow co piszesz | |||
~KONIEC | Mało tego płaci po 30 dniach :) do wystawienia faktury nie od dostarczenia wow :) | |||
~Helwet | KONIEC, to ile zarabiasz dziennie 460 euro? czy ponosła cię fantazja. | |||
~KONIEC | za kurs mam 230 euro robię 2 kursy dziennie:) trasa to 245 km :) Helwet tyle mam za kurs na zestawie po kraju :) czyli 0, 93 euro za km przejechany :) czyli 3, 8 zł za km :) płatny w kole:) | |||
~21-szy | ese - popraw się bo ja taki mało lans-boy wychodzę a wiadomo, że powinno być inaczej. Pozdro. | |||
~Helwet | Tak na szybko i bez ceregieli, wyszło mi ponad 45tys zł miesięcznie. Brawo, brawo. | |||
~Zakręcony | KONIEC patrząc na to z punktu widzenia realiów rodzimego transportu to troszkę oszukujesz. Po pierwsze doba to nie jest dzień... | |||
gustav
| Coś przegapiłem? Wakacj e już się rozpoczęły? | |||
~Zakręcony | Cukrownie płacą coś w tych piniądzach przy dostawach do np. "Biedronek". W kółku zabieramy super palety euro. | |||
~Helwet | gustav, nic nie przegapiłeś. Sezon ogórkowy w pełni, Polacy zarabiają coraz więcej, niektórzy tyle że sami nie wiedzą ile. | |||
ese
| Na pewno zarabiają więcej niż Niemcy. Ci w Niemczech pracujący. O 2500-2800-3500 euro nie jest żadną sensacją. A znajomi ktorych tam mam trochę mówią o takich kwotach może też, ale na półtora-dwa miesiące. Drugą grupą są ci, ktorzy stali się ofiarami spisku okolicznych krajów przeciwko polskiemu kierowcy i są (także tam) wyzyskiwani i oszukiwani | |||
~Wyjęty spod prawa | podbijam | |||
~21-szy | Wyjęty - ONI nie chcą czytać i liczyć - ONI wiedzą lepiej. | |||
~Mgr. Parkingowy | *licie głupoty o tych stawkach, wczoraj jechałem z towarem, fracht 800 netto kilometrów 145 z punktu załadunku do rozładunku po kraju - lodówką. krótszą drogą było by 120km ale nie chciałem się pchać przez wioski :P To w końcu opłaca się czy nie? | |||
~Ł ysy | Pewnie, że się opłaca. Są ludzie kupujący Q7. | 1 | ||
~Mgr. Parkingowy | Ł ysy jaki masz wóz? | |||
~BOSS Z KRAKOWA | tylko policzmy tak ze paliwo jak masz po 5. 2 to tankujesz po 4zl z hakiem to juz 1. 2zl taniej po drugie za 2.. 7 nie jezdze tylko minimum 3. 5zl na powrocie i od 4zl wyjazd a przewaznie mam 4. 2=4/3 km we tamtym miesiacu zrobilem tylko 9000km obrot 38 000zl a hakiem a codziennie bylem w domu drugi zestaw jezdzi kierowca 160km w 2 strny robi 3 kolka dziennie tam jedzie 24t stawka za 80km 700zl powrot biore staly za 320zl to sobie policzcie ile wychodzi za km 4. 37 km kiero place 80zl za kolko robi 3 dziennie i spi w domu pracuje od 3 w nocy o 15 juz jest w domu i spi ma 240zl dniowki wiem ze niektorzy w to nie wieza ale robote trzeba umiec sobie znalesc tez mialem propozycje jazdy za 3. 5 i 10000km miesiecznie ale to nie dla mnie wole mniej km ale za wieksza stawke sa tez tacy co jada za 3zl ale z nimi nawet nie rozmawiam bo to nieuki | |||
~BOSS Z KRAKOWA | a razem z powrotem to wychodzi 6. 20zl km wiec panowie uczcie sie od najlepszych) jak jade na pusto to 4. 37 wychodzi ale na pusto jade tylko 2-3 razy miesiecznie | |||
~BOSS Z KRAKOWA | ggggggggggggg | |||
~Mgr. Parkingowy | BOSS Z KRAKOWA jesteś prawdziwy BOSS a nie DZIAD | |||
~dadad | hahahahhahah BOOSS Z KRAKOWA JAJAJAJ | |||
~Helwet | Boss, czy to prawda czy nie, ale wystarczy żeby niektórym poszła krew z nosa. Oni i tak nie wiedzą co napisałeś. | |||
~R2D2 | Do autora - jak masz finanse na zakup sprzętu (EURO 5) to wyżyjesz jak będziesz sam jeździł. Jak chcesz wchodzić w kredyty/leasingi to zapomnij. Na takie jedno auto muszą pracować trzy inne. | |||
~prowokator | Wyjęty bardzo dobry tekst, ale trochu odjechany od tematu.. problem leży nie w premierze, lecz w złodziejskich i dziadoskich spedycjach, bo to one narzucają ceny za wrachty na mocy po/jeba/nego prawa spedycyjnego... | |||
~prowokator | nie pindolić tylko o wolnym rynku oraz handlu. w krajach unijnych są ujednolicone stawki za wrachty.. u niemca najniższa cena za wracht, jaką proponują spedycje to ciućmoki około 1. 10 eurasi.. można także w polsce wprowadzić minimalną cenę za wracht na poziomie około 4 złociszy czy wiecie, ile płaci zleceniodawca ładunku spedycji. jak nie wiecie, to żle dla was.. to niby wedle po//je/banego prawa spedycyjnego tajemnica handlowa HHaa.. :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.