Wykorzystują wiedzę inżynierską i inwestycje w innowacje
Kierując się wizją „tworzenia wartości dzięki najbardziej wydajnym rozwiązaniom transportowym”, producent systematycznie rozszerza swoje portfolio produktów o zaawansowane technologicznie, wszechstronne pojazdy, wykorzystując swoje możliwości badawczo-rozwojowe, wiedzę inżynierską i inwestycje w innowacje. Zapowiada, że w pełni elektryczna ciężarówka zaprezentowana podczas International Motor Show w 2022 roku, została skrupulatnie przetestowana przez inżynierów firmy i w przyszłym roku trafi na drogi.Kontynuacja badań nad silnikiem wodorowym
Producent znacznie przyspieszył prace badawczo-rozwojowe związane z technologiami paliw alternatywnych. Badania nad silnikami zasilanymi wodorem, które rozpoczęły się w ubiegłym roku od testów jednostki jednocylindrowej, są kontynuowane z pozytywnym skutkiem. Firma osiągnęła w tym obszarze kamień milowy, którym jest pierwszy zapłon wodorowego silnika H2-Ecotorq, będącego własnym projektem. Po wstępnych testach zakończonych pomyślnym wynikiem, zespoły inżynierów kontynuują prace nad optymalizacją systemu i dalszym rozwojem tej technologii. To bezemisyjne rozwiązanie stanowi ważny krok w rozszerzaniu oferty produktów neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla.Generation F, czyli tylko bezemisyjne pojazdy do 2040
W ramach inicjatywy „Generation F”, firma realizuje transformację, która obejmuje zeroemisyjne, połączone i autonomiczne technologie - z zamiarem osiągnięcia w pełni bezemisyjnego portfolio produktów do 2040 roku. Równocześnie firma rozwija swoją wizję transportu nowej generacji, stawiając na zwiększenie bezpieczeństwa kierowców oraz poprawę satysfakcji klientów. Hasło „Sharing the Load” przedstawia dążenie marki do uzyskania pojazdów wydajnych i niezawodnych.Źródło: Inter Cars