Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Dlaczego transport jest potrzebny?

Utworzona: 2022-06-15


Na to i na wiele innych pytań odpowiada kampania #FreshExpress, w której firma Fresh Logistics wyruszyła w podróż szlakiem swoich partnerów biznesowych. Cel: pokazać jak produkowany jest polski superfood i w jaki sposób trafia on na domowe stoły. Operator logistyczny zaprosił do projektu Marcina Kuca – kucharza i influencera kulinarnego, znanego jako Jaja w Kuchni.

Tegoroczna odsłona to już czwarta edycja kampanii #FreshExpress, która bazuje na tzw. influencer marketingu czyli wykorzystaniu wizerunku znanych osób do promocji marki. Tym razem Marcin Kuc podróżując po Polsce odwiedza zakłady produkcyjne klientów Fresh Logistics, w których powstają polskie specjały takie jak sery, śledzie czy produkty kiszone. Każda wizyta podzielona została na dwa etapy. W pierwszej części influencer zwiedzał fabrykę, aby na własne oczy przekonać się jak powstaje polski superfoods. Następnie z gotowym produktem udawał się na łono natury, aby przygotować niebanalne danie według autorskiego przepisu. Marcin Kuc zwraca również uwagę na kluczową rolę świeżej logistyki, bez której zdrowe specjały nie trafiałyby z farmy na widelec.

Celem kampanii #FreshExpress jest niezmiennie propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji oraz szerzenie wiedzy na temat zdrowego odżywiania, a także uświadomienie konsumentów jak ważną rolę odgrywa logistyka. W tegorocznej akcji skupiliśmy się na tym co świeże, zdrowe i polskie, zabierając widzów za zamknięte drzwi fabryki serów, śledzi i kiszonek. Oczywiście nie byłoby to możliwe gdyby nie entuzjazm i wsparcie naszych klientów, którzy zdecydowali się wziąć udział w projekcie. Jako firma odpowiedzialna społecznie zdajemy sobie sprawę z olbrzymiej roli jaką odgrywa biznes w kształtowaniu świadomości konsumenckiej. A wspólne działania i partnerskie relacje pomiędzy wszystkimi uczestnikami łańcucha dostaw bez wątpienia przełożą się na wysoki poziom satysfakcji klienta czyli finalnego konsumenta komentuje Ewa Chwiłkowska, Menedżer ds. marki Fresh Logistics.
Czwarta edycja kampanii #FreshExpress została przeprowadzona w pierwszym kwartale 2022 roku. Łączny zasięg akcji wygenerowany z mediów społecznościowych oraz You Tube to ponad 500 000 wyświetleń. Projekt został zrealizowany przy współpracy z klientami Fresh Logistics – firmami: Ceko (Sery z Goliszewa), Mirko oraz Charsznickie Pola Natury, a także agencją Good4You.

Praca z Fresh Logistics cieszy podwójnie. Po pierwsze, promujemy logistykę bez której nasze lodówki świeciłyby pustkami, jednocześnie pomagając marketingowo producentom zdrowej żywności. Pokazujemy od kuchni proces produkcyjny, rozmawiając z absolutnymi fachowcami i pasjonatami. Po drugie edukujemy gastronomicznie. Dzięki kulinarnym zdolnościom naszego influencera i gastrocelebryty - Marcina Kuca - prowadzącego profil Jaja w Kuchni, uczymy zainteresowanych jak przygotować wspaniałe dania. Przy takich projektach uwielbiamy pracować i już nie możemy się doczekać kolejnych! komentuje Wojciech Kardyś, właściciel agencji Good4You.
Fresh Logistics prowadzi kampanię #Fresh Express już od 2018 roku. Do pierwszej i drugiej edycji firma zaprosiła dietetyczkę i blogerkę DrLifestyle. W pierwszej odsłonie kampanii DrLifestyle, wspólnie z kobietą – kierowcą, przemierzyły całą Polskę pokazując trasę jaką pokonuje jogurt dosłownie od krowy na sklepową półkę. Druga edycja to z kolei cykl edukacyjnych filmów z eksperckimi poradami pt. „Świeżo czyli Zdrowo”. Firma nie zatrzymywała się nawet podczas pandemii i zdecydowała się na specjalną, trzecią edycję kampanii, gdzie w rolę influencerów wcielili się pracownicy firmy, którzy pokazywali jak być fit na home office.

Zapraszamy do obejrzenia filmów z najnowszej kampanii:



Źródło: Raben
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Studio Patrzałek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels