Rebranding wiąże się dla nas z wieloma kwestiami: budowanie marki, przeprojektowane logo, a także wejście w nowe sektory w najbliższej przyszłości. Litera "B" w nazwie marki z jednej strony przywołuje nazwisko Bonzano, aby podkreślić korzenie wciąż rodzinnej firmy. Słowo "CUBE" z drugiej strony oznacza unikalną propozycję sprzedaży BCUBE. Jesteśmy multiplikatorem operacji logistycznych, które są reprezentowane przez sześć płaszczyzn trójwymiarowego sześcianu - podkreśla Grasso.mówi Simone Grasso, dyrektor generalny i prezes zarządu BCUBE Poland.BCUBE może pochwalić się okresem 70 lat międzynarodowego wzrostu. Założona w 1952 roku w Casale Monferrato (Włochy) grupa liczy obecnie 100 zakładów operacyjnych, a jej zasięg geograficzny sięga od Europy do Ameryki Południowej. Obecnie generuje globalny obrót w wysokości 566mln euro dzięki pracy ponad 4.000 pracowników w 6 różnych krajach. Każdego dnia zarządza się 2,6 milionami pozycji z 6,3 milionami ton towarów wysłanych na cały świat.
Rozpoczęcie działalności w Polsce prawie 30 lat temu stanowiło jeden z naszych pierwszych kroków za granicą. Otworzyło to bardzo znaczący rynek, który dzięki naszym zaangażowanym pracownikom przyczynił się do osiągnięcia przez nas pozycji lidera w sektorze logistyki. Dopasowanie tożsamości słuchowej i wizualnej w ramach grupy kładzie fundament pod świetlaną przyszłość. Jesteśmy przekonani, że bardziej harmonijny wygląd zapewni nie tylko spójność komunikacji grupy z zewnętrznymi interesariuszami, ale także zwiększy poczucie inkluzywności pracowników w Polsce i na całym świecie - dla przyszłej realizacji wspólnych celów rozwojowych- podkreśla Grasso.mówi Simone Grasso.Dzisiaj BCUBE jest obecne w głównych miastach przemysłowych Polski, takich jak Tychy i Bielsko-Biała. Grupa posiada w Polsce 11 zakładów operacyjnych, zatrudnia łącznie ponad 1200 osób i obsługuje codziennie 1 mln części zamiennych.
Źródło: BCUBE