Ciekawostki
Niektórzy krzykną, że ''stary film'' bo sprzed roku ale przecież choroby zawodowe nie minęły.
jak zmieniły się ciężarówki w Polsce na przestrzeni ostatnich 30 lat?
Elektryk w pracy u południowoafrykański ego klienta.
Renault Trucks D Wide E-Tech z wywrotką firmy Forez-Bennes i z żurawiem. Podwozie ma stosunkowo krótki rozstaw osi wynoszący 3900 mm. Trzecia oś jest skrętna. Układ hydrauliczny wywrotki i żurawia zasila pompa hydrauliczna, którą z kolei napędza tzw. elektryczna przystawka (e-PTO).
Masa własna podwozia wynosi 9, 7 t, a z zabudową 16, 3 t. Zakładając dopuszczalną masę całkowitą 26 t, typową dla podwozi 3-osiowych zostawia to 10, 4 t ładowności. Jednak Renault Trucks D Wide E-Tech zalicza się do pojazdów z alternatywnym napędem, a to oznacza, że do dopuszczalnej masy całkowitej można dodać ''ekologiczną tonę'' lub dwie. W tym wypadku ładowność wynosi zatem 10, 7 t.
220 ciężarówek, piękna lokalizacja, ładna pogoda. Pierwsza edycja zlotu była bardzo udana.
Impreza organizowana jest przez Scandi-Souvenirs i Karel van Oirschot Tuinplanten.