Utworzona: 2017-04-03
1 kwietnia weszła w życie nowelizacja ustawy o grach hazardowych, która zakłada nałożenie na przewoźników dodatkowych obowiązków.
1 kwietnia weszła w życie nowelizacja ustawy o grach hazardowych, która zakłada nałożenie na przewoźników dodatkowych obowiązków.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kierowca bez prawa jazdy woził ładunki przez ponad tydzieńHiszpański transport potrzebuje kierowców – ale formalności wciąż zniechęcają firmyRekordowe zamówienie Duvenbeck: 1000 ciężarówek MAN TGX z nowym silnikiem D30Polskie firmy transportowe masowo się likwidują. TLP: Nie jest dobrze!Komisja Europejska bada opóźnienia w płatnościach. Branża TSL może zabrać głosSektor TSL w Polsce zyska na globalnym boomie zakupów onlineZestawienie zakazów ruchu dl pojazdów ciężarowych➡ 23 - 30 lipcaUpały w Rumunii i Bułgarii. Czasowe zakazy ruchu dla ciężarówek – lista dróg i wyjątkówCiężarówka wypadła z jezdni na A4/S3. Przejazd całkowicie zablokowanyZnamy zwycięzców 21. edycji Master Truck Show!
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
II kwartał na giełdach: wzrost zleceń, obawy o III kwartałNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformacjęDla kierowców ciężarówek jedyna słuszna prędkość to 90 km/h – bez względu na drogę i ruchCiężarówką w świat, motocyklem na tor – historia kierowcy i amatora żużlaSą propozycje, nie ma zainteresowania. Przewoźnicy nie wierzą w deregulację?Nie wyjadę już za granicę. W Polsce można pracować godnie i dobrze zarabiać