Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Własna ciężarówka-firma jednoosobowa-fikcja !!!

ID: 146163


Panowie od dawna zastanawiałem się nad ruszeniem ze swoim a mianowicie: własny koń plus naczepa jakaś spedycja i do przodu... jak można u kogoś to tym bardziej u siebie się da radę. Od kilki miesięcy korespondowałem mailowo z firmami spedycyjnymi mogącymi zapewnić mi jakieś ładunki. Panowie z moich spostrzeżeń wynika iż średnia stawka za km w tej chwili na naszym rynku to 2, 70zł netto plus zwrot kosztów opłat drogowych oczywiście tylko pod warunkiem że posiadasz konia z normą euro5 bo im niżej tym procentowo zmniejsza się pokrywanie kosztów przez spedycje za opłatę drogową... i tak przechodząc do sedna sprawy, żadna spedycja tak naprawdę na kraju na legalu nie da Ci przejechać więcej niż 8 tys km miesięcznie. Więc liczymy:
8 tys km X 2, 70 =21 600 zł
średnie spalanie 33 trzeba liczyć X 5, 20 zł litr paliwa x 8 tys k miesięcznie = 13728 zł
księgowa minimum 500zł
koszty minimalne serwisu auta w miesiącu = 700zł
zus liczę lekko 1000 zł to daje nam: 21600zł-13728-500-70 0-1000=5672 zł zostaje a gdzie jedzcze ubezpieczenie auta? ubezpieczenie naczepy ubezpieczenie ocp NO I CO NAJWAŻNIEJSZE jak nie mamy gotówki na zestaw to leasing bądź kredyt i nie zostaje nam z miesiąca nic :) 0 ZŁ 0 GROSZY PYTAM JAK młodzi ludzie w tym śmierdzącym syfem kraju mają się czegokolwiek dorobić?Jak sobie poradzić? JAK ŻYĆ PANIE PREMIERZE !! ~???

~Wyjęty spod prawa
*.ssp.dialog.net.pl

Posty (70)

~Wyjęty spod prawa
jak w temacie...
ese
Eeeetam... Malkontenctwo.. Co najwyżej nowej willi nie postawi sie za pół roku tylko za rok. Bo wcześniej beemke albo kuósemkę wypada przecież kupić. By powziąc podejrzenie, ze jest jakiś biznes lepszy od transportu, to trzeba by forum etransport nie czytywać
~Zakręcony
Zacznij od matematyki. Dochód policzyłeś netto, natomiast paliwo brutto, zus też inaczej się liczy.

1

~Wyjęty spod prawa
to wszystko się wyrówna zapłacisz 2 tys zł mniej za paliwo to się zrównoważy z podatkiem vat którego nie doliczyłem w taj kalkulacji do kosztów
~711
Skladowych jest znacznie wiecej niz te co podales, machniecie sie z vatem wypisane. Generalnie jest ciezko, za 2. 7 napewno sie nie oplaca smigac niczym innym poza splaconym 15letnim euro3 bedac jeszcze samodzielnym mechanikiem... u dobrego nawet polskiego przewozbika mozesz sie podczepic jako podwykonawca na zachod i napewno wyjdziesz rozsadniej...
~zzx
nie słuchasz rządzących
jan vincent R. mówił:
"by więcej zarabiać trzeba więcej wydawać. "

pomyśl nad tym.

1

~KONIEC
Kolego ja mam dwie premium na kraju i żyje z tego właśnie. Mam płacone za fracht 230 euro do przejechania 245 km. Mało tego płacone jest w kole. W tym kraju się tez da jeździć. I zarobić. Mało tego dziennie robię dwa kursy czyli zarabiam 460 euro netto :)
~z czasu
co miesiac oc oplacasz/
~21-szy
KONIEC - nie r. ż. n. ij głąba.
~Helwet
Koniec, 460 euro dziennie? Dobrze zrozumiałem? Jezdzisz w Polsce i zarabiasz w euro? A gdzie jest taki sponsor?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.117.85.73

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels