ID: 282690
Bez pracowników spoza UE polski transport stanie
ID: 282690
ID: 282690
Stale rosnącego niedoboru kierowców nie da się uzupełnić lokalnymi pracownikami. Aby wypełnić tę lukę, potrzebni są kierowcy z krajów spoza UE.
Stale rosnącego niedoboru kierowców nie da się uzupełnić lokalnymi pracownikami. Aby wypełnić tę lukę, potrzebni są kierowcy z krajów spoza UE.
~etransport.pl
Posty (23)
~lolo | bzdety bzdety i raz jeszcze bzdety - dyskryminacja kierowcow z niepelnosprawnosciam i w zatrudnieniu - lewe place na nielegalne dniówki km frachty - unikanei płacenia zus - umowy na najnizsze krajowe - smieciówki + odpowiedzialnosc za wszystkio - kierowca w pracy to magazynier, sprzatacz, pracownik biurowy, ochraniarz - firmy dają ogloszenia anonimowo co widac na wielu grupach facebook oraz olx aby nie psuć sobie opinii swoimi nielegalnymi działaniami - polacy juz nie glupi i wiedzą ze dziad dziala ponad prawem to szukają z wschodu niewolnikow - za podstawę 80 zł w umowach za dzień to sami wsiadajcie w klomota ! | |||
~111 | Jak brakuje kierowców jak nie dawno pisaliście że firmy się zamykają a kierowcy nie będą mieli pracy. To chyba to jtylko poto ten lament zeby można było z powrotem płacić kierowcy składki od najnis ej krajowej bezczelność i chciwość nie zna granic | |||
~Lutek | Driwer wam wytłumaczy ze praca będzie dla wybranych z własną działalnością, Ptoroctwo wieloletnie zawszę aktula | 1 | ||
~K. | Ten cały driwer może co najwyżej wytłumaczyć jak bezpośrednie wsadzić sobie ogórka szklarniowego pomiędzy poślady | |||
~K. | Bezboleśnie | |||
~LOGIC | działa niewidzialna ręka rynku. Stawki w transporcie i powszechne upadłości odzwierciedlają, OGROMNE "BRAKI" kierowców... | |||
~kiero | Tak naprawdę w robocie jako kierowca można przebierać. A czy Tusk odważy się "otworzyć stragany z wizami " czyli wydawać pozwolenia na pracę obcokrajowcom jak PIS? | |||
szatan
| Nie da się... We wszystkich branżach się da, ale w transporcie się nie da. Udało się wysłać ludzi na księżyc, ale uczciwie zapłacić za nadgodziny się nie da, wszyscy mogą po 8 godzinach pracy jechać do domu, ale w transporcie się nie da. Bądźmy ze sobą szczerzy, polski transport wybił się na nisko wykwalifikowanych, tanich pracownikach, a gdy wynagrodzenia zaczęły rosnąć to pozycja polskiego transportu zaczęła spadać, więc zaczęto sprowadzać tanich imigrantów, a gdy zaczęli sprowadzać ich inni to znów pozycja zaczęła spadać, ale imigranci już tak chętnie do swoich krajów nie chcą wracać, społeczeństwo zostaje obciążone kosztami ich utrzymania. | |||
~kiero | szatan nie tylko niskie wynagrodzenia. Kantowanie na podatkach wypłacanie wysokich nieopodatkowanych, nieoskładkowanych diet zamiast wynagrodzenia. To była przewaga polskiego przewoźnika. | |||
~driver | z urzedu pracy jak zaczniecie dostawac zasiłki to wam sie przypomni jak to było Narazie to kazdy widzi wszystko to co złe Ale jak dostaniesz 1500zł zasiłku czy nawet emeryture z ktorej i tak nie przeżysjesz przestaniesz majaczyć chyba pamietacie lata 90 -00 jak było z pracą Teraz bedzie podobnie Zobaczymy ilu wyjedzie z was po nowym roku do pracy jesli jeszcze bedziesz posiadał etat A tak zapytam kiero ile szef za ciebie płaci składek teraz jak dorabiasz do emerytury Masz wg płacone? czy jezdzisz na czarno ew zlecenowka bez ubezpieczenia chyba to max I co nie dorabiasz dziada ktory oszukuje a Ty nie oszukujesz pracując na czarno? Jeszcze nie poznałem emeryta ktory dorabia i chce aby odprowadac od niego składki Tylko woła wszystko do reki bez kwita | |||
~kiero | Możesz się zdziwić ale u nas wszyscy pracują legalnie i mają odprowadzane składki. Firma jest holdingiem i ma kilka rodzajów działalności od transportu międzynarodowego, krajowego, po magazynowanie i dystrybucję. | |||
szatan
| Płacenie pod stołem to nadal jest główny motor napędowy polskiego przewoźnika. Może niech zwiększą minimalne wynagrodzenie do 6000zł netto to z nadgodzin uzbiera się normalna kwota, jeszcze delegacje powinni zwiększyć do przynajmniej 50zł. | |||
szatan
| Po kraju 50zł, po UE 50euro. | |||
~driver | i zatrudnia skapcaniałych emerytów Wez chłopie leki na prostate Po 55roku zycia zatrudnienie kierowcy to czysta głupota | |||
szatan
| ~diver chyba pomyliłeś wątki, zresztą i tak nie masz racji. Młodzi jeżdżą tak jakby grali w jakąś grę wideo, jedyną korzyścią z ich zatrudniania jest to że łatwo ich zaszczuć aby wykonywali wszelkie prace w biegu za darmo. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Prace za kierownicą zostawiamy dziad transom i ich rodzinom gdyż na godzinę wychodzi minimalna stawka A odpowiedzialność jak by się uj wie ile zarabiało. Dziad transi dobra rada patrzeć na drogę żeby nie doszło do katastrofy | |||
~kiero | Kodeks pracy w art. 113 i art. 183a § 1 zawiera zakaz jakiejkolwiek dyskryminacji ze względu na wiek w zakresie nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. | |||
~driver | zawsze mozna powiedziec bedziemy w kontakcie ; ) zbieramy oferty... oddzwonimy... | |||
~kiero | driver a po co ci oferty na szlabanie. Wystarczy przeczytać twoje wypociny co chwilę sobie przeczące. | |||
szatan
| Może kierowcy powinni móc przechodzić na wcześniejszą emeryturę jak mundurówka, skoro starsi się nie spisują. | |||
~K. | Zadzwoń do jakiegoś dziada tylko tak min 50aut i pochwal się wiekiem | |||
~kiero | ~K. zadzwoń do dziada i pochwal się wyższym wykształceniem. To dopiero będzie wpadka. Mądrzejszych nie zatrudnia. | |||
~Tolek | Nie ma kto jeździć u dziada bo mlodzi nie będą robic za te pieniądze a starzy odchodzą na emeryturę Ale dziadowi nie daje to do myślenia i dziad dalej nie chce płacić Dziad wymyślił sobie ze naściągają sobie emigrantów z krajów trzeciago świata i tych będą do woli okradać |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.