Nagranie sytuacji z S19 przed Janowem lubelskim w kierunku Lublina, tym razem z perspektywy kierowcy ciężarówki.
Wyjaśnienie zestawu: ''Nie mam w zwyczaju wyhamowywać osobówek. Możecie zobaczyć całą akcję ze środka wraz z momentem mojego wyprzedzania. Możecie zwrócić uwagę że czekałem aż osobówki przejadą i zwolni się lewy pas. Tam jest wzniesienie, kierowca przede mną zwolnił mocno, do jakichś 75, więc zacząłem go wyprzedzać. Trwało to dość krótko, pomimo tego że wyhamowałem na równo z nim, czekając na wolny lewy pas. Pani kierująca została uznana przez policję winną za zdarzenie drogowe i ukarana mandatem. ''
Nowa funkcja jest częścią zaangażowania NTU w poprawę kontroli nad przeciążonymi pojazdami, które stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego i prowadzą do przyspieszonego zużycia nawierzchni drogi. Dzięki systemowi Weigh In Motion (WIM) pojazdy ciężarowe są automatycznie ważone w czasie rzeczywistym, bez zatrzymywania ruchu. Obecnie certyfikowanych jest 10 lokalizacji sieci dróg krajowych, w których przeprowadzono kalibrację urządzeń pomiarowych i system już funkcjonuje.
Jak zbudować gigantyczną zaporę w miejscu, gdzie nie ma nic - ani dróg, ani energii, ani ludzi? Budowa zapory Hoovera to jedna z najbardziej spektakularnych operacji logistycznych XX wieku.
Czy wiesz, że beton użyty przy budowie wystarczyłby na drogę z Nowego Jorku do Los Angeles?
Poznaj Mercedesa Actrosa 1863 Style Line (2026) - arcydzieło designu, mocy i innowacji Mercedes-Benz Trucks.
Czy zasięg do 500 km i niższe koszty ładowania czynią transport zeroemisyjny realną alternatywą dla diesla?
W czwartek 2 października odbyła się trzecia edycja targów E-Truck Experience.






