ID: 145535
Obciążenie za palety
ID: 145535
ID: 145535
Witam, przy ostatniej wypłacie zostałem obciążony za palety na kwotę 180zł. Czy warto iść z tym do sądu pracy czy coś z tym zrobią? ja tak tego nie zostawię. Dlaczego w tym kraju w biały dzień wszyscy prywaciarze okradają kierowców?
Witam, przy ostatniej wypłacie zostałem obciążony za palety na kwotę 180zł. Czy warto iść z tym do sądu pracy czy coś z tym zrobią? ja tak tego nie zostawię. Dlaczego w tym kraju w biały dzień wszyscy prywaciarze okradają kierowców?
~Jasiek*.164.rako-lan.pl
*.164.rako-lan.pl
Posty (73)
~lkj | a na jakiej podstawie prawnej cie obciążyli? masz to na piśmie? czy tylko informacje od szefa ze tak jest? | |||
~lkj | tak z ciekawości... opisz jak to obciążenie wyglądało:) | |||
~lkj | pitbul jeba. k teoretyk zwany gawędziarzem:) pajac z zamiarem pseudo/działalnością ... dymać t takich do oporu | |||
~prowokator | lki to są wewnętrzne kary i ustalenia.. :) nota jest wystawiana na kiero a notę dostaje przewożnik, który odciąga ci nieprawnie daną sume z wypłaty. te de*ilne menażery, nie zdaja sobie sprawy, że kręcą na własną doope bat. :) | |||
~lkj | pracodawca, ma cie prawo obciżayc do wys 3 twoich pensji, tylko na piśmie i za twoją wyraźną twoją zgoda. musisz sie pod tym podpisać. jeśli sie nie zgodzisz? nie ma prawa cie za nic obciążyć, jeśli to zrobił to cie okradł... sprawa do pip. a on jedynie może sprawę skierować do sądu i tam udowadniać swoje racje ze daje sie dymać przez zleceniobiorce, i kosztami chce obiążyc ciebie... a ze takim postępowaniem wywalasz sie z pracy? cóż... ustawodawca tego nie przewiduje | |||
~lkj | kary i ustalenia?... ale muszą byc oparte o kodeks cywilny? czy można robić sobie ustalenia z rękawa? ja przyjmując sie do pracy, opieram sie na kodeksie pracy i wali mnie to, co podwykonawca podpisuje z przewoźnikiem, a skoro jestem zatrudniony w oparciu o kodeks pracy to w ramach takowego mogę odpowiadać za swoje czyny... natomiast, jesli podwykonawca zgadza sie na jakies fanaberie, po to tylko po to żeby miec zlecenia?... to dlaczego ja mam za to odpowiadać? podstawe prawną jeszcze raz poprosze:) | |||
~prowokator | lkj co prawda to prawda.. :) powiedzmy, że kakrociowi (biedronie) nie pasuje jakiś kiero bo domaga sie swoich praw to daje delikatnie znać przewożnikowi, aby się ciebie pozbył, gdyż w innym przypadku będzie on dostawał gorszą robotę lub kakrociowa wirma rozwiąże z nim umowę. i koło się zamyka. na biednego kiero zawsze się bat znajdzie amen.. :) | |||
Sergiej-TG
| ~lkj, jeśli PIP wykryje jakieś nieprawidłowości to nakłada na dziada karę i nakaz wypłat należności, prawdopodobnie w terminie 7-miu dni. ~Jasiek, jeśli już napiszesz do PIPu prośbę o kontrolę to poproś o przesłanie Protokołu Pokontrolnego... na jego podstawie piszesz wniosek o wypłatę do Sądu, a jeśli dziad nic nie ma to poproś o zamianę na karę aresztu :) kasa się znajdzie :) | |||
~prowokator | tak działają ziabki sinkery rabiny daczery kakrocie lidle reale curywiury, dudy adary i inne.. a umowy podpisywane z przewożnikami to czyste kpiny z przewożników.. :) | |||
