Utworzona: 2020-12-27
Francja- przydatne informacje
Utworzona: 2020-12-27
Utworzona: 2020-12-27
Każde z państw europejskich posiada swoje obostrzenia i wymagania jakie nakładane są na kierowców. Poniżej prezentujemy zestawienie przydatnych informacji.
Każde z państw europejskich posiada swoje obostrzenia i wymagania jakie nakładane są na kierowców. Poniżej prezentujemy zestawienie przydatnych informacji.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Granica pod kontrolą, biznes pod presją. 100 minut opóźnień to codziennośćRażące wykroczenie kierowcy ciężarówki w Jaworze – wysoki mandat i utrata prawa jazdyAustria chce cyfrowych slotów dla ciężarówek przez BrennerBudmat Transport odebrał pierwsze 16 z 102 zamówionych Renault Trucks TA4 zablokowana na weekend. Niemcy montują system ważenia pojazdów w ruchuBliski Wschód zyskuje na znaczeniu jako kluczowy węzeł logistycznyTachografy, upadłości i rosnące koszty – transport w Polsce szuka ratunkuWakacje na koszt pracodawcy? Polscy kierowcy za granicą kombinują z L4Tragiczny wypadek z udziałem ciężarówki na DK20 - droga całkowicie zablokowanaNiemcy uruchamiają nowe punkty kontroli masy ciężarówek - start pilotażu na A4
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
II kwartał na giełdach: wzrost zleceń, obawy o III kwartałNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformacjęDla kierowców ciężarówek jedyna słuszna prędkość to 90 km/h – bez względu na drogę i ruchCiężarówką w świat, motocyklem na tor – historia kierowcy i amatora żużlaSą propozycje, nie ma zainteresowania. Przewoźnicy nie wierzą w deregulację?Nie wyjadę już za granicę. W Polsce można pracować godnie i dobrze zarabiać