Utworzona: 2018-05-01
Wzrasta niepokój w związku z rosnącym niedoborem kierowców
Utworzona: 2018-05-01
Utworzona: 2018-05-01
Oznacza to, że aktualne braki kadrowe to zjawisko poważniejsze niż okresowe deficyty: jest to prawdziwy problem strukturalny, który stanowi poważne zagrożenie dla zawodu kierowcy.
Oznacza to, że aktualne braki kadrowe to zjawisko poważniejsze niż okresowe deficyty: jest to prawdziwy problem strukturalny, który stanowi poważne zagrożenie dla zawodu kierowcy.
Komentarze (89)
~jar 7 lat temu | Kierowca zawodowy "tira" chyba najbardziej restrykcyjne przepisy, mandaty, odpowiedzialność, brak szacunku, gowniana robota za marne wynagrodzenie (najniższa krajowa) |
~bary 7 lat temu | Jak to brak wykwalifikowanych?Te raz najbardziej wykwalifikowani sa ci z najnizszym stazem wystarczy CB posluchac. Druga grupa sa kierowcy z Ukrainy zreszta jak sie patrzy to ten kraj jest zaglebiem kierowcow. Jezdza u nas jezdza naLitwie, Slowacji, Czechach i Wegrzech. U mnie w firmie rotacja jsk w miejskim autobusie a dziadtrans robi swoje i nie chodzi o zarobki ale o cale podejscie do tematu. |
~Kier 7 lat temu | Za bardzo nie wierzę w to ze w PL brakuje 100tys kierowców. Gdyby wyeliminowac firmy w ktorych zeby zarobic to trzeba kombinować, wydaje mi sie ze była by nadwyżka kierowców. A dziad transy placza, bo nikt normalny nie bedzie sie szmacic pracujac po 24h na dobe, lub rozladunki bądź załadunki bedzie robil na kombinacjach. Tak funkcjonują tylko niedorozwoje umyslowe, a nie mormalni kierowcy. |
~Ordynator ku-ku 7 lat temu | Nadciągają wykwalifikowani murzuni z Kongo i farmerzy z Boliwii, gumowce będą mieli w czym wybierac. |
~Wielki Szu 7 lat temu | Tabuny Kazachow ciągną na wielbladach jutrznych w stronę smardzewic. Widzę tylko tumany kurzu. Ł ysy wam tera pokaże co transport. |
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.