ID: 282473
Przedsiębiorcy wciąż pod kreską. Firmy w pułapce zadłużenia
ID: 282473
ID: 282473
Inflacja, wysokie koszty materiałów i energii oraz spadek sprzedaży to od ponad roku trzy największe wyzwania, z jakimi borykają się mikro, małe i średnie firmy. Pogłębił się także problem z pozyskaniem pracowników, znalezieniem nowych rynków zbytu oraz terminowym regulowaniem własnych zobowiązań. Przybywa problemów z nieterminowymi rozliczeniami B2B w sektorze TSL i handlu.
Inflacja, wysokie koszty materiałów i energii oraz spadek sprzedaży to od ponad roku trzy największe wyzwania, z jakimi borykają się mikro, małe i średnie firmy. Pogłębił się także problem z pozyskaniem pracowników, znalezieniem nowych rynków zbytu oraz terminowym regulowaniem własnych zobowiązań. Przybywa problemów z nieterminowymi rozliczeniami B2B w sektorze TSL i handlu.
~etransport.pl
Posty (40)
~K. | Idź na swoje Nie ma prawnego obowiązku świadczenia pracy | |||
~lolo | na swoje sie nie opłacą juz sie tyle dziady nachapali i naotwierali ze stawki poszly w dol i nie ma co zbierac, jeszcze ukraina do tego w PL bardziej zaniza stawki obie grupy najlepiej jakby się wyniszczyli to i płaca będzie w koncu sprawiedliwa - transport trzeba zaczac od nowa | |||
~Inżynier Karwowski | Kierowca z Polski był głupi, jest głupi i będzie głupi. Tekst jest o kondycji firm całej gospodarki. Tepaku znowu tylko o transporcie szczekają. Jak nie będzie produkcji, handlu, to nie będzie co wozić. Wtedy głupki poczujecie co to problemy. Chciałbyś jeden z drugim czekać 90 dni na swoją wypłatę??? Taki mądry jesteś? Z kogoś krzywdy się naśmiewać? Więc zdychaj... | |||
~K. | Nie będziesz miał wyjścia Przy obecny stan przepisów Nie będzie umowy o pracę Ale franczyza na auto wraz z pracą Wtedy pominiemy takie problemy | |||
~K. | Duża spedycja miała dziennie ok 7tys ładunków Dzis ma między 2a3 tys A jest szczyt jesiennej pracy Zaraz zima święta nowy rok i zimowy przestoj Zabawa się zaczyna | |||
~Patryk pogromca dziadow | Trzeba się zastanowić skąd te gnojki mają majątki skoro już od 10leci dokladają i skumlą jak psy | |||
~lolo | jak to skad - z wschodu jedzie i nie zna kodeksu pracy wiec umowa na najnizsza wystarcza reszty nie musi dawać | |||
tagoo
| Uśmiechnięta Polska coraz szybszym krokiem, wychodzi na przeciw lemingom. Będzie lepiej się żyło ! | |||
~K. | Dziwi mnie postawa US dot właśnie kierowców Wszyscy z was płaczą Ale jak powstały wasze domy i jak wy możecie utrzymać rodziny z tej najniższej płacy? Nie jest to dziwne że taki kierowca buduje dom wart milion a nie ma na to pokrycia w zarobkach?Może warto się i wam przypatrzeć jak to się dzieje | |||
tagoo
| Obyś nie wywołał wilka z lasu ! Kierowca zgodnie z prawdą powie, ile dostawał dodatkowo co miesiąc pod stołem i jak myślisz do czyich drzwi później zapuka? | |||
tagoo
| Zapuka US... | |||
tagoo
| Nawet nie pisałbym takich rzeczy, bo US też mocno śledzi, co i kto tutaj pisze. A czytać one umieją dobrze ! | |||
~K. | Dostawał i co nie rozliczył? Myślę że do tego co nie ma pokrycia Raczej kierowca nie ma kwitów na dochody My mamy podpisy kwitujące odbiór lub przelewy Bynajmniej ja mam na każdą złotówkę wypłacona kierowcom Ktoś kiedyś mi powiedział wpisuj w przelewie zaliczka na poczet wynagrodzenia ryczałty zagranica A jak wiadomo zaliczki podlegają rozliczeniu Fiknie kierowca to go do odpowiedzialności i zwrot nadpłaconych pieniędzy | |||