~lkj | mam kilkunasto doświadczenie w schenkerze... wiem jak działa i jak walą z paletami... jak nie jesteś obcykany z paletami? bedą każdego cykac... rada? od palet i kasy jak najdalej! :) | |||
~prowokator | lkj świnta racja. :) | |||
~lkj | ps jaką uowe podpisał podwykonawca z przewoźnikiem to ich niejako sprawa, kierowca jest obciążony ew przez pracodawce a nie przez np biedronkę. kierowca nie jest stroną w sporze o w/w palety, czyt niezgodność i nic kierowcy do cyt biedronki... natomiast kierowca musi sie zgodzić na obciążenie przez potrącenie z wynagrodzenia przez pracodawce, wna warunkach określonych przepisami i to na piśmie, w przeciwnym razie, pracodawca nie ma prawa zabrac nawet 1 zyla... jesli to zrobi popełnia czyn niezgodny z prawem... | |||
jack1
| A z jakiego powodu Biedronka Ci odpisała te pal; ety? Pewnie były uszkodzone albo nie były euro? Jezęli tak było to widziałeś co przyjmujesz do przewozu, więc do kogo masz pretensje. Piszesz że nie jeżdzisz od wczoraj, przyjołeś do przewozu nieuszkodzone euro palety, podpisałeś, po drodze ktoś Ci uszkodził, podmienił? | |||
~lkj | schenker... goz 13:00... ładują palety do klienta... cała naczepa... i ok:) załadował... daje mi dok a tam ze to palety euro... ja do niego ze te palety to raczej nic z euro wspólnego nie maja? a dysp ze to tylko pro forma, ze klient to przyjmie... no, skoro tak mówi? jadę... zajeżdżam... klienta nie ma, bo coś tam, tel do schenkera i ze mam wracać... staje pod rampą, daje dok a oni ze mi tego nie przyjmą bo to nie palety euro... poszedłem do dyr i przedstawiam mu syt,... ze godz temu te palety były euro a teraz już nie są? i kto ma za to zapłacić? zrobił sie dym, ale palety przyjeli:) | |||
~prowokator | jack nie masz zielonego pojęcia jak to działa.. :) | |||
~lkj | paleta zazwyczaj jest integralną częścią przesyłki i jeżeli nawet nie była eu a nadawca tak napisał? to raz ze niedoświadczony kiero dał ciała nie mając pojęcia jak to działa, a dwa, to to, ze ze nadawca poświadcza nieprawdę, bo nie ma możliwości " zamiany palety" a to juz jest karalne, poza tym, czy paleta spełnia wymogi euro czy tez nie, zazwyczaj decyduje tylko wpis magazyniera, a nie stan faktyczny... magazynier też chce zyc i jesli tylko sie da bedzie malował ze żadna paleta to nie jest paleta euro... pojeździj, bedziesz wiedział co bredzisz | |||
~Jasiek | LKJ tylko na kartce do wypłaty, pensja tyle i tyle, PZU tyle i tyle i "obciążenie za palety - 180zł" | |||
~prowokator | lkj uszkodzone palety to oddzielna bajka.. wszystko zależy od paleciarni lub widzimisie przyjmującego. w/g ciebie były dobre, ale nie według przyjmującego w tej materii on jest panem i władcą. :) | |||
jack1
| prowokator -akurat mam pojecie i cyba wieksze niz Ty. tez woże towar do Biedronki, LIdla, Netto i innych i nikt mi nigdy palety nie odpisał jeszcze, Przy ka, zdym załadunku patrze jak wygladaja palety i co jest w papierach wpisane, Jezeli sie nie zgadza wpisuje na dokumentach swoja uwage o rozbieżności, uszkodzeniach i ja jestem kryty, To wyika z obowiazku kierowcy. A co pozniej robi szef jezeli odbiorca lub spedycja wystawia mu note obciażeniową to juz nie moja sprawa i nigdy z tego powodu żłotowki nie straciłem. A co do sposobu obciazenia przez szefa w tym przypadku to inna sprawa | |||
