Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Wjeżdżają na europejskie drogi i do terminali przeładunkowych

Utworzona: 2024-09-27


Chiński BYD debiutuje na europejskim rynku z dwoma modelami elektrycznych pojazdów użytkowyych: dostawczym E-VALI oraz ciągnikiem EYT 2.0 przeznaczonym do prac w portach, terminalach i centrach dystrybucji. Przystosowane do wymogów rynku europejskiego pojazdy są wyposażone w wydajne akumulatory typu Blade Battery.

BYD ma 29 lat doświadczenia w projektowaniu i produkcji innowacyjnych akumulatorów. Co warte podkreślenia, jest producentem pojazdów bateryjno-elektrycznych, który opracował własne układy napędowe, akumulatory, silniki oraz systemy sterowania jednostkami napędowymi. Firma opracowała zintegrowaną e-platformę przeznaczoną wyłącznie dla ciężarówek z napędem elektrycznym, charakteryzującą się modularyzacją i standaryzacją, które optymalizują wydajność i efektywność, a jednocześnie zmniejszają koszty utrzymania pojazdów i serwisu.

Światowa premiera

Na niedawo zakończonych targach IAA Transportation w Hanowerze BYD zaprezentował swoje modele samochodów dostawczych i ciężarowych z napędem bateryjno-elektrycznym. Było to miejsce światowej premiery lekkiego pojazdu użytkowego BYD E-VALI o masie całkowitej 3,5-4,25 t. Jest to praktyczny, niskobudżetowy pojazd dla flot dbających o zrównoważony rozwój i środowisko naturalne. Został zaprojektowany na rynek europejski dla firm świadczących usługi kurierskie i realizujacych dostawy ostatniej mili.



Pojazd wykorzystuje energooszczędne technologie i inteligentne rozwiązania łączności. Wyposażony jest w nowoczesne akumulatory Blade Battery, które wyróżniają się bezpieczeństwem użytkowania, trwałością i wydajnością. W ergonomicznym wnętrzu kabiny kierowca ma do dyspozycji zaawansowane systemy wspomagania (ADAS) zwiększające bezpieczeństwo i komfort jazdy. W zależności od wersji, zasięg pojazdu utrzymuje się w granicach 220-250 km.

Ciągnik portowy wkracza na Stary Kontynent

BYD EYT 2.0 to elektryczny ciągnik portowy, zaprojektowany specjalnie na rynek europejski, uwzględniający jego potrzeby i specyfikę. Odświeżony design zachował charakterystyczne cechy poprzednika z przesuniętą kabiną, zapewniającą kierowcy wygodę i doskonałą widoczność. Ciągnik o dmc do 75 ton wyróżniają wytrzymałość i zwrotność, a także możliwość obsługi kontenerów i naczepy. Pojazd jest wyposażony w bardzo bezpieczną baterię Blade, która umożliwia pracę w cyklach do 16 godzin. Możliwośc szybkiego ładowaniu między zmianami zapewnia wysoką produktywność ciągnika.


Źródło: Inter Cars
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Euroma Maciej Działoszyński


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels