Głównymi bohaterami kampanii będą: Piotr Fronczewski, który ze sceną muzyczną najmocniej kojarzony jest jako Franek Kimono oraz PIH – legenda polskiego rapu. Artyści staną przed wyzwaniem stworzenia rymowanego utworu, a pomóc im będą mogli uczestnicy akcji, zapraszani do udziału w ramach szerokiej kampanii reklamowej: w serwisach wideo, na Spotify oraz w mediach społecznościowych. Rytm dla ambasadorów akcji został przygotowany przez Magierę – kompozytora, producenta i muzyka.
Od lat szeroko promujemy odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Jedną z grup, do których kierujemy nasz przekaz są kierowcy. Nasze przesłanie jest niezmienne – piłeś – nie jedź, ale poszukujemy dla niego nowych form, które zwrócą uwagę odbiorców. Tym razem postawiliśmy na muzykę, ponieważ jesteśmy przekonani, że to uniwersalna i efektywna platforma komunikacji ze społeczeństwem – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.W mediach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej uczestnicy akcji będą mogli zaprezentować swoje pomysły w rymowaniu i wygrać nagrody rzeczowe: głośniki i abonamenty na Spotify Premium. Z najlepszych rymów PIH ułoży wersy utworu, który we wrześniu nagrają z Piotrem Fronczewskim.
Obserwujemy coraz mniejsze przyzwolenie społeczne na jazdę pod wpływem alkoholu. Nie zmienia to faktu, że nieustannie trzeba w tym temacie edukować. Cieszymy się, że tworzone są kampanie trafiające zarówno do kierowców, jak i innych uczestników ruchu drogowego. Przekłada się to na wzrost świadomości społecznej i więcej odpowiedzialnych decyzji i zachowań – mówi Dorota Olszewska, prezeska ze Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego, które objęło akcję patronatem.Projekt promowany kampanią reklamową rozpoczął się w połowie lipca. Zakończy się we wrześniu premierą utworu stworzonego przez Piotra Fronczewskiego i PIHa, który ukaże się w serwisach streamingowych, a w limitowanej edycji również na kasecie audio.
Źródło: Kompania Piwowarska