Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

PRACA KIEROWCY C+E POCZTA POLSKA-

ID: 238694


Witam, proszę opisać jak aktualnie wyglada praca bezpośrednio z Pocztą jak to wszystko wyglada i ile można zarobić?

Posty (176)

~ehhh
Poczta to dziadostwo...
~Ordynator orginał!
Ja bym chciał pracować na poczcie, ale nie wiedząc czemu nie chcieli mnie przyjąć.
~Hehe
Widocznie miałeś za duże wymagania finansowe. Powyżej 3 tyś zł. :)
~dość
są chętni nawet za mniej, czym poczta ma się przejmować, za to są paczki mikołajkowe, karty multisport, prywatna opieka psychologa i wiele innych
~Darek 64 szofer
Karty multisport, talony na tirowki
~Cud
Opieka psychologa z pewnością by się przydała tym osobom, które jeżdżą za te ochłapy i psują rynek, bo nikt o zdrowych zmysłach by tam nie jeździł.
~Nie polecam!
Zarobki:
Kierowca C+E 4600 brutto
Kierowca C 4400 brutto

Nadgodziny :
Wypłacane w formie dni wolnych, wtedy kiedy im pasuje. Okres rozliczeniowy 3 miesieczny. W jednym miesiacu przepracujesz 200h, w drugim 120h, w kolejnym 184h i bierzesz gołą wypłate powiększona i premie ok 300 zl. Na rozmowie rekrutacyjnej gwarantowali nadgodziny płatne 100%, niestety przelicznik nadgodzin do dni wolnych maja 1:1, mimo ze czesto siedzisz ponad 12h w pracy i nalezy sie za to dodatkowe wynagrodzenie jak w kazdej normalnej pracy. Niestety nie w poczcie polskiej.

Grafik:
Mimo ze beda wam mpwili ze grafik ustalany na caly miesiac z góry, zmiany sa tak często ze trzeba codziennie go sprawdzac. Szczytem bezczelności jest zmiana grafiku z dnia pracującego na dzien wolny po zakonczonej twojej slużbie, gdy kręcisz przerwe w domu, bez jakiejkolwiek informacji dla ciebie czy to telefonicznej czy mailowej. Przychodzisz do pracy i okazuje sie ze zmieniki ci grafik na dzien wolny... O notorycznych zmianach trasy nie musze wspominac bo to jest na porządku dziennym.

Praca:
1. Mimo ze na umowie masz wpisane 'Kierowca stale prowadzący pojazd powyżej 3. 5T' bardzo czesto jeździsz jako kurier busem dostarczajac paczki do domów. Czesto sie zdarzaja paczki/klatki załadowane pod inny rejon/miasto

2. C+E jazda tylko nocą i nie tak jak będa mowic ze pomiędzy sortowniami które znajduja sie w lub pod kazdym duzym miastem a wymiana zestawów z kierowcami z innych sortowni gdzies w polowie trasy na stacjach lub mopach

3. C jazda solówkami z windą po urzędach pocztowych z klatkami na kółkach, waga klatki 187kg a max ładowność 800kg, notorycznie przeładowane do tego stopnia ze kółka sa powyginane a klatki popękane i zdezelowane. Ciężko to ruszyc na płaskim a co dopiero wepchnąc na winde czy pchac po kostce brukowej. Ponadto luzne paczki o roznej wadze, do twoich obowiazkow nalezy wyładowanie tego na poczcie. Niektóre placówki kompletnie nie przystosowane do wjazdu samochodu ciężarowego, a miejsce rozładunku to najczesciej parking firmowy. Do tego dochodzi odbiór i dostarczanie towaru na paletach. Typowa kurierka i multi drop.

Flota:
Busy w miare świerze. Solówki iveco częśc poniżej 100kkm, reszta truchło i trupy, porozbijane i wyobijane z kazdej strony, nie działaja szyby, problemy z elektryka jak to z iveco, brak bluetooth czy zestawu glośnomówiącego a dzwonione jest non stop, brak zbieżności, zawieszenie trzyma sie na słowo honoru, klimatyzacja nigdy nie byla odgrzybiana czy nabijana, najmniejsze kabiny przez co jeździ sie sztywno jak na taborecie bo oparcia nie da sie wyregulowac. Zestawy wymieniane co 6 lat, najlepsze z calego grona. Operując taką poteżną flota brak mechaników na miejscu jest iście żenujący i poniżej jakiejkolwiek krytyki, brak podstawowych narzędzi do wymiany choćby żarówki ( możesz sobie prznieść własne to sa slowa kadry ). Brak jakich kolwiek podstawowych środków czystości, uświniona ciężarówke po poprzednim kierowcy mozesz sobie wyczyścic papierem toaletowym i woda lub jak wyżej przynieść własne

