Wszystko, co najlepsze
Najwyższy komfort pracy i wypoczynku zapewnia kierowcom nie tylko największa na rynku kabina, lecz także długa lista wyposażenia pojazdu. Głównymi elementami miejsca pracy są kierownica z wykończeniem ze skóry w dwóch odcieniach oraz obracany fotel Luxury Air – z pneumatycznym zawieszeniem, wysokim oparciem, dwustopniowym podgrzewaniem, regulacją podparcia ramion i dwoma podłokietnikami. Wypoczynek jest nie mniej komfortowy jak praca za kółkiem – za sprawą leżanki Relax Bed z ergonomicznym materacem o grubości 15 cm. Odpowiedni klimat do regeneracji można uzyskać dzięki klimatyzacji postojowej zintegrowanej z pokładowym modułem sterującym. Dostępna jest również dodatkowa nagrzewnica wodno-powietrzna kabiny o mocy 3,8 kW z pompą ciepła szczątkowego. Na atmosferę w kabinie pozytywnie wpływa także oświetlenie LED w wersji Exclusive (ambientowe). Fani dobrego brzmienia muzyki również poczują się tu jak w domu, gdy tylko uruchomią system nagłośnienia z ośmioma głośnikami.Bogata wersja, niskie koszty
Samochody skonfigurowano tak, aby łączyły najwyższy komfort z wiodącą wydajnością, które zawdzięczają najnowszym rozwiązaniom wprowadzonym w gamie na rok modelowy 2025 oraz wyposażeniu dobranemu pod kątem efektywności. Za napęd odpowiada silnik PACCAR MX-13 o mocy 480 KM, przenoszonej na koła za pomocą 12-stopniowej przekładni TraXon. Tylny most z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego ma przełożenie 2,05, co oznacza, że przy prędkości 85 km/h wał korbowy wykonuje mniej niż tysiąc obrotów na minutę. Niższe obroty to mniej cykli wtrysku paliwa, które podawane jest do każdego cylindra co drugi obrót wału korbowego, a więc obniżenie prędkości obrotowej o 160 obrotów na minutę oznacza 80 dawek paliwa mniej. Przy sześciu cylindrach daje to aż 480 sekwencji wtrysku mniej – tylko w ciągu minuty.W uzyskaniu niskiego zużycia paliwa pomagają także energooszczędne opony Michelin (klasa A), pełny pakiet aerodynamiczny, a także Digital Vision System – zastępujący konwencjonalne lusterka. Oprócz tego samochody wyposażono w kamerę narożnikową Corner View, która znacznie obniża ryzyko kolizji z niechronionymi uczestnikami ruchu, np. pieszymi czy rowerzystami.
Skuteczność rozwiązań opracowanych przez inżynierów DAF-a potwierdza wynik VECTO – pojazdy tej serii należą do klasy 3 w systemie niemieckich opłat drogowych (Maut). Ten wynik uzyskano bez kompromisów – przy największej kabinie i z dwoma zbiornikami paliwa o łącznej pojemności blisko 1500 litrów. Bezpieczną eksploatację ciężarówki zapewnia gwarancja Warranty Plus (3 lata – 500 tys. km) oraz 10-letnia subskrypcja systemu telematycznego PACCAR Connect.

Źródło: DAF Trucks Polska