ID: 33708
Arcese Polska
ID: 33708
ID: 33708
Co wiecie o tej firmie??
Co wiecie o tej firmie??
~ciekawy*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (1159)
~dziadek | czesc medalik pracujesz tu jeszcze? woze zurek i i cie nie widuje slyszalem ze ostatnio szkolies goscia | |||
~dziadek | pozdrowienia dla piernika pozdrowienia dla wszystkich z okazji swiat | |||
szopa
| Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkiej Nocy dla znajomych z Arcese. Byłych i obecnych arcesiaków zasiadających z obydwu stron TXa. Wesołego Alleluja. | |||
~jamaha | Ja nie moge! Dobrze ze jest to forum, wpakowalbym sie w jeszcze gorszy kołchoz. No coz Alleluja i do przodu! | |||
~jamaha | Mokrego dyngusa tesz. | |||
~kam | jak swieta w arcese jak wypadna czy zjazd macie akurat??? | |||
~kam | dymacie busem z itali czy swieta w trasie na kunserwie | |||
~dziadek | do hhhs mnie to wali jak moge robie co kaza a potem sosory nie moge i nigdy nie mam problemow | |||
~dziadek | do kam wole bus jak samolot | |||
~der | chlopaki napiszcie jak wygladal zjazd do domu w sobote 19. 04. 2014 z Corbetty!! w tym dniu pan MS pokazal gdzie ma wszystkich kierowców zjezdzających tamtym busem | |||
Pier-nick
| hehehe... ~der-widzę że nic się nie zmieniło... :) :) zawsze miał kierowców w d... :) Pozdro dla cierpliwych:) | |||
~kondor | co tam teraz w Arcese słychac? | |||
~lolo | arcese jest najlepsza firma jaka znam!!! | |||
~awans | czego wy chcecie od dyspozytorów? Czy wszyscy kierowcy mają wykształcenie kierunkowe związane z transportem? chyba nie ( śmiem twierdzić ze nikt nie ma) !!! i co można bez takiego wykształcenia jezdzic zawodowo? oczywiście ze można!!! Tak samo dyspozytorzy nie muszą mieć tegoż wykształcenia i dobrze sobie mogą radzić zarzadzając pojazdami. Ktoś kto się nie nadaję do swojej pracy (kierowca czy dyspozytor) na pewno by już nie pracował. A dyspozytorzy pracują nadal więc chyba coś jednak potrafią. | |||
~greg | biuro pisze sobie komenty brawo | |||
~njnjnjn | gdyby nie biuro to kierowcy by sobie nie poradzili | |||
PrzPrz
| ~awans: Przeczytaj uważnie Rozporządzenie (WE) nr 1071/2009, a konkretnie art. 2 pkt 5, art. 3 ust. 1 lit. d oraz art. 4. Z przepisów tych wynika m. in. obowiązek wykonywania czynności kierowania operacjami transportowymi wyłącznie przez osoby posiadające Certyfikat Kompetencji Zawodowych, zaś jedna taka osoba może kierować flotą liczącą ogółem nie więcej niż 50 pojazdów. Chodzi o osobę bądź osoby w sposób rzeczywisty i ciągły zarządzające operacjami transportowymi danego przedsiębiorstwa - czyli m. in. wyznaczające zadania do realizacji przez poszczególnych kierowców. Kierowcy posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami wykazane przez prawo jazdy oraz udokumentowany brak zakazu wykonywania zawodu kierowcy (zaświadczenie o niekaralności). Są to jedyne dotyczące kierowców wymagania wynikające z Ustawy o kierujących pojazdami i Ustawy o transporcie drogowym. Która z osób wyznaczających zadania legitymuje się Certyfikatem Kompetencji Zawodowych, wymaganym przez Rozporządzenie 1071/2009, którego spełnienie jest wymagane dodatkowo przez art. 5 ust. 2 pkt 1 Ustawy o transporcie drogowym... ? To, że "dyspozytorzy pracują nadal", bynajmniej nie świadczy o tym, że rzeczywiście spełniają wymagania ustawowe, a jedynie, że spełniają wymagania kierownictwa, tj. : - znajomość języka włoskiego w stopniu wystarczającym dla zrozumienia i tłumaczenia kierowcom na język polski poleceń z włoskiej centrali; - umiejętność szybkiego pisania na komputerze - w celu jak powyżej; - niekwestionowanie poleceń szefostwa - nawet wówczas, gdy kierowca wykaże ich sprzeczność z obowiązującym prawem. Powyższe dyspozytorzy rzeczywiście "jednak potrafią"... | |||
~oskar | Czy w samochodach jest nawigacja czy trzeba miec swoja? | |||
~hehe | goscie mnie oslabiaja | |||
~oskar | z tego co wiem to oni wyznaczaja trasy ktorymi trzeba jezdzic? Wiec? | |||