Kadra:
Ja k ktoś był przy okienku na poczcie to doskonale wie jacy ludzie w znakomitej większości tu pracują, wklepanie kilku informacji na komputerze zajmuje dłuzej niz mi napisanie tej opini. Z nowoczesnościa nie ma ta firma nic wspólnego, a duch czasu zatrzymał sie na PRLu. Pracy nie polece nawet świerzakowi zaraz po zdaniu prawka, choć biorą wszystkich jak leci a rotacje maja większą niż turystów na lotnisku.
~Olek
Wy poważnie mówicie o tych zarobkach w Poczcie Polskiej? Na dystrybucji w Niemczech mam 3600 euro na rękę i codziennie w domu śpię.
~Łysy z lasu
Coza ameby umysłowe zgadzają sie na prace za takie pieniądze
~Dziad trans
Kuijpers Cargo Service na dzień dobry 500eu obciążenie za materiały szkoleniowe
~darek
Teraz szukają na CE do nowej bazy w Ciemnym obok Radzymina. Tam to jest niezły cyrk. Po dwie godziny stania pod rampą. Dwie rampy przed startem na załadunku i dwie po powrocie na rozładunku, bo magazyn podzielony na dwie części. Kasa żenada za jazdę w nocy. Cały czas zmiana tras. Jak masz za duzo godzin to dają krótkie trasy żeby za duzo nie zarobić. Na dyspozytorni siedzą jacyś .i. Niczego nie ogarniają i o wszystko mają pretensję do kierowców. Atmosfera pracy do .. Robiłem tam na umowę zlecenie, ale szybko uciekłem. Omijać z daleka... Ta firma to żenada jest...
~Paweł CE
Poczta od początku roku szuka do pracy w bazie Ciemne obok Radzymina. Cały czas lecą ogłoszenia na wszystkich portalach i jakoś nie mogą zebrać kompletu kierowców. Nie bez przyczyny... Kasa marna, a robota ciężka i źle poukładana. Nikt tam niczego nie ogarnia. Przed trasą załadunek pod dwoma rampami trwa od 1, 5 do 2 godzin, bo nie ma magazynierów. Na magazynach pracownicy z Ameryki Południowej i osadzeni z jakiegoś więzienia. W trasie zamiana zestawów na jakimś MOP-ie, po powrocie znowu dwie rampy i czekanie w nieskończoność na rozładunek.
Mieszkam blisko i dogadałem się na nocne trasy. 200km, zamiana zestawu i 200km powrót. Po tygodniu jazdy przychodzę wieczorem, a na spedycji gość mnie się pyta dlaczego przyszedłem, bo mam trasę dzienną od rana. Powiedziałem, że mam umowę na noce, a on na to, że ma to gdzieś i żebym przyszedł rano. JPRDL! Powiedzieć, że to jest niepoważne to nic nie powiedzieć. Kpina z kierowców! Natychmiast zakończyłem współpracę i nie żałuję. Za 400km. co noc, dwa załadunki, dwa rozładunki z podmianą zestawu wychodziło mi 230pln. Szkoda nerwów. Każda trasa innym zestawem i nigdy człowiek nie wie na co trafi. Niektóre OK, ale są też totalne szroty. Omijać Ciemne i Pocztę z daleka!
~Null
Taki sajgon jest na większości oddziałów POCZTY, wszędzie ten sam ***
~Paweł CE
Tak. Dokładnie. Na wymianie zestawów kierowcy z innych oddziałów mówili, że w ich oddziałach dzieje się to samo... Trasy tak wyliczone, że żeby to zrealizować to tylko odcinka i wyprzedzanie. Bez tego nie ma szansy się wyrobić. Lecisz na odcince, wyprzedzasz, a potem wracasz na magazyn i stoisz dwie godziny pod rampą. No śmiech na sali... Atmosfera między pracownikami to też jakiś dramat.
~Kierowca
Zacznijcie się szanować i zdala od takich firm! Przestroga dla młodych wiecie dlaczego jest praca na miejscu? Bo każdy mądrzejszy szanujący się pracownik nie będzie jeździł za te śmieszne stawki z dziwnymi umowami, nabiorą młodych i tak w kółko, zobaczcie jak zarabiają i szanują się ludzie pracujący w sektorach państwowych, najniższe pensje to 7000 brutto do tego dodatki, premie, trzynastki, wczasy pod grusza na osobę dziś to prawie 2500 tys wy nawet nie wiecie że coś takiego istnieje wszystko na legalu praca 5 dni po 7 godz, a wam karzą jeździć za marne pieniądze bez żadnych dodatków i z małym brutto gdzie uważam że ten zawód nie jest prosty jak by się wydawało, przede wszystkim trzeba sobie radzić samemu w trudnych sytuacjach a jest ich sporo!!! Nie goddzcie się na taki wyzysk mówią że kierowca mało wykształcony? To już mit dużo jest wykształconych a robi się coraz gorzej!!!
