Trzy skrzynie w całości zostały wykonane ze stali Hardox 450. Zaledwie 6-milimetrowej grubości blacha zastosowana na podłodze i 5-milimetrowa na burtach zapewniają ekstremalną odporność na ścieranie i pozwolą wydłużyć czas eksploatacji sprzętu.

Dzięki sterowanej z kabiny hydraulicznej burcie tylnej, kierowca ma większą kontrolę nad wysypywanym ładunkiem. Burta posiada dodatkowo ogranicznik otwarcia w formie łańcucha. Jej długie ramiona umożliwiają załadunek posypywarki na skrzynię, a uchwyty w podłodze bezpieczne mocowanie w czasie transportu. Wejście na skrzynię i dostęp do plandeki umożliwia składana drabinka znajdująca się na przodzie pod skrzynią. Ręcznie rozwijana plandeka została wyprowadzona na zewnątrz, dzięki czemu nie wchodzi w światło skrzyni. Siatka na przedniej burcie jest demontowana przed rozwinięciem plandeki. Z przodu skrzyni, w jej górnym prawym rogu, przygotowane zostało miejsce pod montaż kamery, która latem pokazuje kierowcy wnętrze skrzyni, a zimą jej położenie może być dostosowane tak, aby było widać pracę pługu śnieżnego.
Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży KH-KIPPER dostarcza swoje produkty do ponad 70 krajów na całym świecie. Sprzedażą i kontaktem z lokalnymi klientami w Estonii od 2016 zajmuje się firma ELER Hydraulic. Skrzynie zostały wyprodukowane w Polsce i dostarczone do Estonii, gdzie dystrybutor zrealizował ich profesjonalny montaż na podwoziach.
Źródło: KH Kipper