Arcese Polska
ID: 33708

Co wiecie o tej firmie??

~ciekawy
*.adsl.inetia.pl

Posty (2051)

PrzPrz
2014-01-26 16:33:19
Heh... Nieźle M. S. musi być zdesperowany, że myśli już o zatrudnianiu takich kierowców...
Pier-nick
2014-01-26 16:35:10
hahahahhahaha... lizałeś polskie zadki w ambasadzie, powoływałes sie na dziadka który nasze stajnie sprzatał żeby tylko sie załapać do NASZEGO kraju! sprzedałeś swoją ukraińska ojczyzne za srebrników kilka... coś więcej mam dodać?

1

~paparapa
2014-01-26 16:35:21
do PzyPrzy: ja się o swoje nie upominam bo nie musze dostaje tyle ile mi sie należy,
PrzPrz
2014-01-26 16:36:55
~paparapa: Jeśli pracujesz w Arcese - to gratuluję naiwności... :D
PrzPrz
2014-01-26 16:44:15
Żebyś nie musiał zastanawiać się, co mam na myśli:

PrzPrz (2013-11-03 17:24:50)
~olo: Dostajesz kasę. Ok. Zazwyczaj do 10. każdego miesiąca. Zgadza się. Zgadza się również wynagrodzenie zasadnicze.
I to wszystko, co Ci się zgodzi.

Jeśli sprawdzisz, to okaże się, że za pierwszy miesiąc dostałeś tylko zasadnicze, bo składniki zmienne za pierwszy miesiąc (za nadgodziny, dyżury i pracę w nocy) zostały doliczone do wypłaty za miesiąc kolejny, a następne też były regularnie przesuwane o miesiąc.
Na zasadzie identycznej jak w kawale:
- Czy jest dzisiejszy chleb?
- Nie ma, jest tylko wczorajszy.
- A kiedy będzie dzisiejszy?
- Dzisiejszy będzie jutro.

Nie zgodzi Ci się również ilość godzin pracy i dyżurów, gdyż:
- odprawy, dojazdy busem i powroty nie są w ogóle uwzględniane w ewidencji czasu pracy;
- zadaniowy system czasu pracy jest wprowadzony tylko pozornie, co pozwala unikać naliczania wynagrodzenia za godziny nadliczbowe wynikające z przekroczenia dobowego wyiaru czasu pracy.

Nie zgodzą się również zapewne wypłacone diety, gdyż dla ich prawidłowego obliczenia niezbędna jest wiedza, o której godzinie bus przekroczył granicę PL - a tego M. S. nigdy nie wymagał (chyba, że coś się akurat zmieniło w tym zakresie).
Raczej nie zostały w ogóle wypłacone ryczałty za noclegi oraz ekwiwalenty za użytkowanie i pranie własnej odzieży.
Być może zmieniła się tabela odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej - za moich czasów kierowca otrzymywał tylko kask, kamizelkę odblaskową, rękawice i obuwie.
Być może został wypłacony ekwiwalent za osobiste środki czystości, wprowadzony w II połowie 2011 r. w oszałamiającej kwocie 5 PLN/mc.

Ale dopóki o tym wszystkim nie wiesz (bo dostałeś paski wynagrodzenia dopiero po kilku miesiącach), to czujesz się świetnie... Też tak się czułem.
~paparapa
2014-01-26 16:52:13
no niestety jesli ktos tu jest naiwny to ty, ja nie pcham sie do takich firm które co tydzień sie ogłaszają i wciskaja ile to sie u nich nie zarobi, bo wiadomo że to oferta dla frajerów, ale jak ktos jest naiwny to teraz ma :)
PrzPrz
2014-01-26 17:10:32
~paparapa: Nie pracowałeś w Arcese - to uniknąłeś przykrego doświadczenia...
Pragnę tylko zauważyć, że ominęła Cię ta "przyjemność" nie w wyniku Twojego "jasnowidzenia", lecz nie pchałeś się tu dzięki doświadczeniu innych osób, ogłaszanemu wszem i wobec - które Ty raczyłeś byłeś nazwać "skamleniem że tu źle tu nie dobrze".
Może masz rację - i faktycznie tam, gdzie pracujesz, wypłacane są wszystkie należne świadczenia.
Na Twoim miejscu jednak - sprawdziłbym to dokładnie... :)
Pier-nick
2014-01-26 18:56:33
Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 7 grudnia 2006 r. P I PK 123/06 ustalił, że “ odwetowe sankcje pracodawcy zmierzające do zdyskredytowania pracownika oraz naruszające jego dobra osobiste podjęte w reakcji na dozwoloną i konstruktywną krytykę przez pracownika dyrektora zakładu pracy, mogą być kwalifikowane jako ciężkie naruszenie podstawowych obowiązków wobec pracownika, upoważniające do rozwiązania umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy pracodawcy (art. 55§ 1¹ K. P. ).
to orzeczenie przyda sie każdemu myślącemu kierowcy w walce z idiotycznymi wymysłami pracodawców

