ID: 285800
Antwerpia: masowa kontrola ciężarówek – 133 tys. euro kar i śledztwa w 5 krajach
ID: 285800
ID: 285800
Belgijskie służby przeprowadziły zakrojoną na szeroką skalę akcję kontrolną na parkingu ciężarówek w porcie w Antwerpii. Miejsce to jest często wykorzystywane przez kierowców międzynarodowych jako punkt weekendowego odpoczynku. Działania koordynowała Prokuratura ds. Pracy (Arbeidsauditoraat), a ich głównym celem było sprawdzenie przestrzegania przepisów socjalnych w transporcie międzynarodowym.
Belgijskie służby przeprowadziły zakrojoną na szeroką skalę akcję kontrolną na parkingu ciężarówek w porcie w Antwerpii. Miejsce to jest często wykorzystywane przez kierowców międzynarodowych jako punkt weekendowego odpoczynku. Działania koordynowała Prokuratura ds. Pracy (Arbeidsauditoraat), a ich głównym celem było sprawdzenie przestrzegania przepisów socjalnych w transporcie międzynarodowym.
~etransport.pl
Posty (21)
~zzz | I tak powinno być. je... ć dziadtransów, aż do bólu. Psy podwórkowe mają lepsze warunki niż kierowcy ciężarówek. | |||
~Ted. | Najpierw niech belgusy zrobią u siebie porządek że złodziejami okradającymi ciężarówki i bezpieczeństwo na całej Belgi bo na ich granicach nawet niema toalety socjal pod psem a w firmach kontener albo kabina i toiti tyle w temacie. | |||
~Koneser jabola | belgijskie patusy zdarły haracz z ciężko pracujących na swoje wypłaty | |||
~Luca | Dobrze mówisz Ted | |||
tagoo
| Uyebały... | |||
~kiero | ~Koneser jabola 2 godzin temu belgijskie patusy zdarły haracz z ciężko pracujących na swoje wypłaty A nasze są lepsze, ostatnio nawet rowerzystów łupią ze mają złe rowery. | |||
tagoo
| Bo pewnie nie są niemieckie... | |||
~Koneser jabola | kiero, do służb idą nieudacznicy, poplecznicy urzedasow, w normalnym życiu, żeby z głodu nie zdechnąć, brali by udział w walkach z lampami o puszkę po piwie na śmietniku | |||
~Kotbury | Realnie podobne pieniądze teraz można zarobić kręcąc się wokół komina, aż dziw, że jeszcze ludziom chce się szlajać po świecie. | |||
~Jdkd | Do Ted. robia daja im wyroki 4 tugodnie wiezienia. ahahha | |||
~Stary | Ich celem byla tylko i wylacznie kasa i eliminacja obcego transportu, a nie jakis tam bzdurny socjal... co ma zrobic kierowca jak spedycja czy firma za-wyladunkowa oleja robote i kaza czekac do poniedzialku???miale m taka sytuacje w rotterdamie, urzad celny zablokowal kontener i nie moglem pobrac, slyszalem tylko blocked, blocked, az po tygodniu trafilem na pracujacego polaka na terminalu i on pomogl, powiedzial tez ze urzad zlosliwie zablokowal kontener | 1 | ||
~Do stary | I co czekałeś tydzień na kontener?To masz bogata firmę jak Ci płacą za stanie!A co do stania przez weekend. Kolo są hotele, kochanki, znajomi itp. Jak masz taką mądra firmę I spedycję że tak koczujesz to twoja sprawa i kasa!!!Roboty w normalnych firmach nie brakuje tylko trzeba ruszyć 4 litery nawet jak się jest starym!!! | |||
~Tew | I bardzo dobrze, oby było więcej takich kontroli, kar w szczególności dla litewskich i polskich firm, z racji to co się wyprawia to patologia istna jest. Firmy transportowo spedycyjne jeśli nie potrafią zaplanować pracy dla kierowcow nie powinni się za to zabierać! Zatrudniają banderowców, ahmedow, abdulow i innych Janków, którzy wyjeżdżają na wiele tygodni i koczują w budzie robiąc 45h godzinne odpoczynki w budzie. Jest przepis który trzeba uszanować! Jeśli tak wypada to ciezko zorganizować hotel dla kierowcy? Ale nie trzeba jeździć po 1. 20 na zachodzie zaniżając stawki Belgom, Holendrom, Francuzom i Niemcom? Karać, karać i jeszcze raz karać a wręcz zwiększyć kontrole masowo. Dodatkowo inspekcja w polsce niech zkontroluje firmy jak wyglądają pauzy !!! | |||
