Porady i przykłady
Od 1 stycznia 2025 r. na autostradzie A 13 Luegbrücke wprowadzonp jednopasmowy ruch w obu kierunkach.
Ruch dwupasmowy jest możliwy tylko w dni o dużym natężeniu ruchu. W filmie możesz zobaczyć, jak to działa.
Od 1 marca 2025 roku nie ma już taryfy ulgowej -; brak tachografu drugiej generacji to poważne konsekwencje! Czy wiesz, że we Francji może to być aż 30 000 euro? Zobacz, które kraje traktują przewoźników najostrzej, a gdzie jeszcze można odetchnąć z ulgą. Nie daj się zaskoczyć i sprawdź, co grozi za brak smart-tacho 2. 0 w Twoim kraju tranzytowym.
Przesada nie jest dobra w żadną stronę. Brak prawidłowych czynności zarejestrowanych na tachografie skutkuje karą od ITD za taką sytuację, a z kolei ustawianie każdego postoju w tryb INNEJ PRACY (wbrew rzeczywistości, gdy nie są wykonywane czynności zawodowe w tym czasie) to nieprawidłowe naliczanie nadgodzin i kara od PIP za przekraczane limity pracy.
Dodatkowo, w firmach gdzie są stawki na rękę za dniówki, dochodzi co kwartał do nadpłat, właśnie z tytułu przekroczonych nadgodzin i pracy w porze nocnej.
Przestawianie naczep na zakładzie.
Obsługa Terberga - jak to działa? Jak to jeździ?
Nieobecności w transporcie drogowym mają różny charakter. Jedne są kadrowe (urlopy, chorobowe, zasiłki, itp), a drugie drogowe wynikające z przepisów dla kierowców (np. odpoczynki tygodniowe, rekompensaty, odpoczynki dobowe).
Dziewczynka nawet nie spojrzała na sygnalizację. Zamiast tego wyciąga telefon i wchodzi na przejście.
Trzy proste zasady - FIFO, FEFO i LIFO - mogą diametralnie zmienić wydajność logistyki.