Niedobór kierowców: starsi kierowcy ciężarówek mogą wypełnić część luki
Dwóch braci, którzy podróżowali po drogach Europy przez prawie pięć dekad, napędzani pasją i determinacją. Ale nagle dla Klausa i Dietmara wszystko się skończyło. Zostali odsunięci na boczny tor, jakby ich lata pracy nie miały żadnego znaczenia. Ich historia to tylko jeden z rozdziałów znacznie większego problemu: niedoboru kierowców ciężarówek.
Obecnie w Niemczech brakuje od 100 000 do 120 000 kierowców, a luka ta powiększa się z każdym rokiem. Firmy takie jak Schloms w Hanowerze polegają nawet na emerytowanych kierowcach, takich jak Henryk, który jest nadal aktywny zawodowo, mimo że ma 75 lat.
Ale czy wiek jest przeszkodą w bezpiecznej jeździe? Eksperci Dekra twierdzą, że nie.
Obecnie w Niemczech brakuje od 100 000 do 120 000 kierowców, a luka ta powiększa się z każdym rokiem. Firmy takie jak Schloms w Hanowerze polegają nawet na emerytowanych kierowcach, takich jak Henryk, który jest nadal aktywny zawodowo, mimo że ma 75 lat.
Ale czy wiek jest przeszkodą w bezpiecznej jeździe? Eksperci Dekra twierdzą, że nie.
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.