giga transport
ID: 140330

[... ]

~bonzo
*.183.236.248.dsl.dynamic.t-mobile.pl

REKLAMA

Posty (27)

~bonzo
2014-02-17 15:18:54
jak w temacie...
~bonzo
2014-02-17 15:21:40
oszuści nie placą kasy na początku w paru ratach dosanie się pieniądze a potem już wcale i nie odbiera telefonów pajac jeden z drugim
~byly
2014-03-16 13:45:24
Uwazajcie giga transport oglasza sie na e transport jako g. transport przestrzegam chyba ze chcesz robic za darmo u tomasza
~Jacek
2014-04-11 00:34:38
Czyżby Pan Gałka nie płacił haha to mu zostało z pro oszust jeden
~Były
2014-04-17 15:25:28
taki sam jak pietrzak dwie mendy okradli sie wzajemnie
~były
2014-06-01 17:26:32
jacekfirma-73@wp. pl uwaga zbieraja cv, to giga
~Andrzej
2014-07-15 00:34:55
Święta racja OSZUST jakich mało uważajcie na niego
~Byly kiero
2014-07-22 19:27:41
tomasz galka nic sie nie zmienil niepotrzebny kierowca dowidzenia i kasy nie zobaczysz tak tez robil w prp trans
~byly
2014-07-27 13:55:14
Takich oszustów trzeba wyeliminowac, zatrudnia kierowcow po to zeby ich wykorzystac do pracy. Kase mu zarobia a on ma w * zeby wyplate zrobic. Nie mam i nie mam, to jego tlumaczenie.
AXA6
2014-07-27 16:37:11
a dlaczego nie zgłaszacie takiej sytuacji na policję i prokuraturę?
mala57
2014-10-21 14:28:19
Oszust i klamczuch wyrafinowany. Po prostu zlodzziej, okrada wlasnych pracownikow. opowiada ze nie placa mu za uslugi a klamie, dostaje kase cala i na czas, ale zonke wysyla sie na wczasy za granica, kupuje sie nowe luksusowe autko, no i zona ponoc umierajaca na raka heheh chyba na wczasach z dzieciakami za granica. bezczelny typ. Jesli chcecie byc niewolnikami Galki i pracowac za bajki i klamstwa narazajac wlasne rodziny i siebie na glodowke to polecam goraco Galke. No moze w koncu Galka pojedzie na wczasy za przekrety i okradanie ludzi, ale wczasy panstwowe. Pozdrawiam wszystkich zmeczonych klamstwami Galki. Do lopaty Galka, bo do niczego innego sie nie nadajesz. Nie masz pojecia o prawach prcownika i pracodawcy
~ku-ku
2014-10-21 14:31:03
Niech robi galke!
mala57
2014-10-21 14:35:19
Heheh Galka skutecznie i uporczywie ucieka i unika nawet urzedow, a taki geroj byl, ale wreszcie kiedys go znajda i dosiegnie go reka sprawiedliwosci. Wiec piszcie gdzie sie da i do kogo sie da nich urzedy poznaja zlodzieja i oszusta. Powinien miec zakaz prowadzenia firm bo nie tylko nas oszukuje ale rowniez urzedy panstwowe. Mataczy dokumenty oszust
~ku-ku
2014-10-21 14:36:49
Dzwonie po MO!
mala57
2014-10-21 14:41:31
jacekfirma-73@wp. pl uwaga zbieraja cv, to giga dokladnie uwazajcie!!! to prawa raczka Galki ktory dostaje kase. Prawda Panie Jacku?
~wAL SIE TOMEK G
2014-11-02 05:43:54
