Targi IAA Transportation 2024 - Hannover.
Marek Herma i Damian Urbaś pod ostrzałem pytań uczestników webinaru #ogarniamypakietmobi lności.
Jakie tematy zostały poruszone:
Czy VDO jest w stanie dostarczyć tyle urządzeń do końca roku, aby zapewnić prawidłowy pierwszy etap retrofitu. Jak wygląda sytuacja z tacho VDO w Scania i czasami na wyświetlaczu - są nowe informacje w tej sprawie
Czy w tachografach montowanych do autobusów jest możliwość zaprogramować 12 dniowy czas pracy
Czy w tachografach, które są montowane w autobusach jest możliwość zaprogramowania 12 dniowego czasu pracy
Czy VDO jest w stanie dostarczyć tyle urządzeń do końca roku, aby zapewnić prawidłowy pierwszy etap retrofitu. Jak wygląda sytuacja z tachografem VDO w Scania i czasami na wyświetlaczu? Czy są nowe informacje w tej sprawie
Czy rolnik działający wewnątrz unii, może działać na starym tachografie czy musi wymienić na tachograf G2V2
Czy istnieje już możliwość montowania tachografów VDO w pojazdach marki Scania
Czy po zamontowaniu tachografu Smart 2 kierowca ma od razu może dokonywać wpisu załadunku/rozładunku ? Czy ten obowiązek będzie dopiero od 01/01/2025?
Z powodu pęknięcia opony naczepa najpierw uderzyła w środkową barierkę ochronną, a następnie obróciła się z powrotem w poprzek jezdni i uderzyła w prawą barierkę ochronną. Ponadto przyczepa przewróciła się, a na autostradę rozsypały się przewożone pnie drzew. Akcja ratunkowa trwała wiele godzin.
Polski Jelcz na drogach w Indii! Jeżdżący pomnik Złotej Ery Polskiego Himalaizmu przemierza drogi w Bombaju.
Mercedes-Benz Actros L 2025 na nowo definiuje to, czym powinien być nowoczesny samochód ciężarowy o dużej ładowności. Zbudowany z myślą o transporcie na długich dystansach i najwyższym komforcie, ten flagowy model jest wyposażony w najnowocześniejszą technologię i mocny silnik, który poprawia zarówno osiągi, jak i oszczędność paliwa. Actros L wyróżnia się eleganckim, aerodynamicznym designem z chromowanymi akcentami, reflektorami LED i dużą osłoną chłodnicy zapewniającą maksymalny przepływ powietrza. Wewnątrz kabina jest rajem dla kierowców, z pluszowymi skórzanymi siedzeniami, nastrojowym oświetleniem i w pełni cyfrową deską rozdzielczą, w tym multimedialnym kokpitem z ekranem dotykowym. Bezpieczeństwo jest priorytetem dzięki funkcjom takim jak Active Brake Assist, Predictive Powertrain Control i MirrorCam, które zastępują tradycyjne lusterka boczne kamerami poprawiającymi widoczność. Niezależnie od tego, czy chodzi o poruszanie się po ulicach miasta, czy o transport terenowy, Actros L obiecuje niezrównane wrażenia, łącząc luksus, osiągi i niezawodność, aby pomóc kierowcom przejechać kolejny kilometr.
Pierwsza jazda nowym Actrosem L z kabiną Procab. To jest wersja z silnikiem wysokoprężnym.