~zenon wstrętna lupa | chyba cos nie tak, od kad chodzisz do maka nie do są du to ci sie fakuty popiert papier tak wiec. Rozporządzenie (WE) nr 1071/2009, a konkretnie art. 2 pkt 5, art. 3 ust. 1 lit. d oraz art. 4. Kiełbaski nakłuć w kilku miejscach i ułożyć na foli aluminiowej lub tacce do grillowania. Czosnek obrać i pokroić w plasterki. Pieczarki obrać i pokroić na 6 części. Paprykę umyć, wydrążyć i pokroić w paski. Między kiełbaski powkładać kawałki papryki, pieczarki, plasterki czosnku, świeże listki mięty. Całość posypać tymiankiem, solą i pieprzem. Piec na grillu ok. 25 minut, obracając. Rozporządzenie 1071/2009, którego spełnienie jest wymagane dodatkowo przez art. 5 ust. 2 pkt 1 W Polsce utarło się, że urlop nad morzem musi być łączony z piciem piwa. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę, że spożywanie alkoholu na plaży jest zakazane. Mimo mandatów, przepis ten jest nagminnie łamany i traktowany z przymrużeniem oka. Aż 21 proc. badanych wskazało właśnie ten przepis jako najbardziej absurdalny. Za picie na plaży możemy otrzymać mandat w wysokości 100 złotych. Ale mozna to ominąć bardzo prosto PIJEMY z KARTONIKA... | |||
~zenon wstrętna lupa | Ja nie wiem ale od kad jest zakaz organizowania ognisk to nie wiem... lepiej przy przy bys znalazł artykuł na ten temat, bo juz kopjuj wklej twojich wiadomości z dawna nikogo nie bawi i nikt tego nie czyta... TO JEST NUDNE... jaka to PISZE jak jeszcze tego nie zrozumiałeś... jak chcesz sie wyżalic to jest telefon zaufania.. podam ci... Telefon Zaufania Anonimowych Alkoholików i ich rodzin we Wrocławiu udziela informacji na temat Ośrodków Terapii Uzależnień i Współuzależnienia oraz grup wsparcia zajmujących się problematyką uzależnień i współuzależnienia. Czynny : od poniedziałku do piątku w godz. 18, 00-21, 00. Telefon Zaufania Anonimowych Alkoholików i ich rodzin we Wrocławiu udziela informacji na temat Ośrodków Terapii Uzależnień i Współuzależnienia oraz grup wsparcia zajmujących się problematyką uzależnień i współuzależnienia - na terenie woj. dolnośląskiego. Prowadzony jest społecznie przez trzeźwiejących alkoholików należących do wspólnoty AA, członków Grup Rodzinnych Al-Anon i inne osoby, dla których uzależnienie ich bliskich od alkoholu jest ważnym problemem. Telefon Zaufania AA nie zastąpi terapii ani działalności grup wsparcia. Ale jest on drogowskazem, gdzie mogą uzyskać fachową pomoc i wsparcie wszyscy szukający pomocy i zagubieni w zmaganiach z alkoholizmem własnym lub ich bliskich. Telefon Zaufania zapewnia całkowitą anonimowość osobom dzwoniącym. Nikt nie zostanie zapytany o nazwisko, dokładny adres, miejsce pracy czy wygląd. Jedynym celem osób prowadzących Telefon Zaufania jest udzielenie "pierwszej pomocy psychicznej" dla wszystkich cierpiących z powodu alkoholu i wskazanie - na podstawie własnych doświadczeń - "drugiego kroku" na drodze wyjścia z nałogu lub współuzależnienia. Telefon Zaufania jest czynny od poniedziałku do piątku od godz. 18, 00 do 21, 00. | |||
~zenon wstrętna lupa | kurde chba źle zrobiłem że im powiedzałem że zadzwonisz... mogą nie odebrac... wiesz obawiaja się pozwu... | |||
PrzPrz
| ~zenon wstrętna lupa: Nie do końca rozumiem, co i dlaczego Ciebie boli - ale nie zamierzam w to wnikać. Może udaj się do psychologa lub psychiatry... Zresztą - nie pisałem do Ciebie; odpowiadałem na pytanie ~awans (2014-05-20 21:57:24) : "czego wy chcecie od dyspozytorów? (... ) ". Odpowiedź na to pytanie jest trywialnie prosta - spełnienia wymogów określonych przez prawo (w szczególności UTD i R1071/2009) - tak samo, jak jest to wymagane wobec pozostałego personelu. Od kierowców wymagane jest prawo jazdy, kwalifikacja wstępna / szkolenie okresowe, badania lekarskie i psychologiczne oraz brak zakazu wykonywania zawodu kierowcy. W odniesieniu do osób zarządzających operacjami transportowymi w sposób rzeczywisty i ciągły - istnieje prawny wymóg (pod rygorem cofnięcia licencji