Na początku tego roku Continental rozpoczął proces przenoszenia istniejącej bazy klientów do nowego systemu.
Wraz z udaną migracją dotychczasowych klientów do zmodernizowanego systemu ContiConnect, położyliśmy podwaliny pod przyszłościowy system zarządzania oponami. Nowa aplikacja On-Site App przenosi ContiConnect 2.0 bezpośrednio na smartfon użytkownika, dzięki czemu jest on znacznie bardziej przyjazny dla użytkownika. Klienci mają więc teraz do dyspozycji aplikację dla kierowców, aplikację On-Site oraz nowy portal internetowy, czyli odpowiednie rozwiązanie dla każdego celu i każdego użytkownika mówi Ralf Benack, szef Fleet Solutions EMEA w firmie Continental.Nowy system przyniesie korzyści w postaci wyższej wydajności floty, obniżonych kosztów i oszczędności czasu, umożliwiając proaktywne planowanie prac konserwacyjnych i wizyt w warsztatach. Jest też inna zaleta.
Ponieważ ContiConnect pozwala na lepiej dbać o opony, floty mogą zaoszczędzić paliwo i uniknąć wczesnej wymiany opon i awarii na drogach, co prowadzi do zmniejszenia emisji CO2 kontynuuje Benack.ContiConnect 2.0 sprawdził się już w praktycznych testach u wybranych klientów.
Nowy portal jest bardziej przejrzysty i prostszy w obsłudze, a problemy są wyświetlane bardziej wyraźnie. To dla nas wielkie ułatwienie, biorąc pod uwagę ilość spraw administracyjnych, które trzeba załatwić w biurze. Dzięki portalowi jesteśmy w stanie szybko wydobyć niezbędne informacje i przekazać je do warsztatu, aby rozpocząć przygotowania do naprawy. Wydaje się, że to proste ulepszenie, ale ma dla nas ogromną praktyczną korzyść mówi Paul Broker, dyrektor ds. inżynierii floty w firmie transportowej G.Webb.G.Webb to brytyjska firma zajmująca się transportem towarów masowych z siedzibą w Cambridgeshire. Jako wieloletni klient korzystający z produktów Continental Digital Solutions, firma dysponowała praktyczną wiedzę i doświadczeniem, które przydały się w krytycznym etapie rozwoju systemu.
Pakiet Continental Digital Solutions zmienił sposób, w jaki pracujemy. Rzadko miewamy okresy dużego nawału pracy, podczas gdy kiedyś było to dość częste zjawisko dodaje Broker.Na przykład, teraz obciążenie warsztatu jest znacznie bardziej przewidywalne. Dodanie większej ilości danych o głębokości bieżnika, pozostałym przebiegu i ogólnym stanie gumy jeszcze bardziej usprawni procesy robocze.
Źródło: Continental