Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Czempioni wydajności: liczy się każda kropla paliwa

Utworzona: 2025-02-14


Wkrótce do sprzedaży trafią najbardziej wydajne ciągniki i podwozia marki DAF w historii ich produkcji, czyli modele z najnowszej serii „Efficiency Champion”. Specjalne oznaczenie z boku kabiny informuje, że pojazd oszczędnie obchodzi się każdą kroplą paliwa.

Wprowadzane stopniowo na rynek od 2021 roku DAF-y nowej generacji zaoferowały klientom nawet o 10% lepszą wydajność paliwową niż poprzednie modele, również cenione na rynku za efektywność. Teraz, dzięki wprowadzonym innowacjom oszczędność paliwa wzrosła o kolejne 3%, w czym największa zasługa dalszej optymalizacji układu napędowego. Jednocześnie standardowe wyposażenie samochodów ciężarowych DAF nowej generacji zostało rozszerzone o cyfrowe lusterka, pełny pakiet aerodynamiczny, opony o niskim oporze toczenia i tempomat przewidujący – wszystko to ma na celu zwiększenie wydajności paliwowej i zmniejszenie emisji dwutlenku węgla. CO2.

„Efficiency Champion” to seria stworzona również pod kątem spełniania wymagań trzeciej klasy emisji w niemieckim systemie opłat drogowych (maut). Klasa 3 to najkorzystniejsza kategoria dla pojazdów ciężarowych z konwencjonalnymi silnikami spalinowymi. Mniejsze opłaty uiszczają tylko użytkownicy samochodów hybrydowych i zeroemisyjnych (np. elektrycznych). Dzięki wiedzy i doświadczeniu, a także wykorzystaniu TOPEC – programu do konfigurowania pojazdów ciężarowych do konkretnych zastosowań – dealerzy marki DAF mogą pokazać klientowi w jaki sposób wybór konkretnych funkcji, takich jak przełożenie tylnego mostu czy wielkość zbiorników może wpłynąć na redukcję zużycia paliwa i tym samym emisję CO2.

Każdego dnia pracujemy nad tym, aby nasze ciężarówki były jeszcze bardziej wydajne. Seria „Efficiency Champion” pokazuje, jak ważne są specyfikacje pojazdów dla osiągnięcia najniższego zużycia paliwa i ograniczenia emisji CO2. Optymalna specyfikacja i rejestracja przed 1 lipca 2025 roku pozwolą skorzystać na każdym kilometrze przejechanym w ramach niemieckiego systemu maut przez następne sześć lat
mówi Bart Bosmans, członek zarządu DAF Trucks oraz dyrektor ds. marketingu i sprzedaży.

Źródło: DAF Trucks
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Transcash.eu S.A.


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels