Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Wymiana tachografu: Dla wszystkich nie wystarczy czasu i urządzeń?

Dodany przez
Kinia_etransport.pl


identyfikator
19967
Obejrzany
274

00:44 - Z czego wynikają zmiany technologii?
01:34 - Jakie tachografy funkcjonują w transporcie?
2:41 - Czy konieczność wymiany tachografu do końca roku dotyczy też transportu krajowego?
3:40 - Czy tachografy inteligentne drugiej generacji staną się w Polsce standardem?
4:25 - Czym technologicznie różnią się tachograf pierwszej i drugiej generacji?
5:33 - Jak nowe tachografy wpłyną na zdalną preselekcję?
7:07 - Jakie dane udostępnia tachograf nowej generacji?
9:05 - Czy wraz z wymianą tachografu konieczna jest też wymiana kart kierowcy? Jak sprawdzić czy karta kierowcy jest kompatybilna z nowymi urządzeniami?
11:25 - Czy jest możliwość oszukania tachografu inteligentnego drugiej generacji?
13:00 - Co daje wprowadzenie technologii bluetooth do tachografów?
14:07 - Czy z pakietu danych będą mogły korzystać inne systemy?
15:40 - Jakie kary grożą za przekroczenie granicy UE ze starym tachografem?
17:05 - Czy przewiduje się okres przejściowy po wejściu nowych przepisów?
17:37 - Ile kosztuje wymiana tachografów?
18:22 - Czy cena wymiany będzie rosła bliżej terminu granicznego?
18:45 - Przy 200 ciężarówkach koszt już może sięgać miliona złotych.
19:31 - Czy będą dofinansowania do wymiany tachografów?
20:35 - Czy tachograf może wymienić tylko serwis?
21:45 - Ile trwa wymiana tachografu?
21:56 - Czy stare tachografy nadają się tylko do utylizacji?
22:55 - Co z danymi zapisanymi na wymienianych tachografach?
23:20 - Jak wygląda sytuacja z wymianą w innych krajach?
24:25 - Czy możliwa jest sytuacja, że polskie firmy będą stały w kolejce do serwisu, a zagraniczni przewoźnicy będą mieli żniwa?
26:10 - Jak przygotowują się serwisy na intensywną końcówkę roku?
29:37 - Czy nowe tachografy zostaną z nami na dłużej?
Dziekuje za wystawienie oceny.
Photo by Josh Hild from Pexels