~K. | Tew Spokojnie Era transportu międzynarodowego mija Po nowym roku firmy zaprzestaną jeździć ponieważ przepisy i koszty z tym związane będą nie do pokonania w obecnej sytuacji Więc szykuj się na bezrobociu | |||
~Mrotas | Nie bezrobocie, tylko piekarze wrócą do piekarni, budowlańcy na budowę, a za kierownicą zostaną profesjonaliści którzy rozumieją tacho i Kodeks pracy. Co do socjalu. Nawet nie chce mi się rozwijać, ale wszyscy kombinują, bo stawki sobie psują Ale może wkońcu kierowca wróci do łask, bo jak piszą wyżej, pomału zamiatanie ulicy od 7 do 15 jest bardziej poważne niż to co się dzieje za firmą. Nauczmy wkońcu szacunku pracodawcy do pracownika, a jak wrócisz dzień później do domu to nic się stanie, bo odpoczynek i tak się należy. | |||
~K. | Mrotas Miałem 85 kierowców dziś mam 35 Ale do końca roku rezygnuje z transportu Kupiłem 3 automaty produkcyjne gdzie pracuje 3 ludzi i roboty Na to zdobyłem dofinansowanie Ci 3 ludzi daje zysk jak z 50 aut Zastanów się czy inni nie pójdą ta droga | |||
~M!? | Tomek " K" " driver" skończ bankrucie w restrukturyzacji chrzanić. Za co mogłeś kupić skoro masz 3 bańki długu... | |||
~scan cargo | Driver powodzenia, mam nadzieje że tym razem pyknie i nie bedzie restrukturyzacji, zarzadzanie 3 osobami to jednak prostsza rzecz niż ogarniecie grupy kierowców ( tym bardziej że na produkcji nawet w bogattym rejonie na stanowisko w 4 brygadówce z nockami i naprawde zapiertol za 5 tys na reke sa tabuny ludzi, a w transporcie to byłbyś publicznie zlinczowany za propozycje 5 tki , zakładam że raczej brałeś to na inna społke bo nie daja dofinansowania na sp w restrukturyzacji, a z ciekawości z jakiego programu skorzystałęś bo ja osttanio szukałem i generalnie nic nie było poza pożyczka na samozatrudnienie i teraz jest duży program ale na produkcje dualna czyli cywilno wojskową, a po za tym to generalnie na żadne innowacyjne usługi czy produkcje nie mogłem znaleźć | |||
~K. | Proszę bardzo rozlicz pracę kierowców w każdym kraju w którym będzie dokonywał czynności Na samą myśl firmy zwiną żagle a pomogą służby kontrolne każdego kraju Może w końcu skleisz kropki po co jest podawanie w tacho statusu rozładunek załadunek i do tego jest GPS Wymogi Unii zniszczą transport w ciągu chwili Jeżeli firma będzie narażona na kary kilkudziesięciu tys euro za takue bzdury zobaczymy ilu odważnych zostanie | |||
~K. | Na cyfryzację i robotyzację do tego na oprogramowanie i ochronę środowiska poprzez wykluczenie szkodliwych odpadów w procesie produkcji | |||
~scan cargo | To driver tylko pozazdroscic bo posiadanie dziś jakiegokolwiek rentownego biznesu bez czynnika ludzkiego to jak złapanie Pana Boga za nogi, naprawde jak jesteś właścicielem, a nie pracownikiem w korpo i musisz zarzadzać kadra pracowników fizycznych to najlepiej być autystycznym lub aspargerowcem bo normalna osoba to tego nie wytrzyma psychicznie, Ja Bogu dzieki mam to za soba w sensie zostało kilku kierowców z którymi zasadniczo rozumiemy sie bez słow każdy wie co ma robić ale jakbym chciał obecnie uzuepełnić kierowców do ilosci jaka posiadałem w 2022 lub chciał zwiekszać to chyba bym ostatecznie wylądował w Tworkach, |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.