Pracujemy nad zupełnie nową architekturą aplikacji cyfrowych, która jest nastawiona na optymalizację procesów w transporcie lądowym. Nie chodzi tylko o poprawę jakości i wydajności naszych usług, ale także o udostępnienie kierowcom przydatnego narzędzia, które ułatwi im pracę wyjaśnia Robert Köbrunner, dyrektor działu usług Q Direct.Firma postanowiła zaangażować samych kierowców w prace rozwojowe. Na każdym etapie prac nad nową aplikacją zbierano i analizowano ich opinie, najczęściej uwzględniając uwagi. Na początku aplikacja została przetestowana przez firmowych kierowców. W perspektywie średnioterminowej zostaną w nią wyposażone także pojazdy partnerów. Narzędzie współpracujące z systemem zarządzania transportem jest przypisane do danego pojazdu, dzięki niemu pracownicy mogą łatwo zalogować się do auta za pomocą kodu QR. Oprócz przesyłania dokumentów i zdjęć oraz funkcji zarządzania szkodami, aplikacja zawiera funkcję czatu w ponad 100 językach, co jest przydatne w firmach międzynarodowych, zwłaszcza w krajach Europy Wschodniej, gdzie używa się cyrylicy.

Źródło: Quehenberger