W naszej działalności, obejmującej transport produktów niebezpiecznych, musimy przykładać szczególną uwagę właśnie do kwestii bezpieczeństwa, odpowiedzialności oraz jakości naszych usług. Najmniejszy błąd czy niedopatrzenie może skutkować zagrożeniem dla zdrowia i życia osób postronnych, jak również dla środowiska naturalnego. Dlatego jesteśmy dumni z osiągniętych wyników, które wyraźnie przekraczają średnią europejską. W naszej branży i na tym rynku ważne jest rygorystyczne przestrzeganie norm i obowiązujących przepisów. Tutaj nie ma mowy o odstępstwach lub jakichkolwiek uproszczeniach. Branża chemiczna nie wybacza żadnych potknięć i błędów. Miejsce, w którym jesteśmy, jest konsekwencją naszego bezkompromisowego podejścia do tych zagadnień komentuje Adriana Bosiacka, Dyrektor Operacyjna i Członek Zarządu Trans Polonia S.A.
Znakomity wynik powyżej średniej europejskiej
Zarówno Trans Polonia, jak i Tempo TP osiągnęły wyniki przewyższające średnią notowaną dla podobnych podmiotów w większości ocenianych obszarów.Dla przykładu: System zarządzania i odpowiedzialność oraz pomiar i zarządzanie emisjami gazów cieplarnianych (GHG) w transporcie w Trans Polonii uzyskały imponujący wynik 100% (przy średnich wynoszących odpowiednio ~89% i 56%). Bardzo dobre, wykraczające poza średnią wyniki spółka osiągnęła również w:
• Zarządzaniu ryzykiem – 95% (przy europejskiej średniej ~80%);
• Kontroli operacji – 92% (średnia ~82%);
• Flocie (stan techniczny, serwis, specyfikacja i wyposażenie) - 96% (przy średniej ~84%);
• Bezpieczeństwie (BBS) – 95% (przy średniej ~65%);
Spółka Tempo TP, odpowiadająca w Grupie Trans Polonia za międzynarodowy przewóz płynnych produktów chemicznych i spożywczych, wynik 100% osiągnęła w zakresie systemu zarządzania (średnia europejska to ~89%) oraz w kategorii dotyczącej uregulowania i bezpieczeństwa przewozów spożywczych (przy średniej europejskiej ~95%). Znakomite wyniki spółka osiągnęła także w innych obszarach, m.in. w:
• Zarządzaniu ryzykiem – 95% (średnia ~80%);
• Flocie – 94% (średnia ~84%);
• Zarządzaniu podwykonawcami – 85% (przy średniej ~75%).
Trans Polonia konsekwentnie poddaje się badaniu SQAS od 2006 roku, regularnie potwierdzając najwyższą jakość świadczonych usług.
Źródło: Trans Polonia