Co pomiar KPI daje Klientom branży TSL?
Key Performance Indicators, to kwantyfikowalne miary monitorowania i oceny stopnia, w jakim organizacja realizuje swoje cele. Ich zadaniem jest mierzenie wydajności procesów w ramach danego działania na podstawie obiektywnych informacji.
Wskaźniki, konstruowane w oparciu o konkretne dane, dają zlecającym przejrzysty wgląd w stopień efektywności podwykonawcy nie tylko z perspektywy ceny, ale również kluczowej wartości, jaką jest jakość realizacji usług.
Wskaźniki, konstruowane w oparciu o konkretne dane, dają zlecającym przejrzysty wgląd w stopień efektywności podwykonawcy nie tylko z perspektywy ceny, ale również kluczowej wartości, jaką jest jakość realizacji usług.
KATEGORIE FILMÓW
Porady i przykłady
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.