Dla Bartassa jest to Paryż a dla Was?
Ponad 7 ton zamiast dopuszczalnych 3, 5 tony ważył samochód dostawczy z węglem skontrolowany przez lubuskich inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Kierowcy zakazano dalszej jazdy do czasu rozładunku nadmiaru przewożonego węgla.
Zestaw należący do polskiego przewoźnika, za kierownicą którego siedział obywatel Ukrainy, zatrzymali funkcjonariusze ITD na ekspresowej '' trójce'' koło Gorzowa Wielkopolskiego. Ciężarówką przewożono ładunek z Czech do Szwecji.
Kierowca Golfa najprawdopodobniej przez nieuwagę, wjeżdża na pas do skrętu w prawo
i w ostatniej chwili wykonuje manewr, który kończy się pięknym skokiem.
Niestety auto nie wytrzymało tego typu ewolucji.
We Francji obowiązują naklejki, które mają poprawiać bezpieczeństwo związane z martwymi strefami w pojazdach ciężarowych. Przepisy dotyczące tego samego problemu wprowadzono również w Londynie. Czy to realna poprawa bezpieczeństwa?
Tarcze hamulcowe naczepy pokrywała rdza, natomiast na jednym z kół brakowało połowy tarczy. Wydano zakaz dalszej jazdy zestawu do czasu usunięcia usterek. Kierowcę ukarano mandatami karnymi na kwotę 2, 2 tys. zł i zabroniono wsiadania za kółko. Wszczęto również postępowanie administracyjne na łączną kwotę 6, 5 tys. zł.
w Gołaszynie na drodze krajowej nr 63 doszło do tragicznego wypadku z udziałem rowerzysty.
SUV, jadąc w kierunku Łukowa, wyprzedzał sznur samochodów. Kierowca busa Iveco, jadący tuż za rowerzystą, nie mógł bezpiecznie wyprzedzić cyklisty, gdyż był wyprzedzany przez SUVa i zaczął gwałtownie hamować. Wtedy został uderzony w tył przez jadącego za nim ciężarowego Mercedesa. Iveco po uderzeniu zjechało na lewy pas jezdni, zaś ciężarówka uderzyła w rowerzystę.
W wyniku wypadku na miejscu zginął 71-letni rowerzysta.