Utworzona: 2019-01-25
Chaos związany z Brexit-em.
Chaos związany z Brexit-em.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Zeroemisyjne ciężarówki z dopłatą do 750 tys. zł. Nowy program dla firm z sektora TSLNowy terminal SUUS w Kaliszu. Większa powierzchnia, szybszy przeładunek, lepsza dystrybucjaMAN TGE z rozszerzoną gamą zabudówRekordowe przeciążenia na S7: kary do 28 tys. zł i zakazy dalszej jazdyMniejszy ruch ciężarówek na niemieckich autostradachCiężarówki czekają godzinami - chaos na promach w Norwegii rośnieTymczasowy zakaz ruchu ciężarówek na DN39 w RumuniiKatalonia - przywrócenie stałego zakazu na N-340A22 Brennero - dodatkowy zakaz dla ciężarówek we wszystkie soboty od 5 lipca do 30 sierpniaObowiązkowy KSeF za kilka miesięcy. Brakuje przepisów, a czasu coraz mniej
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
II kwartał na giełdach: wzrost zleceń, obawy o III kwartałNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformacjęDla kierowców ciężarówek jedyna słuszna prędkość to 90 km/h – bez względu na drogę i ruchCiężarówką w świat, motocyklem na tor – historia kierowcy i amatora żużlaSą propozycje, nie ma zainteresowania. Przewoźnicy nie wierzą w deregulację?Nie wyjadę już za granicę. W Polsce można pracować godnie i dobrze zarabiać