Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Branża transportowa odczuwa większą niż kiedykolwiek presję kosztową

Utworzona: 2022-08-22


Aby odnieść sukces na niezwykle konkurencyjnym rynku, firmy logistyczne potrzebują jak najbardziej wydajnego zarządzania flotą. Dlatego firma Continental wprowadza teraz zmodernizowane rozwiązanie do zarządzania oponami ContiConnect.

System zapewnia narzędzia zaprojektowane tak, aby zarządzanie flotą było wydajne, wygodne, zrównoważone i ukierunkowane na przyszłość. W późniejszym terminie w ofercie pojawi się zarówno pakiet standardowy do pomiaru ciśnienia i temperatury w oponach, jak i wersja zaawansowana, umożliwiająca rejestrowanie szeregu dodatkowych danych, takich jak głębokość bieżnika i stan opon.

Na początku tego roku Continental rozpoczął proces przenoszenia istniejącej bazy klientów do nowego systemu.

Wraz z udaną migracją dotychczasowych klientów do zmodernizowanego systemu ContiConnect, położyliśmy podwaliny pod przyszłościowy system zarządzania oponami. Nowa aplikacja On-Site App przenosi ContiConnect 2.0 bezpośrednio na smartfon użytkownika, dzięki czemu jest on znacznie bardziej przyjazny dla użytkownika. Klienci mają więc teraz do dyspozycji aplikację dla kierowców, aplikację On-Site oraz nowy portal internetowy, czyli odpowiednie rozwiązanie dla każdego celu i każdego użytkownika mówi Ralf Benack, szef Fleet Solutions EMEA w firmie Continental.
Nowy system przyniesie korzyści w postaci wyższej wydajności floty, obniżonych kosztów i oszczędności czasu, umożliwiając proaktywne planowanie prac konserwacyjnych i wizyt w warsztatach. Jest też inna zaleta.

Ponieważ ContiConnect pozwala na lepiej dbać o opony, floty mogą zaoszczędzić paliwo i uniknąć wczesnej wymiany opon i awarii na drogach, co prowadzi do zmniejszenia emisji CO2 kontynuuje Benack.
ContiConnect 2.0 sprawdził się już w praktycznych testach u wybranych klientów.

Nowy portal jest bardziej przejrzysty i prostszy w obsłudze, a problemy są wyświetlane bardziej wyraźnie. To dla nas wielkie ułatwienie, biorąc pod uwagę ilość spraw administracyjnych, które trzeba załatwić w biurze. Dzięki portalowi jesteśmy w stanie szybko wydobyć niezbędne informacje i przekazać je do warsztatu, aby rozpocząć przygotowania do naprawy. Wydaje się, że to proste ulepszenie, ale ma dla nas ogromną praktyczną korzyść mówi Paul Broker, dyrektor ds. inżynierii floty w firmie transportowej G.Webb.
G.Webb to brytyjska firma zajmująca się transportem towarów masowych z siedzibą w Cambridgeshire. Jako wieloletni klient korzystający z produktów Continental Digital Solutions, firma dysponowała praktyczną wiedzę i doświadczeniem, które przydały się w krytycznym etapie rozwoju systemu.

Pakiet Continental Digital Solutions zmienił sposób, w jaki pracujemy. Rzadko miewamy okresy dużego nawału pracy, podczas gdy kiedyś było to dość częste zjawisko dodaje Broker.
Na przykład, teraz obciążenie warsztatu jest znacznie bardziej przewidywalne. Dodanie większej ilości danych o głębokości bieżnika, pozostałym przebiegu i ogólnym stanie gumy jeszcze bardziej usprawni procesy robocze.

Źródło: Continental
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels