Ciekawostki
''Wielu mężczyzn będzie zaskoczonych, gdy usłyszy i zobaczy, że kobieta jest pasjonatką transportu ciężkiego. Ale Christiane Eucker jest.
Christiane nie urodziła się jako zawodowy kierowca ciężarówki. Po ukończeniu szkolenia początkowo pracowała jako administrator biurowy. Ale przez ostatnie siedem lat 48-letnia truckerka prowadziła Iveco S-Way 530 dla KLM Transporte w całej Europie. ''
Od lipca 2024 roku, każdy nowy ciężarówka zarejestrowana w państwach członkowskich Unii Europejskiej będzie musiała być wyposażona w system kamer wspomagający cofanie. Celem tego rozwiązania jest redukcja liczby wypadków z udziałem pieszych podczas manewrowania pojazdem. Ale czy kamery wylądują we wszystkich nowych pojazdach ciężarowych? Niestety nie.
Praca kierowcy międzynarodowego nieuchronnie wiąże się z ciągłymi rozstaniami, co czyni związek na odległość codziennością. Z pewnością, każdy kierowca mógłby podzielić się własnymi doświadczeniami, ponieważ utrzymanie równowagi między życiem zawodowym a rodzinnym jest wyzwaniem. Jednak czy to oznacza, że jest to zadanie niemożliwe?
Niektórzy kierowcy są gotowi stawić czoła wszystkim niebezpieczeństwom na drodze, aby szerzyć wiarę, czerpiąc odwagę ze swoich przekonań religijnych. Mimo to nie są chronieni przed licznymi zagrożeniami, które czyhają na drodze dostaw.
Wypadki, poślizgi, klify... niebezpieczeństw jest wiele... i są śmiertelne.