tagoo
| A rachować jeszcze lepiej ! | |||
tagoo
| Nie brnij, ja na twoim miejscu, byłbym znacznie mniejszym optymistą. | |||
~K. | 100%przelew na rachunek bankowy idzie Co miesiąc widzą kto ile ma | |||
~K. | Zawsze mogę powiedzieć że kierowcy nie zwrócili zaliczek to oddadzą sami | |||
tagoo
| No to jeszcze zakapuj do dzielnicowego, że zły kierowca pod twoją nieobecność i niewiedzę zajumał ci tą kasę. | |||
tagoo
| Nie wolno kapować ! | |||
szatan
| Kiedyś co drugi pracował na czarno i nie marudzili, może trzeba wrócić do tych praktyk zawsze 3tyś do przodu. | |||
~M!? | Jestem ciekawy ile zębów brakuje K, driver... | |||
~M!? | Przecież to bydle jest... Bardzo dobrze, że " popełnił padaczkę". | |||
~Friki | Kolego ~K. Jesteś albo zbyt zapatrzony w siebie albo zbyt... :) to że wypisujesz im zaliczki i myślisz że jesteś czysty to jesteś w bledzie! Chcesz mi powiedzieć że będziesz dawał zaliczki i nie będziesz ich rozliczał na bieżąco? A przypominam to pracodawca w 100% odpowiada za lewe wyplaty i w razie czego to ty zapłacisz karę plus zaległe zusy i ubezpieczenia. Oczywiście wszystkie godziny zczytane z karty jazda młotki i dyżury nadgodziny noce itd. Ty myślisz że pip jest tak głupi i niewie o co chodzi? Sami mają program zczytywania i obliczania godzin z karty kierowcy. Wszystko w rękach kierowcow bo mają super narzędzie w postaci karty które wszystko zapisuje. Także pozdrawiam szefów ktozy myślą że nadal płacenia pod stolem nie idzie udowodnic | |||
~K. | Zanim wyjdzie przelew kierowca otrzymuje kopie ewidencji czasu pracy ewidencję naruszen do podpisu oraz niech ma u siebie Po kilku kontrolach pip nie otrzymałem żadnej kary czy upomnienia Wielu kierowców myślało że nadsyłając kontrolę jest coś do ugrania Niestety nie udało się Pip otrzymuje odrazu pliki z kart kierowców dokumenty dot zatrudnienia oraz wydruk z przelewami Po kilku dniach okazuje się że wszystko jest ok i zapraszają do podpisania protokołu | |||
~K. | Baa przelewy i ewidencja pracy w odcinkach zagranicznych przesyłana jest do imi I jakoś nigdy nie mam z tym problemu A kierowca zawsze | |||
~Friki | Wiem że przewoznicy mają firmy które rozliczają czas pracy i, korygują, i zamieniają aktywności np wtedy kiedy kierowcy mają zbyt dużo pracy. I do podpisania dostają już gotowe karty z których wynika bardzo mało nadgodzin albo i wcale. Pomijam szczegół że większość z przewoznikow wpisuje w najnizsza krajowa ryczalt dyżurów z reguły conajmniej 1000zl tylko po to by obniżyć place zasadnicza ( a ta jest brana do wyliczenia nadgodzin) ale już niedługo. A pip ma sama sobie ściągnąć dane z karty albo wziąć od kierowcy czy faktycznie dane się zgadzają z kartą godzin rozpisana u przewoznika. I jeszcze jedno kierowca robiący załadunki i rozładunki na pauzie sam sobie szkodzi ( z czego wy się bardzo cieszycie) | |||
~K. | Przyjdziesz. Z jdg i licencja do pracy zmienisz podejście Umowy o pracę w transporcie przestaną istnieć przy tym prawie jak jest teraz | |||
~gulden | ~Nowy 40 minut temu To wina ukrainy I pieprzonych ukraincow Nowy uważaj Bodnarenko to syn Ukraińca. Każe swoim siepaczom ciebie namierzyc. | 1 | ||
~nadaje i po co | kiedy nie byli pod kreską | |||
~sid | ja tez pod kreskom jestem, i co ktos sie nademnom lituje, Nie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.