Ewidencja czasu pracy kierowców - CO WARTO PRZEa*alIZOWAĆ w programie 4Trans?
0:00 - 5:48 | Wprowadzenie danych i wstępna a*aliza
5:49 - 8:53 | Kontrola szczegółowa samochodów lub kierowców
Prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców jest konieczne w branży transportowej. Rozliczanie czasu pracy i ewidencja na podstawie danych z karty kierowcy i tachografu może być problematyczna. Prowadzenie ewidencji musi być bardzo skrupulatne, a o błąd tutaj bardzo łatwo. Jak poprawnie zweryfikować dane, które znajdują się w ewidencji (czy są wszystkie, czy są poprawne). Podpowiadamy, na co zwrócić szczególną uwagę.
Zacznijmy od początku, czyli pobieranie danych z tachografu i kary kierowcy
Żeby rozliczyć ewidencję czasu pracy kierowców niezbędne jest zaimportowanie danych z tachografu do programu 4Trans. Dane można pobrać wykorzystując do tego odpowiednie narzędzia takie jak np. TachoReader Combo Plus - czytnik, który pozwala pobrać dane zarówno z tachografu jak i karty kierowcy. Dane można pobrać także z systemu telematycznego np. GBox. Wykorzystanie systemu telematycznego do pobierania danych ma tę przewagę, że dzieje się to automatycznie - telematyka przekazuje pliki z kart kierowców do programu rozliczającego czas pracy kierowców (również do firm rozliczających czas pracy kierowców np. OCRK)
5:49 - 8:53 | Kontrola szczegółowa samochodów lub kierowców
Prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców jest konieczne w branży transportowej. Rozliczanie czasu pracy i ewidencja na podstawie danych z karty kierowcy i tachografu może być problematyczna. Prowadzenie ewidencji musi być bardzo skrupulatne, a o błąd tutaj bardzo łatwo. Jak poprawnie zweryfikować dane, które znajdują się w ewidencji (czy są wszystkie, czy są poprawne). Podpowiadamy, na co zwrócić szczególną uwagę.
Zacznijmy od początku, czyli pobieranie danych z tachografu i kary kierowcy
Żeby rozliczyć ewidencję czasu pracy kierowców niezbędne jest zaimportowanie danych z tachografu do programu 4Trans. Dane można pobrać wykorzystując do tego odpowiednie narzędzia takie jak np. TachoReader Combo Plus - czytnik, który pozwala pobrać dane zarówno z tachografu jak i karty kierowcy. Dane można pobrać także z systemu telematycznego np. GBox. Wykorzystanie systemu telematycznego do pobierania danych ma tę przewagę, że dzieje się to automatycznie - telematyka przekazuje pliki z kart kierowców do programu rozliczającego czas pracy kierowców (również do firm rozliczających czas pracy kierowców np. OCRK)
KATEGORIE FILMÓW
Porady i przykłady
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.