Przez ostatnie cztery lata marka inwestowała w odświeżenie produktów w oparciu o potrzeby i oczekiwania klientów, przyspieszając innowacje poprzez partnerstwa. W tym czasie opracowano ofertę wieloenergetycznych produktów, mających zapewnić klientom zrównoważone, opłacalne i dopasowane do każdej potrzeby biznesowej rozwiązania. Marka przyspieszyła rozwój gamy pojazdów elektrycznych i otworzyła centrum produkcyjne w niemieckim Ulm, gdzie powstaje kompletny pierwszy elektryczny pojazd ciężarowy IVECO. Zbudowano 360-stopniowy ekosystem wokół pojazdów i wymagań klientów, co stanowi kolejny krok w realizacji strategii serwicyzacji marki (zwiększenie udziału usług).
Dążenie do zmian to praca, której przez ostatnie cztery lata poświęciliśmy wszystkie nasze zasoby. W 2019 r. rozpoczęliśmy nową podróż, stawiając na dogłębną ewolucję marki, koncentrując się na klientach i dostosowując ofertę do ich potrzeb – zarówno przez cały cykl życia pojazdu, jak i poza nim. Wprowadzając na rynek pełną gamę roku modelowego 2024 potwierdzamy, że odważnie idziemy naprzód, walczymy po stronie naszych klientów, wspierając ich sukcesy kompleksowym ekosystemem mobilności, wyborem technologii, która najlepiej odpowiada ich potrzebom w każdym segmencie, a także najszerszą ofertą usługInnowacje i nowe funkcje obejmują wszystkie układy i systemy pojazdów, od napędów, przez ergonomię (zapewnienie kierowcy wrażeń i funkcji podobnych do tych znanych z samochodów osobowych) po zaawansowany interfejs HMI (Human-Machine Interface) z technologią wspierającą bezpieczną jazdę. Kierując się zasadą, że technologia powinna dostosowywać się do zadania transportowego i spełniać jego cele, opracowano elektryczne wersje lekkich i ciężkich pojazdów, jednocześnie modernizując pojazdy napędzane silnikami spalinowymi, w tym zasilane gazem ziemnym – z myślą o ograniczeniu ich wpływu na środowisko naturalne.
podkreślił Luca Sra, prezes Truck Business Unit w IVECO Group.
Ofertę pojazdów uzupełniono o ekosystem rozwiązań IVECO Services mający wspierać klientów w efektywnym zarządzaniu flotą, zmniejszaniu całkowitego kosztu posiadania pojazdów (TCO) oraz zapewnianiu rentowności. Oferta obejmuje również usługi mające ułatwiać kierowcom ich pracę, zwiększając ich komfort i bezpieczeństwo.
Usługi eMobility zaprojektowano w celu ułatwienia flotom wymiany pojazdów na elektryczne poprzez zwiększenie produktywności, zmniejszenie TCO oraz maksymalizację zasięgu i efektywności energetycznej. GATE (Green & Advanced Transport Ecosystem – ekosystem zielonego i zaawansowanego transportu) to z kolei długoterminowy wynajem pojazdów w formule płatności za użytkowanie, mający ułatwić klientom uzyskanie dostępu do mobilności elektrycznej. Natomiast IVECO CAPITAL oferuje finansowanie pojazdów, m.in. leasing i usługi ubezpieczeniowe na wszystkich rynkach.
Symbolem zmian jest nowe logo – czerń ma wyrażać dynamizm i innowacyjność, a element „flash of light” w kolorze blue energy w samym sercu logotypu reprezentuje połączenie dziedzictwa i przyszłości marki.

Źródło: IVECO
zdjęcia: etransport.pl