Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Ciekawostki

Kanada: Za kierownicą najcięższych konwojów
Kanada: Za kierownicą najcięższych konwojów
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 181

W Quebecu, w kopalni, zimno i śnieg stają się najmniejszym zmartwieniem tych wyjątkowych kierowców. Podczas manewrowania prawdziwymi 250-tonowymi potworami najmniejsze odstępstwo od zachowania lub uwagi może mieć katastrofalne skutki.

Kinia_etransport.pl

Ciężarówki z PRL-u
Ciężarówki z PRL-u
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 187

Samochody ciężarowe z minionych czasów to rarytasy i klasyki z czasów PRL-u.

Kinia_etransport.pl

Volvo: Bezpieczna podróż w czasie
Volvo: Bezpieczna podróż w czasie
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 179

Opowieść, która jest kroniką ewolucji kultowej szwedzkiej marki od jej początków w 1927 roku do dnia dzisiejszego.

Kinia_etransport.pl

Poważna awaria...  i duży koszt naprawy
Poważna awaria... i duży koszt naprawy
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 188

Jak awaria to nie tylko koszt naprawy ale też przestój. Pieniądz ucieka.

Kinia_etransport.pl

Ryk buldoga: Odyseja Mack Truck w czasie
Ryk buldoga: Odyseja Mack Truck w czasie
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 181

opowieść, która śledzi ewolucję i historyczny wpływ kultowej marki ciężarówek Mack. Od skromnych początków do stania się symbolem od.ści i siły w branży transportowej, ta narracja oddaje istotę podróży Mack Trucks na przestrzeni lat, podkreślając jej osiągnięcia, wyzwania i trwały wpływ na historię transportu towarowego.

Kinia_etransport.pl

Co się stało z polskim PEKAESem?
Co się stało z polskim PEKAESem?
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 177

Historia legendarnej polskiej firmy PEKAES.

Kinia_etransport.pl

Ciężarówki i autobusy Mercedes - wszystkie systemy bezpieczeństwa 2024 przetestowane
Ciężarówki i autobusy Mercedes - wszystkie systemy bezpieczeństwa 2024 przetestowane
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 175

Od lipca 2024 r. wszystkie nowo zarejestrowane w UE samochody ciężarowe, autobusy i autokary turystyczne będą musiały spełniać przepisy zaktualizowanego rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego (GSR). Przepisy obowiązują już od lipca 2022 r. dla nowych modeli pojazdów.

GSR nakazuje wprowadzenie całej serii systemów wspomagania kierowcy, aby jeszcze bardziej zwiększyć bezpieczeństwo na drogach dla wszystkich zaangażowanych stron. W szczególności elektroniczne systemy wspomagania mogą w jak największym stopniu przyczynić się do tego, aby chwile nieuwagi spowodowane zmęczeniem, stresem lub rozproszeniem uwagi nie miały poważnych konsekwencji. Korzystają na tym nie tylko kierowcy i pasażerowie samochodów ciężarowych, autobusów i autokarów, ale także wszyscy inni użytkownicy dróg podróżujący samochodem, rowerem lub pieszo.

Dzięki systemom wspomagającym, takim jak Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Front Guard Assist, Active Drive Assist 3 czy Traffic Sign Assist, Daimler Truck spełnia te wymagania z nawiązką.

Kinia_etransport.pl