pOWIEM TAK PAN TOMASZ GALKA ZACZOL POMAGAC PROWADZIC FIRME PRP TRANS FIRMA UPADLA A CZEMU BO PIETRZAK TAK UFAL PANU GALCE ZE GO OKRADL CZYLI NABRAL KREDYTOW NA PRP TRANS I OTWORZYL GIGA SYF Z DO*YMI PREMIUMKAMI SPIEPSZYL SPRAWE Z BATON TRANS BO NIEPLACIL KIEROWCOM NA CHLODNIACH KAZAL JEZDZIC CHLOPAKOM NA MAGNESACH I CHLOPAKI POODCHODZILI MOZE I MASZ TOMEK TEN SWOJ GIGA TRANSPORT ALE W H... LECISZ DOJADA CIE ZA WSZYSTKO I ZALATWIA CIE SZYBCIEJ NIZ MYSLISZ I LUKSUSOWE AUTKO ZONA WEZMIE RAZEM Z TWOIMI DLUGAMI I ZANJDZIE INNEGO FRAJERA BO TY JESTES ZEREM KUCHARZU Z... D... WYJETYM
~wAL SIE TOMEK G
2014-11-02 05:54:35
tak mi sie wydaje ze Daniel Calik tam jezdzi u Tomasza Galki uwarzajcie na niego a ty daniel trzymaj dobrze waz do spuszczania i nie jezdzij po rowach grubasie
~Dla tepego GAŁki
2014-11-02 06:05:26
A Pietrzak pawel byl jaki byl placil starym kierowcom kase ale jak ty sie wbiles w biznes bo okradales firme nieplaciles kierowcom mnie wy* pan galka na 7 kola ale pamientaj swiat jest maly a sopot niezaduzy dalej urzedujesz na marca 92m16
~Jam
2014-12-16 04:04:19
Pietrzak płacił czy tak jak Gałka?
~MANDZUR
2015-02-06 22:54:56
PISALI PLAKALI A KASY NIE DOSTALI TAK TO SIE WLASNIE ODBYWA.. KIEROWCA JELEN TO GO W ROGI CZYLI TO MY FRAJERZY ZE SPRAWY NIE DOKONCZONE ZOSTAWIAMY CZYLI KASE CYRKA... NA 9 73000PLN A FIRMA I DZIAD MA SIE DOBRZE I LUPI NASTEPNYCH POZDRO
~były kierowca
2015-04-24 20:32:35
Sprawy w sądzie pracy powygrywane ludzie mają, a Gałka ma w d-pie wyroki sądowe, trzeba chyba mu pikiete w Sopocie pod blokiem zrobić. Juz szykuje przescieradło z napisem : Gałka !!! Zapłać pracownikom w koncu zalegle pensje. !!!
~były kierowca
2015-04-24 20:36:19
Proponuje wiec w Sopocie na Andersa zrobić, bo tam Galka mieszka !!! A do tego do Gdanska do tesciowej tez, niech wstydu sie naje za ziecia oszusta !!!
~mala
2015-12-03 11:06:00
Popieram... Jacus to slugus Galki. To prawda że wykrecil poprzedniego wspólnika. Wyroki zapadają zaocznie bo Złodziej się nie pojawia, Mysle, że teraz powinniśmy się zebrac wszyscy i napisać zbiorowy donos do Prokuratury o popełnieniu przestepstwa i zafundowac Gałce wczasy. Dla pocieszenia... Autko oklejone. pozdrawiam...
~mario
2015-12-09 18:36:34
skoro go tak podobno wydymal to czemu ma go dalej w znajomych na fb a jak by ktos chcial galke na fb to Tomasz Gałka na zdieciu widnieje mlody chlopak
~elvis
2016-05-06 01:07:36
jest noc, mam sen-przerażający, trup, wyciągają go gdzieś z wody, (chyba koparką) i widzę napis giga trans! nie mogę dalej spać, odpalam kompa i wklepuję w wyszukiwarce hasło-GIGa i to co czytam o tej firmie przeraża mnie bardziej niż ten koszmarny sen. Życzę chłopaki aby się Wam poukładało.
~Kolega
2019-10-04 03:09:52
Może Paweł pracownikom nie płacił ale na imprezach miał gest zawsze stawiał drogie drinki ładnym kobietą miał słabość do nich.
~Tomcio
2019-10-25 12:15:24
Koledzy Co Się Stalo. Auto Stoi na Kudowie na Granicy. Z Kierowca Wszystko oki
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.210.28.227

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce