Elektryk z żurawiem i wywrotką
Renault Trucks D Wide E-Tech z wywrotką firmy Forez-Bennes i z żurawiem. Podwozie ma stosunkowo krótki rozstaw osi wynoszący 3900 mm. Trzecia oś jest skrętna. Układ hydrauliczny wywrotki i żurawia zasila pompa hydrauliczna, którą z kolei napędza tzw. elektryczna przystawka (e-PTO).
Masa własna podwozia wynosi 9, 7 t, a z zabudową 16, 3 t. Zakładając dopuszczalną masę całkowitą 26 t, typową dla podwozi 3-osiowych zostawia to 10, 4 t ładowności. Jednak Renault Trucks D Wide E-Tech zalicza się do pojazdów z alternatywnym napędem, a to oznacza, że do dopuszczalnej masy całkowitej można dodać ''ekologiczną tonę'' lub dwie. W tym wypadku ładowność wynosi zatem 10, 7 t.
Masa własna podwozia wynosi 9, 7 t, a z zabudową 16, 3 t. Zakładając dopuszczalną masę całkowitą 26 t, typową dla podwozi 3-osiowych zostawia to 10, 4 t ładowności. Jednak Renault Trucks D Wide E-Tech zalicza się do pojazdów z alternatywnym napędem, a to oznacza, że do dopuszczalnej masy całkowitej można dodać ''ekologiczną tonę'' lub dwie. W tym wypadku ładowność wynosi zatem 10, 7 t.
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.