~Kierowca
Co za dzbany jeżdżą w podwójnej obsadzie, dziady straszą jak zwykle myśli dziad że sprzedał trochę Ojcowizny kupił kilkanaście tirów bądź wziął w lising resztę poprowadzi spedycja, dziad siedzi w domu z całą rodziną nic nie musi robić i ciągle narzeka że mało zostaje! nie patrzy na to że utrzymuje cała rodzinę jest to nie moralne trzeba to tępić tak dalej być nie może! Najpierw dziadu zapłać godnie i uczciwie pracownikowi mowa nie tylko o pensji gdzie jest oszustwem ale dziadu są jeszcze inne czynniki takie jak premie, 13 pensje, wczasy pod gruszą, karty multi sport i tak dalej a nie najniższą krajowa reszta pod stołem to jest Polski bizmesmen!!!
szatan
Widać że chyba zlecenia dla zewnętrznych przewoźników są lepiej obsługiwane niż własne, albo miałem szczęście. W poczcie np. Komorniki miałem zwykle załadunek na wieczór około 1h i ekspresowy rozładunek np. w Pruszczu gdzie nawet 45 min przerwy nie dało się wykręcić bo już rozładowane (ale miejsce do zaparkowania mają). Chyba że tylko w Radzyminie taki kibel (co by się zgadzało z moim poglądem że od Wawy trzeba się trzymać z daleka na 100km).
~Paweł CE
Nie wiem czy miałeś szczęście. Może oddziały po których jeździłeś są lepiej zorganizowane. Albo mają mniej roboty niż Ciemne (Radzymin), które obsługuje Warszawę. W Ciemnym bierzesz ładunek z dwóch magazynów. Najpierw paletówka i tu jakoś idzie. 30-40min. Ale potem jedziesz na drugi magazyn i tam jest cyrk. Ponad godzinę czekania. Najdłużej załadunki zajęły mi 2, 5 godziny pod dwoma rampami. Minimum to 1, 5 godziny. Po powrocie nad ranem to samo. Praca CE Poczta Polska Ciemne to jest żart z kierowców i to za śmieszne pieniądze.
~TOOL
W necie jest pełno ofert pracy na CE od Poczty Polskiej. Nie tylko Ciemne. Szukają też na Łęczyny. Pewnie im etatowi pouciekali. Nigdy nie byłem w Radzyminie ale na Łęczynach kilka razy się ładowałem. Gadałem z chłopakami którzy tam latają zestawami i mówili mi że Łęczyny idą do sprzedania. Zmuszają ich żeby przechodzili do Radzymina. Dla tych którzy mieszkają blisko Łęczyn jazda do Radzymina to kawał drogi i czasu. Pewnie dlataego uciekają. Cały ten interes powinni juz dawno zamknąć a nie dofinansowywać z naszej kasy. Poczta to relikt przeszłaści. Po co to komu?
~Jarson
Interesowałem się niedawno tą robotą na c+e w Ciemnym. Rozmawiałem z gościem który zajmuje sie tam kierowcami. Jak mi przedstawił warunki to padłem ze śmiechu. Chciałem polatać trochę nocami na zlecenie bo mam swoją pracę ale zawsze warto dorobić. Typ powiedział że mogę jeździć trasy po około 600km co noc. W sumie 20 nocy w miesiącu. Od pn do pt. Jak policzyłem ile mi wyjdzie to padłem. Zarobiłbym coś około 4700 na u. z. Olałem temat. Teraz latam na skoczka i zarobiłem 5 tysi za 11 nocy na trasach 400-500km. Tą całą śmieszną Poczte Polską trzeba zlikwidować. Kierowcy którzy tam jeżdżą za taka kasę tylko psuja rynek. Co to za paździerze? Nie chce im się poszukać dobrej stawki? Gnać to gó****ne towarzystwo z parkingów bo psuja tylko stawki.
~Jarson
A! I jeszcze! Mi zaproponowali 36brutto za godzinę a etatowi latają podobno za 27 zł za godzinę. Bułahaha! Tam na etacie siedzą jacyś upośledzeni? Ktoś tam wyżej pisał że na etacie to OK bo wczasy pod gruszą i dodatki. Wez się człowieku ogarnij. Jak masz dobrą stawkę to stać cie na wakacje bez łachy ze strony firmy. Co ci dadza wczasy pod gruszą jak za********sz za 27zł na godzinę? Już widzę wakacje tych kierowców. Pewnie na działce pod Wołominem :-)
