Po dwóch miesiącach trwania akcji Kompanii Piwowarskiej na temat promowania odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu nastąpił punkt kulminacyjny – premiera utworu muzycznego.
Ponad 21 tysięcy pijanych kierowców zatrzymano w te wakacje. To aż 27% więcej niż rok temu. Okres wyjazdowy zawsze wiąże się ze wzmożonym ruchem na drogach. To również czas, podczas którego częściej sięgamy po napoje alkoholowe. Kompania Piwowarska w swojej akcji edukacyjnej uświadamia społeczeństwo, by nigdy nie łączyć tych dwóch rzeczy.
Otrzymaliśmy świetne propozycje, wspaniałe wersy i wystarczyły dwie godziny, by tekst utworu był gotowy – zachwala Adam Piechocki występujący pod pseudonimem Pih.
O tym co powstało z połączenia losowych tekstów, raperskiego doświadczenia Piha i niesamowitych zdolności Piotra Fronczewskiego można przekonać oglądając klip ⬇️