Polski ŻUK przerobiony na kampera + PRZYCZEPA
Znakomita lekkoatletka, trzykrotna mistrzyni olimpijska, czterokrotna mistrzyni świata oraz wielokrotna rekordzistka świata, Europy i Polski w rzucie młotem. Anita Włodarczyk w specjalnej roli w ostatnim odcinku ''Kabaret K2. Jedziemy po bandzie''.
00:00 - Nauka Jazdy cz. 1
00:29 - Tu się nie parkuje
00:41 - Wycieraczki w Volvo cz. 1
01:01 - Ty chyba nie zdał
01:48 - Nauka Jazdy cz. 2
02:24 - Leciałeś kiedyś busem bokiem po rondzie, rudy za kierownicą
03:16 - Wycieraczki w Volvo cz. 2
03:29 - Rondo jest jego
03:49 - Nauka Jazdy cz. 3
04:21 - Rondo Rąbień, Lot nad rondom, Adam Małysz
04:44 - Wycieraczki w Volvo cz. 3
04:53 - Zawracamy na rondzie "Matko jedyna, idziesz do domu" - Nauka Jazdy cz. 4
05:29 - Łoś
05:50 - Wycieraczki w Volvo cz. 4
06:10 - Kobieta wjeżdża na rondo
07:42 - Wycieraczki w Volvo cz. 5
07:50 - Nauka Jazdy cz. 4
08:21 - Chuck Norris odnaleziony w Polsce!
09:09 - Wycieraczki w Volvo cz. 6
09:23 - Co to k... jest?!
09:39 - Nauka Jazdy cz. 5
10:51 - Wycieraczki w Volvo cz. 7
11:12 - Jezus maria ojciec poleciał !!!
11:25 - Dmuchamy, kontrola Policyjna
11:37 - Nauka Jazdy cz. 6
12:37 - Supermen dogonił samochód
12:51 - Jak wbić czołgiem na imprezę. Mono Club Szubin
13:21 - Nauka Jazdy cz. 7
13:44 - Pewny samochód
14:46 - Wycieraczki w Volvo cz. 8
15:07 - ALE URWAŁ !
15:52 - Nauka Jazdy cz. 8
16:48 - Wjazd na albańską autostradę
18:12 - Nauka Jazdy cz. 9
19:42 - Wycieraczki w Volvo cz. 9
Musisz zrobić przerwę? Zaplanuj z głową! Brakuje ponad 20 tys. miejsc parkingowych przy autostradach w Niemczech, prowadzi to do przepełnionych parkingów co sprawia, że ciężarówki parkują w niebezpiecznych miejscach. Władze nie kwapią się do rozwiązania problemu, a wręcz ograniczają kierowcom ciężarówek parkowanie na dziko ustawiając betonowe blokady i znaki zakazu zatrzymywania. Policja natomiast nie ma skrupułów w przeganianiu kierowców.
Wojna cenowa na drogach. Kto naprawdę za nią płaci?
To nie statystyki są najgorsze. To historie ludzi, którzy każdego dnia ryzykują życie, by zarobić na chleb - a kończą w rowie, przemęczeni, niedoceniani, często zapomniani. Mówimy o zawodowych kierowcach. Tych, którzy znają każdy kilometr autostrady, każdy zjazd, każdy parking, gdzie można złapać choć chwilę snu.
W 2012 roku sektor transportu drogowego we Francji stracił 20 tysięcy miejsc pracy. Powód? Kombinacja brutalnego kryzysu i nieuczciwej konkurencji z Europy Wschodniej. Dziś po francuskich drogach jeździ setki tysięcy ciężarówek - coraz mniej z nich jest francuskich. Ale nie tylko narodowość się zmieniła. Zmieniło się wszystko.
Kierowcy ze Wschodu są wszędzie. I nie ma w tym nic złego - o ile byłoby to uczciwe. Niestety, rzeczywistość bywa inna. Ci ludzie często pracują we Francji za pensję cztery razy niższą niż ich francuscy koledzy. Kto na tym zyskuje? Firmy, które zakładają fikcyjne spółki, omijają przepisy, wypłacają wynagrodzenia "pod stołem" i drastycznie tną koszty. A kosztem są nie tylko pensje - to życie i zdrowie kierowców oraz bezpieczeństwo wszystkich na drodze.
Zmuszeni do jazdy ponad siły. Niewidzialni. Wyczerpani. Niebezpieczni.
Nielegalne praktyki, takie jak premie za każdy przejechany kilometr, prowadzą do niekończącej się jazdy, manipulacji tachografami, ignorowania odpoczynku. A to wszystko na najbardziej ruchliwych trasach Europy, jak choćby autostrada A1 na północy Francji. Tam, gdzie policja i żandarmeria regularnie przeprowadzają kontrole. Tyle że kontrole nie rozwiązują systemowego problemu.
Wielu francuskich kierowców poddaje się. Zmieniają zawód. Albo - jak Emmanuel - rzucają wszystko i ruszają w nieznane. Dziś Emmanuel przemierza ciężarówką północne stany USA, za kierownicą lśniącego, chromowanego kolosa. Bo choć ryzyko jest wszędzie, tam przynajmniej czuje się wolny.
Pierwszy odcinek CplusE Omega Pilzno videoblog miał swoją premierę w kwietniu 2017 roku. Po ośmiu latach publikowania odcinków przyszedł czas, by zgasić światło...
W odcinku jubileuszowym autorzy zabierają widzów w sentymentalną podróż po historii CplusE. Przez 8 lat działo się naprawdę sporo!