Reklama telewizyjna emitowana w głównych stacjach telewizyjnych we Włoszech (w formatach 15-, 45- i 30-sekundowych) oraz w kanałach cyfrowych i społecznościowych opowiada historię kierowcy ciężarówki, który z powodu pracy jest zmuszony do przebywania z dala od domu podczas świąt Bożego Narodzenia. Jego 18-letnia córka, dzięki zasięgowi, stabilności i mocy sieci Vodafone przejeżdża kraj podążając za ojcem, który nie zdaje sobie sprawy z niespodzianki, jaką chce mu zrobić córka. W końcu udaje jej się dotrzeć do ojca w porcie, w którym zaparkowana jest jego ciężarówka.
IVECO szczególnie dba o dobre samopoczucie swoich kierowców, starając się zapewnić im komfort i bezpieczeństwo. Świąteczna reklama telewizyjna przedstawia sytuację, której doświadcza wielu kierowców, przebywających z dala od swoich rodzin i bliskich podczas ważnych świąt rodzinnych. Dlatego udział producenta w reklamie był okazją do wyrażenia wdzięczności kierowcom za rolę, jaką odgrywają w naszym społeczeństwie i za inspirację do rozwoju nowych produktów i usług firmy.
Ciężarówka IVECO S-WAY, która przemierza Włochy w reklamie telewizyjnej Vodafone to dowód starań producenta, aby zapewnić kierowcom jak najlepsze warunki pracy. Model S-WAY był punktem zwrotnym w branży, m.in. dzięki zmianie interakcji kierowców z pojazdem za pomocą poleceń głosowych Amazon Alexa, które służą do komunikacji z pokładowym asystentem kierowcy IVECO Driver Pal.
Źródło: IVECO
Utworzona: 2022-12-22