1

~byly
2014-01-26 19:51:40
Wracaj do siebie chachle posrany co ty wogole robisz na tym forum
~synek
2014-01-27 15:54:50
To forum to o czym jest? warzywny? ktoś co was czyta postronny to już nie wie czy to kierowcy piszą czy ostatnie przybłędy, no chyba że...
Pier-nick
2014-01-27 20:23:22
oj tam oj tam... firma zaczeła szukać kierowców juz na portalu anonse. pl:) :) coś chyba kryzysik maleńki:) :) :)
Pier-nick
2014-01-27 20:23:45
ogłoszenie z 26. 01. 2014:)
~FRONT N
2014-01-27 22:28:15
do swiezak. Mendo UK obywatelstwa ci się zachciało. Polaków obrażasz. Won na UK biedę klepać
~FRONT N
2014-01-27 22:32:30
Prz-Prz i Pier-nick nie dyskutujcie z takimi typami bo ich tylko nakręcacie. Pozdro. dla Was
~kierowca za funy
2014-01-28 06:24:21
płaczecie jk przekupy na bazarze, po kiego grzyba sie jeden z drugim przyjmował do takiej firmy, myśleliscie że zarobicie tam kokosy. Polak i Rumun został przyjęty w celu maksymalnej eksploatacji. Umowa o prace na 1580 brutto smiech przy minimalnej 1680, urlop wliczny w te dwa tygodnie, godziny w busie nie wliczane do czasu pracy, chyba im sie coś po*.. ło, niby jakieś 100zł w regulaminie wynagradzania, nie znalazłem. OLAC ICH CIEPŁYM MOCZEM. Jak dla mnie taka firma słuzy do tego żeby pojezdzić z 2-3 lata, nie przepracowywać sie, latać nawet na tej marnej 42 e diecie, nikomu w du... nie wchodzić z wazeliną, a potem odebrać w sądzie należny ryczałt za noclegi w budzie i zrekompensować sobie poniesione straty. Tyle, że jeżdząc w UK przez agencje na samozatrunieniu w ustalonym przez siebie systemie ok 4/2 na czysto po odliczeniu kosztów dolotu do Polski zostaje jakieś 5000zł i nie trzeba sie użerać z jakimiś dysponentami cwaniaczkami czy Rumunami na bazie i za free dyndac za kólkiem w busie
~nowy
2014-01-28 09:09:08
arcese - firma dla frajerow i romkow
Pier-nick
2014-01-28 15:20:52
czy warto psuć sobie nerwy? nie!1
rację ma kierowca za funy... oczywiscie co do tej firmy.. reszte pozostawiam do Waszej oceny.
Dziadtransy płacą teraz podstawy i diety o wysokosci od 40 do ponad 50 eur. można wybrac firmę gdzie jezdzi sie z firaną... chłodnią czy izotermą... trasy również... odległośc od domu również... do mojego dziadtransa mam teraz 10 km od domu, auto tylko dla siebie... ganz neue actros.. nowa naczepa... podstawa wyższa niż w arcese... dieta też... :) a teraz czas na to co opisał kierowca za funy:) :) a robi kilku którzy odeszli:) :)
Do zobaczyska w trasie:)

1

~byly
2014-02-04 16:09:55
co taka cisza wszyscy pili w ten wekend
Pier-nick
2014-02-04 19:13:28
heheh... dostali nadgodziny i sie zastanawiają czy na Heinekena wystarczy; )
~byly
2014-02-04 21:27:42
siemano pacany z arcese

-1

~KTOS
2014-02-05 20:58:38
były, pacan to ty jesteś skoro tam pracowałeś. Już też tam nie robię alle to nie znaczy że trzeba innych obrażać

1

Pier-nick
2014-02-06 15:10:11
~byly daleki bym był od obrażania chłopaków którzy dalej pracują w tej firmie. Nikt nie ma do tego prawa.. no może poza wyrażeniem opinii o kilku sprzedawczykach którzy za garstkę euro opowiadają w sądzie bzdury które każe im M. S. mówić... chociaż sędziowie połapali się bardzo szybko o co chodzi...
Proponowałbym wieszać psy tylko na nich a nie obrażać wszystkich bo zostało tam wielu wartościowych ludzi którzy chcą tylko pracować... a wybór miejsca pracy to osobista sprawa każdego z nas.

1

~klo
2014-02-07 18:59:24
zakwile bea jezdzic w arcese ukraina bo Skubispotrzbuje asystenta z znajomoscia jezyka ukrainskiego juz polakow brak
~wyntkosz
2014-02-12 18:14:54
PrzPrz chlopoki godajom żes ty tu robił w Arcese. Muwiom żeś jest ślepy czy coś, żeś łaził z jakimś kijem co niedziele pod katedre w Koloni i groł na harmoni. Hynio godo ze lubisz duzo pisać i żeś je grafoman, czy jakis gramofon.
~wyntkosz
2014-02-12 18:26:52
PrzPrz a skubis cie wywalił, bo ciongle czytołeś regulaminy a na pałzie żeś wyrywoł pajonkom nogi
~Mundek
2014-02-12 18:27:41
Witam!
Panowie, jestem świeżakiem i mam iść na rozmowę do tej firmy. Wasze wpisy są bardzo ciekawe ale bardzo proszę o normalną opinię. Gdzieś doświadczenie trzeba zdobyć, żeby tak jak doświadczeni koledzy móc partycypować w ofertach. Bardzo proszę o rzetelne info na temat warunków tam panujących czyli stan floty, kasa i oczywiście kontakty w firmie. Dzięki i pozdrawiam
~wyntkosz
2014-02-12 19:35:46
Mundek pszychuć do nas jest super ino kumpać sie musisz bo jak bydziesz śmierdzioł to cie chopcy zaślachtujum jak świnioka
~Mundek
2014-02-12 20:32:35
Wyntkosz, , a to pracujesz tam? A możesz mi napisać coś więcej? Bo szczerze mówiąc jak przeczytałem tu niektóre posty to nie wiem co myśleć...
~starbros
2014-02-12 22:43:06
mundek a skąd ty jesteś
~starbros
2014-02-12 22:48:32
mundek, czytałeś oferte. byłeś na rozmowie. no jest prawie tak jak informują... no ale prawie robi dużą różnie
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.166.245.10

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2018
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce