Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Ciekawostki

Na wózku inwalidzkim i za kierownicą ciężarówki
Na wózku inwalidzkim i za kierownicą ciężarówki
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 272

Siedem lat po wypadku motocyklowym, w wyniku którego został sparaliżowany, Jérémy Soots właśnie powrócił do swojej starej pracy i pasji: prowadzenia ciężarówek. Mógł to zrobić dzięki ciężarówce wyposażonej w technologie dostosowane do jego niepełnosprawności.

Kinia_etransport.pl

Ekstremalna jazda
Ekstremalna jazda
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 209

Droga pełna wyzwań, potrzebne są umiejętności i nerwy ze stali.

Kinia_etransport.pl

Ładowanie naczepy na kolej
Ładowanie naczepy na kolej
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 198

Tiry na tory - tak to wygląda.

Kinia_etransport.pl

Najgorsza polska autostrada?
Najgorsza polska autostrada?
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 171

Gierkówka lub też autostrada, w ten sposób ludzie nazywali tę drogę, mimo że technicznie nie była ona autostradą - lecz stoi za nią bardzo ciekawa historia.

Kinia_etransport.pl

Czy transport się opłaca?
Czy transport się opłaca?
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 220

Transport C+E. Czy to się opłaca w 2024 Roku? ? Rozliczenie LUTY.

Kinia_etransport.pl

Kto będzie jeździł w Europie?
Kto będzie jeździł w Europie?
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 208

Zapotrzebowanie na kierowców w Europie jest bardzo duże. Nie dziwi zatem, że firmy starają się uzupełniać te braki poza Starym Kontynentem. Europejscy przewoźnicy coraz częściej zatrudniają kierowców z Indii, Filipin, Kirgistanu czy Kazachstanu. Jak ten trend wpłynie na rynek pracy?

Kinia_etransport.pl

Fabryka samochodów ciężarowych Volvo o dużej ładowności - Volvo VNL produkcja
Fabryka samochodów ciężarowych Volvo o dużej ładowności - Volvo VNL produkcja
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 195

Wewnątrz zakładu produkcyjnego Volvo Truck w fabryce w New River Valley (USA). Zobacz, jak powstaje nowy samochód ciężarowy Volvo VNL.
Całkowicie nowe Volvo VNL będzie produkowane w NRV od połowy 2024 roku, a obecnie produkowane modele obejmują ciągniki autostradowe serii VNR, VNR Electric i VHD Trucks.
W kabinie i lakierni pracuje ponad 200 robotów. Systemy lakiernicze "mokro na mokro" są pierwszymi w branży ciężkich samochodów ciężarowych, zapewniając doskonałe wykończenie lakieru.

Kinia_etransport.pl