Ciekawostki
W Quebecu, w kopalni, zimno i śnieg stają się najmniejszym zmartwieniem tych wyjątkowych kierowców. Podczas manewrowania prawdziwymi 250-tonowymi potworami najmniejsze odstępstwo od zachowania lub uwagi może mieć katastrofalne skutki.
Opowieść, która jest kroniką ewolucji kultowej szwedzkiej marki od jej początków w 1927 roku do dnia dzisiejszego.
Jak awaria to nie tylko koszt naprawy ale też przestój. Pieniądz ucieka.
opowieść, która śledzi ewolucję i historyczny wpływ kultowej marki ciężarówek Mack. Od skromnych początków do stania się symbolem od.ści i siły w branży transportowej, ta narracja oddaje istotę podróży Mack Trucks na przestrzeni lat, podkreślając jej osiągnięcia, wyzwania i trwały wpływ na historię transportu towarowego.
Od lipca 2024 r. wszystkie nowo zarejestrowane w UE samochody ciężarowe, autobusy i autokary turystyczne będą musiały spełniać przepisy zaktualizowanego rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego (GSR). Przepisy obowiązują już od lipca 2022 r. dla nowych modeli pojazdów.
GSR nakazuje wprowadzenie całej serii systemów wspomagania kierowcy, aby jeszcze bardziej zwiększyć bezpieczeństwo na drogach dla wszystkich zaangażowanych stron. W szczególności elektroniczne systemy wspomagania mogą w jak największym stopniu przyczynić się do tego, aby chwile nieuwagi spowodowane zmęczeniem, stresem lub rozproszeniem uwagi nie miały poważnych konsekwencji. Korzystają na tym nie tylko kierowcy i pasażerowie samochodów ciężarowych, autobusów i autokarów, ale także wszyscy inni użytkownicy dróg podróżujący samochodem, rowerem lub pieszo.
Dzięki systemom wspomagającym, takim jak Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Front Guard Assist, Active Drive Assist 3 czy Traffic Sign Assist, Daimler Truck spełnia te wymagania z nawiązką.