~lkj | i jak podpiszesz? tyle twojego, jak nie podpiszesz? to opcje wtedy są dwie: albo ci wypłaci całość jak sie postawisz i spokój? albo wypłaci ci całość jak sie postawisz i skieruje sprawę do sądu:), tak czy inaczej, ze albo dasz sie dymać albo udowadniając swoje racje szukasz sobie pracy | |||
~lkj | prowokator... to jak już wspomniałem... czy paleta spełnia wymogi euro czy tez nie, decyduje nie stan faktyczny tylko wpis magazyniera, który już ma klienta na ta paletę, i jak sie dasz to zapłacisz, pisałem juz o o tym | |||
~lkj | jack... ale nie każy psiewoznik wnika jak było i kto ma racje... jesli jego obciąża? on obligatoryjnie obciąza ciebie | |||
~lkj | już nie raz miałem scysje z super ekspertem, czyli przechlanym wózkowym, ze mu sie paleta nie zgadza, bo w dok ze euro a on ze nie jest jasna tylko ze ciemna.. i juz powód do odpisania wg niego oczywiście poza tym igła:) przypadkach mówię ze poproszę tą paletę do zwrotu u odwiozę ja do nadawcy... młynek potem kto ma to przekładać zeby zwrócili tą samo paletę, ale to już młynek o przełożenie tylko towaru, bo ja jako kierowca nie mam nawet prawa ingerować w przesyłkę, ale palety mi nie odpiszą:) | |||
~Jasiek | Jack1 TY imbecylu. Byłeś w biedronce z dostawą? NAWET JAK PRZYWIEZIESZ IM TOWAR NA NOWYCH PALETACH NOWYCH PROSTO Z TARTAKU I TAK CI ODPISZĄ KILKA PALET I UZNAJĄ JAKO JEDNORAZOWE. ZAŁOŻYMY SIĘ PAJACU? | |||
~lkj | oni z tego zyją! każda paleta którą przyjmują, jak sobie dasz wpiszą ci ze jednorazowa, za to oni dadzą ci jednorazowe i wpiszą jako euro... nie dopilnujesz? nie wykłócisz sie? masz siedzieć. a paleta 20. - średnio jak nic. ale to wie ktoś kto tam był i widział, a nie fanaberie zza ławki szkolnej | |||
~prowokator | jack i tym się różnimy. ja nie robol i palet na składzie nie przebierałem. latało mi to kole wentla. jak mnie wkoorwili to żądałem zwrotu tych palet które przywiozłem po rozładowaniu i mój przewożnik się z tym zgadzał.. na 4 lidke 2 curwiury i 2 kakrocie miałem zakaz wjazdu. hhaa; :) tak samo nigdy sam nie wyładowywałem z naczepy towaru a jak już coś to tylko palety do 420 kg., zgodnie z przepisami bhp i tylko do końca naczepy.. cza się cenić a nie zapindalać jak biały murzyn. ::) | |||
~Jasiek | Druga sprawa załadunki na pauzie, rozładunki na pauzie stój patrz jakie palety ładują, a kiedy masz spać.? Tylko w tym kraju przewoźnicy to cioty podpisują co im dają bo dostają robotę. | |||
~Jasiek | I do tego odpisane palety i tak idą w obieg. Dlaczego skoro jest odpisywana nie podlega utylizacji? Oni odpisują, a na paleciarni jak odbierasz to połowa bez klocków. | |||
~Jasiek | Tylko, że takich mamy kierowców, jeden ma długi, drugi alimenty i się dają dymać hahaha zero godności co u niektórych WSTYD WSTYD WSTYD | |||
~lkj | prowokatar.. zanim przestaniesz sie zachwycać jakis ty inteligent. zajedź do netto w Kobylance i powiedz ze ty tylko towar do krawędzi naczepy:)... napisz potem ja było, albo do carefurra w szczecinie... np, bo firm można mnożyc |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.