Kolejna dawka szaleństw na drogach.
W dzisiejszym odcinku:
- Pauza na przemysłówce, czyli JAK wykąpać się pod bańką, jeśli naczepa zajęta.
- Rozładunek metalowych szpuli w Hiszpanii
- Przydatne dania gotowe, których NIE trzyma się w lodówce
- Opony na Anglię -8h na załadunku
- Dziwny obiad, czyli, To trzeba zjeść bo się zepsuje,
- Problem-pełna naczepa, nie ma nawet miejsca na pasy
- Nerwówka i zamieszanie na promie - DLA DOROSŁYCH, którym nie przeszkadzają wulgaryzmy
- Przepiękny wschód słońca, nagrodą za nerwy
- Anglia- super spotkanie z Prezesem i Bobim
- Rozładunek opon i szybkie śniadanko pod rampą
- Portier na bramie nas wzruszył, piękny gest!
- Załadunek budowlanki na 2 boki- współpraca.
- Ogień do Niemiec
Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym. Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. Towarzyszy mu ciągły pośpiech, ignorancja, egoizm, brak pokory, krótkowzroczność, bardzo często zwykłe chamstwo i głupota. Najsmutniejsze i najbardziej przerażające jest to, że ponad 90 proc. polskich kierowców uważa swoje umiejętności prowadzenia samochodu za wyższe niż przeciętna... Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych. 1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić – wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas – mniejsza widoczność = więcej adrenaliny! 2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu ECO – czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu. 3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe. 4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy… przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym – powiedzmy sobie szczerze – nie jesteśmy leszczami! 5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że ''jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc''.
Przejażdżka oldschoolową Scanią 143 V8. Ciężarówka jest w oryginalnym stanie wewnątrz i na zewnątrz.
Przejazd jakich wiele w Polsce, czasowo był w remoncie, więc bez obawy można było przez niego autem przejeżdżać, gdyż pociągi nie jeździły.
Po zakończeniu remontu jednak dalej niektórzy jeżdzą na pewniaka.
Elektryczny wózek inwalidzki lawiruje miedzy autami. Pomijając sam fakt poruszania się po jezdni nie do końca zważa na innych uczestników ruchu i przepisy.