Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Transport na chłodno dostosowany do różnych potrzeb

Utworzona: 2024-05-23


Kässbohrer wprowadza na rynek nową serię naczep chłodniczych.

Podwozie chłodni to idealna równowaga inżynierii i pomysłowości, o czym świadczy gęsia szyja zintegrowana z podłogą, jednoczęściowa konstrukcja sworznia królewskiego, zapewniająca najwyższą wydajność sprzęgania a przy tym większą stabilność i bezpieczeństwo na drodze nawet przy nierównym obciążeniu. Zintegrowane z podłogą solidne podwozie typu „gęsia szyja” tworzy solidną podstawę dla nadwozia skrzyniowego i zapewnia maksymalne wykorzystanie przestrzeni wewnętrznej, bez utraty wewnętrznej wysokości netto. Zoptymalizowany rozstaw osi i szerokość podwozia poprawia zwrotność i stabilność całego zestawu. Podwozie wykonane jest z wysoce wydajnej stali konstrukcyjnej S700MC o wysokiej czystości, znanej z wyjątkowej wytrzymałości. Proces kataforetycznego powlekania zanurzeniowego (KTL) podwozia gwarantuje brak perforacji rdzy przez 10 lat. Konstrukcja podłogi umożliwia zastosowanie lekkiej, ale wzmocnionej podłogi, która wytrzymuje obciążenie osi wózka widłowego o masie 7,2 tony.

Skonstruowane tak, by przetrwać próbę czasu

Poliuretanowe panele ścienne naczepy (GRP - poliester wzmocniony włóknem szklanym) zapewniają najwyższej klasy izolację. W rezultacie czas pracy agregatu chłodniczego można znacznie skrócić, oszczędzając nawet do 9300 euro na paliwie w ciągu 5 lat w porównaniu z panelami pokrytymi metalem. Panele są pokryty odpornym na promieniowanie UV i niepodatnym na zarysowania materiałem GRP oraz poliuretanem o optymalnej gęstości, przetestowanym pod kątem przyczepności warstw z siłą 11 534 kN.

Aby zapewnić jednolitość strukturalną naczepy i dłuższą żywotność produktu, producent zmaksymalizował powierzchnię przylegania we wszystkich połączeniach paneli bocznych. W tym celu nacisk przyłożono w dwóch osiach na połączeniach wszystkich paneli, aby zapewnić odpowiednią sztywność całej skrzynia a przy tym umożliwić jej dostosowywanie się do warunków drogowych wraz z podwoziem. Ponadto punkty połączeń skrzyni chłodniczej są zabezpieczone jednoczęściowymi i pozbawionymi nitów listwami z anodyzowanego aluminium, a tylna rama wykonana jest z jednoczęściowej stali nierdzewnej.

Podwójne zamki drzwi, umieszczone parami na każdych drzwiach, zapewniają efektywność operacyjną i łatwość obsługi, zmniejszając siłę potrzebną do zamknięcia tylnych drzwi. Zamki do drzwi wykonane są ze stali nierdzewnej o dużej odporności na korozję. Aby wydłużyć żywotność produktu, tylna rama jest zabezpieczona wzdłuż wszystkich krawędzi gumowymi zderzakami rampowymi o dużej wytrzymałości. Zabezpieczone zawiasy aluminiowe spełniają wymogi celne i zapobiegają kradzieży ładunku. Zderzak został zaprojektowany z pionowymi gumami i innowacyjnymi, cylindrycznymi zderzakami rampowymi z pojedynczą rolką, ocynkowaną stalą nierdzewną.

Przetestowane, by zapewnić idealną równowagę stabilności i pędu

Aby zapewnić długą żywotność produktu i najlepszą stabilność pojazdu, na etapie projektowania przeprowadzono wspomagane komputerowo symulacje komponentów i systemów uwzględniając rozkład obciążenia, koncentrację naprężeń i stabilność drogi. Ponadto, inżynierowie firmy Kässbohrer przeprowadzili dynamiczne testy terenowe odpowiadające przebiegowi wynoszącemu 1 000 000 km, które gwarantują integralność konstrukcji przez długi okres użytkowania.

Najnowocześniejszy system cyrkulacji powietrza

Aby zapewnić doskonałą cyrkulację powietrza i optymalną wydajność urządzenia chłodzącego, zaprojektowano odpowiednią pokrywę wentylacyjną, która jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami chłodniczymi klasy premium. Otwory w pokrywie oraz system tuneli wentylacyjnych z podwójną rurą umożliwiają równomierny przepływ powietrza w całej skrzyni.

Zgodnie z certyfikatami HACCP i Pharma, cała powierzchnia podłogi pokryta jest blachą aluminiową ryflowaną o własnościach antypoślizgowych. Aluminiowa konstrukcja podłogi umożliwia umieszczenie pionowych belek obciążeniowych w dowolnym miejscu podłogi. Podłoga aluminiowa jest przyspawana do aluminiowych płyt odbojnych o wysokości 250 mm. W podłodze zamontowany jest także system odprowadzenie ścieków..

Różne opcje maksymalnego wykorzystania pojemności wewnętrznej i wydajności operacyjnej

Aby zapewnić wydajność operacyjną i maksymalne wykorzystanie pojemności, naczepy mogą być wyposażone we wpuszczane szyny do mocowania ładunku. Dodatkowo oferowane są belki dwupokładowe o szerokości wewnętrznej 2.460 mm i 2.500 mm. W przypadku zastosowań dwupokładowych panele są wyposażone w 22 dwupokładowe belki, każda o wytrzymałości 1000 kg, zapewniające łączną nośność 10 ton i możliwość załadowania do 66 europalet na drugim poziomie.

Seria chłodni

Naczepy chłodnicze Kässbohrer są dostępna w 3 wersjach: standardowej (K.SRI), dwupokładowej (K.SRI P) i do transportu kwiatów (K.SRI F). Dwupokładowa chłodnia K.SRI P o wysokości wewnętrznej 2900 mm i szerokości wewnętrznej 2500 mm i masie własnej wynoszącej 7200 kg składa się z 24 wbudowanych szyn pionowych i 22 belek dwupokładowych. Nośność każdej belki to 1000 kg. Chłodnia K.SRI F do przewozu kwiatów jest wyposażona w klapy na panelu przednim i tylnym, które zapewniają wentylację wewnątrz ładowni.

Źródło: Kässbohrer
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
ADR Adviser Doradztwo i Szkolenia Jacek Pluta


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels