Kierowca ciężarówki w 1960 roku.
Pojazd ma specjalną długość 12500 mm z wysięgiem 2500 mm z tyłu. Dzięki specjalnej konstrukcji wózka można go zablokować lub można ustawić pionowo, aby zaoszczędzić miejsce. Głowica i rama zewnętrzna zostały zamontowane jako UNP 200.
Ciężarówki mają różne kształty i rozmiary, ale niektóre projekty są naprawdę nie z tego świata! W tym filmie przyjrzymy się 10 najdziwniejszym ciężarówkom, jakie kiedykolwiek zbudowano, od eksperymentalnych gigantów po niekonwencjonalne konie robocze. Niezależnie od tego, czy jest to masywny Berliet T100, futurystyczny GMC Futurliner, czy dziwaczny Scammell Scarab, te ciężarówki przesunęły granice inżynierii i designu.
Dzięki mocy 750 koni mechanicznych, najnowocześniejszej technologii i niezrównanemu komfortowi, ta ciężarówka na nowo definiuje drogę.