~Lolek
| Jak przestawić tempomat z 85 na 90 daf 106 480km | 2 | | |
~pohybel serwisom
| Podpinasz komp serwisowy i przestawiasz.
Jak kupisz kompa i program to nic to nie kosztuje
Serwis też to zrobi, jeśli będzie miał zgodę od właściciela lub leasingobiorcy | 1 | | |
~Lolek
| Czyli w ustawieniach nic sam nie zrobię tylko serwis rozumiem | 2 | | |
~protykolog
| w ustawieniach to sobie mozesz zmienic wysokosc siedziska w fotelu.
i trzymaj kciuki zeby nie zepsuc | 2 | | |
~gość
| Cieniasie to ograniczenie jest po to, aby pojazd palił dużo mniej. | 1 | | |
~Lolek
| A ja chcę żeby palił mi więcej rozumiesz czy nie | 1 | | |
~Mgdb
| Jeździsz 85 co za problem? Za wolno? Km za mało? | 1 | | |
~Mgdb
| Nikt z kierowców nie rozumie że powyżej 85 km/h robią się mocne zawirowania powietrza i spalanie znacznie wzrasta. Jedzie 0, 5 km/h więcej i już wskakuje na lewy pas i 10 km cię próbuje wyprzedzić po czym dojezdzacie do wzniesienia i musisz za nim zwalniać | 1 | | |
~Bolek
| Tylko na 89 może podwyższyć więc tak po prawdzie po co ci to? | 1 | | |
~maly
| moj jeszcze z serwisu nie byl odebrany a juz przeregulowany na 93 | 1 | | |
~Bolek
| Napisałem ale szkoda słów. Płacz będzie przy najbliższej kontroli. | 2 | | |
~Miły kierowca
| Napierw zrób wydruk techniczny pojazdu i zobaczysz czy tacho czy na ECU jest ogranicznik | 1 | | |
~Btk
| Mgdb opory powietrza powstają od ruszenia pojazdu i rosną wraz z prędkością | 1 | | |
~Mgdb
| Tak ale powyżej 85 km/h nie idą proporcjonalnie tylko nagle robią się mocne zawirowania powietrza. Tak że jazda 83 a np 87 to spora różnica w spalaniu. Chyba że wejdą do produkcji ciężarówki z wysuniętym przodem to wtedy będzie wszystko inaczej. W USA pędzą nimi nawet 130 | 1 | | |
~maly
| no popatrz a ja testowalem swojego "fafika" 85 i na odcieciu roznicy w spalaniu nie ma a jezdzac max 85 zrobilem jakies 5000km i zaczal mi wyskakiwac blad ukladu wydechowego meldowalem szeryfowi a tem mi mowi po kiego jedzisz tak wolno ogien w pipe i na gaz i problem zniknal glaskac to mozna zone w chalupie a klamot musi swoje dostac i musi swoje przepalic | 1 | | |
~Vestas
| Żona też musi swoje "dostać", głaskać to można kota ; ) | 1 | | |
~butik
| Mgdb - przod nie ma wplywu na spalanie ciezarowki. a dokladniej, nie az takie jak tobie sie wydaje
ot, taka ciekawostka
w usa jezdza szybciej, ale tam spalanie ich nie rusza. | | | |
~Mgdb
| To myślisz że czemu np Mercedes zrezygnował nawet z lusterek bocznych? Dla szpanu? | | | |
~Steyr
| Mercedes to akurat babola odp... lił usuwajac lusterka.
83km/h to mozna sobie na pustej autostradzie jechac, a nie na zatloczonych A2, A4, gdzie takie zamulacze powoduja wieksze zagrozenie, gdyz kazdy po kolei go wyprzedza, a wiadomo il mniej takich sytuacji, to mniejsze prawdopodobienstwo wypadku.
Sam jezdze takim zamulaczem, i osobiscie jest to o tyle wkurzajace, ze caly czas ktos ci przed maske wjezdza. Zycze powodzenia, tym ktorzy mysla inaczej.
A zuzycie paliwa jest tez o tyle smiesznie niskie ( i to tylko!!! na plaskim, bo na gorkach to nawet wieksze jest) jak przy braku lustetek w Mietku. A osobiscie wolalbym jechac jak wszyscy, trzymajac sobie bezpieczny odstep, a nie non stop skupiac sie na czyjims zadzie, ktory wjezdza przedemnie. | | | |
~kierowca
| Zawodowi kierowcy a nie wiedzą, że ciężarówka może poruszać się z prędkością 80km. | 1 | | |
~Eco
| kierowca... chyba tylko w marzeniach... SK, ES... oficjalnie 90km/h | | | |