MTD SKURATWICZ. Przejazd przez Nieborowice.
System awaryjnego hamowania, system monitoringu ciśnienia w kołach, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, system ostrzegania przed zmęczeniem kierowcy, automatyczne uruchamianie wycieraczek, automatyczne światła mijania, asystent strefy przedniej i boku pojazdu + asystent odległości, system rozpoznawania znaków drogowych, kamera cofania.
Czy logistyka może wygrać wojnę?
Lądowanie w Normandii, znane jako D-Day, było nie tylko momentem przełomowym II Wojny Światowej, ale też największą operacją logistyczną tamtych czasów.
Duzi chińscy producenci pojazdów użytkowych zdecydowali, że nadszedł czas na wejście na rynek Unii Europejskiej.
300 ton na trasie pełnej wyzwań.
Kluczowe momenty transportu:
▶️ Przejazd nad utworzoną rampą nad mostem w Sierakowicach
Ta część trasy wiązała się z przygotowaniem specjalnej rampy umożliwiającej przejazd. Było to istotne nie tylko dla bezpieczeństwa, ale również dla efektywnego przejazdu transportu.
▶️ Przejazd przez rondo w Sośnicowicach
Manewrowanie ładunkiem o takich gabarytach na rondzie to prawdziwy sprawdzian precyzji. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego sprzętu i wsparciu technicznemu operacja przebiegła płynnie.
▶️ Most w Żernicy
Most wymagał wcześniejszego wzmocnienia, aby udźwignąć ciężar transportu. Dzięki współpracy z inżynierami i lokalnymi władzami i zarządcą drogi ZDP przejazd odbył się bezpiecznie i zgodnie z planem.
Wyboje na drodze -infrastruktura napowietrzna:
Trans port ponadnormatywny to nie tylko wyzwania na drodze. Na trasie zmierzyliśmy się również z przeszkodami napowietrznymi:
🔹 Linie energetyczne - W kilku miejscach podnoszono linie i wyłączono zasilanie, by umożliwić przejazd.
🔹 Kable telekomunikacyjne - Każda przeszkoda została precyzyjnie zaplanowana we współpracy z lokalnymi operatorami.
🔹 Oznakowanie i drzewa - Wymagały czasowego demontażu lub przycięcia, co wiązało się z dodatkowymi działaniami koordynacyjnymi.
Kierowca ciężarówki prawdopodobnie nie zauważył osobówki i spychał go na pas awaryjny. Mimo dużego huku kierowca ciężarówki nie zareagował i konturował jazdę prosto nie zwalniając.
Kierowca staranowanego samochodu osobowego mrugając światłami, kierunkowskazami i trąbiąc próbował zwrócić uwagę i zmusić ciężarówkę do zatrzymania lecz bezskutecznie.