przewoźnikowi!) legitymowania się przez te osoby Certyfikatem Kompetencji Zawodowych wydanym na podstawie pozytywnie zdanego egzaminu, zaś jedna taka osoba nie może zarządzać większą ilością pojazdów niż pięćdziesiąt. Dwuczęściowy egzamin obejmuje m. in. szczegółową znajomość przepisów R561/2006, R165/2014 (d. R3821/85) i UCPK oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce. Gdyby dyspozytorzy rzeczywiście to potrafili - nie dochodziłoby do zdumiewających sytuacji, gdy to kierowca uświadamia dyspozytora np. o zakazie świadczenia pracy w wymiarze przekraczającym 10 godzin w dobie, w której praca była świadczona w porze nocnej (art. 21 UCPK). Nie tylko wykwalifikowany, ale już tylko myślący dyspozytor - nie przerywałby kierowcy odpoczynku dzwoniącymi bzdurnymi komunikatami Transics w sprawie ilości posiadanych pasów i mat, zwłaszcza przed zaplanowaną nocną jazdą... Wykwalifikowany dyspozytor wiedziałby, że okresy dojazdów busem do ciągników zaparkowanych gdzieś daleko w Europie oraz powroty tymże busem do firmy - nie mogą być liczone jako odpoczynek (art. 9 ust. 2-3 R561/2006), więc w konsekwencji: - dojazd razem z odprawą (a także przekazanie pojazdu i powrót) nie może trwać dłużej niż 13 godzin (konieczność odbioru co najmniej 11 godzin odpoczynku; bus nie podlega pod R561/2006, lecz jedynie pod UCPK, która nie przewiduje możliwości skrócenia odpoczynku dobowego do 9 godzin) ; w sytuacji, gdy dojazd trwa dłużej - niezbędny jest odpoczynek po drodze (konieczność zakwaterowania) ; - w sytuacji, gdy odprawa rozpoczęła się np. w niedzielę o 08:00, to najpóźniej w następną sobotę o 08:00 kierowca musi rozpocząć odpoczynek tygodniowy; - przejazd powrotny nie może się zakończyć później niż po 144 godzinach (sześciu okresach 24 godzinnych; art. 8 ust. 6 zd. drugie R561/2006) od zakończenia ostatniego odpoczynku tygodniowego poprzedzającego powrót. Właściwie wykwalifikowany dyspozytor miałby ponadto świadomość, że wskazywanie okresów dojazdów i powrotów busem w Zaświadczeniu o działalności jako odpoczynku - stanowi ordynarne poświadczanie nieprawdy w dokumentach. Ponieważ z kolei czyn ten nie został wymieniony w Załącznikach do UTD, więc nie może być traktowany jako wykroczenie - lecz jako przestępstwo z art. 271 §§ 1-3 Kodeksu karnego, zagrożone karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8, ze względu na fakt, iż oczywistym celem poświadczania nieprawdy w tych dokumentach jest osiągnięcie korzyści majątkowej w postaci wyższych przychodów Spółki, dzięki większej ilości wykonanej pracy przewozowej przez danego kierowcę. | |||
~kam | pany co wy tak z tymi przepisami jak firma nie przestrzega to sie zwolnic a nie narzekac ze przepisy tak a jezdzi sie na wariata albo porobic i jak ma sie jaja i olej w glowie to do sadu ale to raczej nie kierowcy ja bynajmniej spotykam 1/10 ogarnietego i to mniej wiecej 28/36wiek kilku starych 1/20 co jezdza cale zycie widac doswiadczenie a reszta to jakies pomylence za kierownicą | |||
PrzPrz
| ~kam: No cóż... Postąpiłem dokładnie z przedstawioną przez Ciebie charakterystyką osoby z jajami i olejem w głowie, tzn. trochę porobiłem, a potem poszedłem do Sądu... Zresztą - nie tylko ja jeden tak zrobiłem... Przy tak dużej fluktuacji dziwne byłoby raczej, gdyby nikt się nigdy o swoje nie upomniał... | |||
~wyntkosz | przprz to prowda je żeś muchom wyrywoł skszydełka a pajunkom nogi na pauzie i za to cie skubis wydupcył. chłopoki tak gadajom. ino nic nie pisz o przepisach, lepij opowiedz jak żeś groł na harmoni w koloni, bydzie ubaw. | |||
~wyntkosz | przprz godajom jeszcze ze jak żeś se szarpoł skure to cie wszyscy słyszeli i bez gaciuf lotałeś miendzy naczepami, ale z ciebie asior | |||
PrzPrz
| ~kam: Długo nie trzeba było czekać na pojawienie się przedstawiciela wspomnianej przez Ciebie "reszty"... | |||
~wyntkosz | przprz to jak to było z tom harmoniom? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.