Reklamowe
Najbardziej wypasione DAF-y NGD, przygotowane przez Wanicki Trucks&Bus, trafiły do floty firmy Miśkowiec Transport. Do czego firma potrzebuje takiej mocy i kto będzie jeździł nowymi DAF-ami? Zobacz, posłuchaj.
Okazuje się, że pod pozornie prostym tematem kryją się bardzo ciekawe rozwiązania techniczne, a silniki te potrafią zachwycić swoją wydajnością. Zapraszam na ich analizę!
Nowe rozwiązanie od Wieltonu umożliwia transport wózków widłowych w dwóch wariantach. Pierwszy to standardowe rozwiązanie, pozwalające na osadzenie wózka za tylnym portalem naczepy. Taka metoda zwiększa jednak wymiary pojazdu, co nie jest akceptowane w niektórych, europejskich krajach. Dla spełnienia lokalnych norm, wózki widłowe muszą być przewożone wewnątrz przestrzeni ładunkowej, co z kolei ogranicza miejsce na towar i wymusza zmiany w konstrukcji pojazdu.
Historia współpracy firmy transportowej Link i producenta naczep Wielton to już 15 lat, podczas których wyprodukowano ponad 1000 naczep! Naczepy produkowane dla Link to produkty spersonalizowane pod oczekiwania i wymagania klienta. Stosowane w nich rozwiązania są ściśle powiązane z aktualnymi trendami w branży transportowej.
Prezentacja naczepy SCHMITZ Cargobull Standard, 12 lat, prawie 2 miliony kilometrów. Warto inwestować w jakość na lata
Stal Hardox od SSAB, dzięki unikatowemu łączeniu elastyczności, twardości i wytrzymałości, śmiało można nazwać materiałem przyszłości, którego parametry pozwalają tworzyć konstrukcje zachowujące długą żywotność i trwałość.