~nadaje spod
jest tak tylko dlatego że są non stop chętni bycia parobkami
~300D
Zdecydowanie kupię dwa worki kartofli, mały worek cebuli i ogórków gruntowych, choinkę typu świerk do 1, 80m oraz 5gram białego proszku. Ktoś coś?
~ozzyMAN
Ciekawe jest to co piszecie. Mieszkam blisko Radzymina i szukam pracy na nocki bo w dzień mam dom do wykończenia i muszę się z tym ogarnąć do końca roku więc robota w dzień odpada. Widziałem te oferty pracy na ce w Poczta Polska baza Ciemne. Są na wszystkich portalach i to od dawna. Myslałem żeby tam zadzwonić ale sobie odpuszczę. Jakby to była dobra robota to szybko mieliby kierowców. Ale jak się płaci takie stawki za jazdę zestawem w nocy to nie dziwne że ciągle szukają. I dobrze! Niech szukają ; -)
~Geju
Ja chyba zrezygnuje z jazdy i mam zamiar zostać jutuberem albo tiktokerem. Może zostanę celebrytą lub też kusi mnie zostać kołczem i weganinem. Tylko musiałbym zrezygnować z picia i nie wiem jak poradziłbym sobie ze sra. niem bo tylko pod naczepą idzie jak z katapulty.
~nadaje i po co
Ciemne poszukuje ciemniaków
~transport się nieopłaca
W Ciemnym ciemniaki pracują po ciemku
~Maryjanek
Byłem tam w czerwcu na jeździe testowej. Dostałem trasę na Grójec. Dwie godziny pod rampami, dwie godziny jazdy w obie strony i znowu dwie godziny pod rampami na rozładunku. Noc zawalona a wypracowane tylko 6 godzin. Przy tych stawkach to szkoda zarywać noce bo po miesiącu takiej pracy pewnie ze 4 tys. przyszłoby na konto. To jakas parodia. Pojechałem raz i dzieki. Niech się gonią z taką robotą. Może dla swieżaka to jest ok, ale tez nie polecam. Ruch na placu taki że strach spod rampy wyjechać. Mało miejsca a lataja tam busy, solówki, zestawy i jest gesto tego towarzystwa. Człowiek na to patrzy i czeka, aż ktos w kogoś poleci. Niegdzie wczesniej nie widziałem takiego zamieszania. Świetne miejsce dla świeżaka żeby w kogoś przycelować. Głowny magazyn to taki bałagan że z nikim się nie da dogadać. Zreszta z kim jak tam jest masa czarnego luda jakiegoś. Że tam ktos w ogóle chce jezdzic to szok.
~driver
pracuje jako kierowca ponad 30 lat na zestawach... i cos wam napisze. od 80 tych lat kiedy zaczynalem do tej pory zmienily sie tylko ciezarowki reszta niewiele... zacznijcie sie szanowac na radio. . na drodze... wszedzie... nie biegajcie jak psy goncze.. bez odpoczynku... za grosze. . bo zawsze sie gdzies spoznisz... bo tamten bedzie pierwszy... w Polsce pracodawca jest prawie zawsze niezadowolony... mnie juz ile razy mieli zwolnic z firm za spoznienia bo za dlugi rozladunek albo korek na drodze i nigdy tego nie zrobili..
~transport się nieopłaca
Dzwoniłem tam żeby sprawdzić stawki. Wszystko się zgadza. 36 zł za godz na umowę zlecenie. Etat 27 zł za godz plus jakieś dodatki. Chyba powariowali. Ta oferta na CE z poczty w Ciemnym to śmiech z ludzi. MZA autobusy w wawie na umowę zlecenie daje 48 btutto za godz w tygodniu a weekend i święta to już 60 zł. I to za jazdę w dzień!
Jeszcze sponsorują kurs na autobusy. No Poczta Polska ze swoimi stawkami na CE nie ma racji bytu. Zainwestowali pewnie kupę kasy w nową bazę ale płacić kierowcy to już nie. Po co? Niech za darmo pracują. Ciekawe jakie pensje biorą tam pracownicy biura. Pewnie więcej za biurkiem niż za kierownicą.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.203.242

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels