ID: 280443
Kierowcy w pułapce zmowy - UOKiK sprawdza pracodawców
ID: 280443
ID: 280443
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów po otrzymanym sygnale i przeprowadzonych analizach wszczął postępowanie wyjaśniające dotyczące rynku pracy. Sprawdza w nich praktyki sieci Biedronka i Dino oraz firm przewozowych obsługujących tych przedsiębiorców.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów po otrzymanym sygnale i przeprowadzonych analizach wszczął postępowanie wyjaśniające dotyczące rynku pracy. Sprawdza w nich praktyki sieci Biedronka i Dino oraz firm przewozowych obsługujących tych przedsiębiorców.
~etransport.pl
Posty (157)
~Kuc | -+Premia. Zależna od ilości przemyconego alkoholu i fajek... " Słuszna i rozsądna motywacja. Zawód jak każdy przechodzi z pokolenia na następne. | |||
~Kuc | UOKIK, UOKiK, UOKiK Już jadziemy!!! MO!!! | |||
Ł ysy
| Kasztan. Nie miałem takich spraw, staram się nie zatrudniać hołoty, a przypadkowo zatrudnionych hołociarzy eliminuję na okresie próbnym. Sytuacja w innych firmach jest poza kręgiem moich zainteresowań. Ale do tematu. Prześledź zapisy w Kodeksie Pracy, a sam zrozumiesz istotę. Jeżeli udokumentujesz rażące odstępstwa od regulaminu pracy w przypadku powierzonego mienia znacznej wartości możesz pogonić pracownika. Tak mówi Kodeks Pracy. Opinie parkingowych mędrców mam głtboko w .. Pamiętacie jak po uchwale siedmiu tetryków napisałem, że ryczałt noclegowy należy się jedynie, gdy kierowca wy pier da la z kabiny? Ile pomyj wtedy na mnie wylaliście? I co, kto miał racje? . Ilu z was zwracało kasiorę za wyłudzone ryczałty noclegowe? Chcesz sygnatury, to szukaj. Weryfikując naszego forumowego milionera jacka -srakę musiałem trochę czasu poświęcić. Poświęc i ty. | |||
~Kuc | -Poświęc i ty. " Sorry. Mam to w du) pie! -Twój ból jest większy niż mój " | |||
~Dziad | Ten kmiot łysy cały czas myśli, że żyjemy w ZSRR, a on dając pracę ma być bogiem i mamy po nogach całować, że jest robota Ale jajca, kocham ten portal | |||
~Hycel | Po pierwsze łysy takie foremki jak twoje nie mają regulaminu. Po drugie regulamin nie może być sprzeczny z kodeksem pracy. Po trzecie żaden pracodawca nie jest w stanie w pełni przestrzegać kodeksu pracy. Zacznijmy od tego że na jakikolwiek sprzęt powierzony do firmy musi być pełne przeszkolenie z obsługi lub podpis że to się odbyło. Na tym polu już lezysz | |||
~300D | hycel- jesteś/jesteście tylko robotnikami. jak współparaca się układa to wszystko gra. jak robotnik zaczyna byc niegrzeczny/niewygod ny/zbędny itd... wylatuje z roboty, proste. czego nie rozumiesz? | |||
~Hycel | 300D W takim razie należy zlikwidować jakiekolwiek umowy o pracę. Współpraca układa się dobrze to pracuje, źle niepracuje. A jednak są tego typu umowy i jest cały dział prawa pracy. Po to żeby interes pracodawcy i pracownika zabezpieczyć umowa którą można rozwiązać w określonych warunkach. | |||
~M!? | Tak się zastanawiam... Kto dzisiaj zatrudniając się jako kierowca podpisuje jakieś dziwne kwity na powierzenie mienia znacznej wartości... Umowa o pracę i tyle... Śmieszne du/p/ochrony przeszły do lamusa jakieś 12 lat temu wstecz... | |||
~Hycel | Pamiętaj że umowa o pracę zabezpiecza też interes pracodawcy. Nie może się pracownik z dnia na dzień zwolnić bez wypowiedzenia. A wypowiedzenie to okres przejściowy z którego pracodawca z dnia na dzień nie pozostaje z nieobsadzony etatem tylko płynnie może w okresie przejściowym znaleźć drugiego. | |||
~Hycel | M!? Tego typu doupochrony nie są i nie były skuteczne bo najczęściej kolidowały z kodeksem pracy. | |||
Ł ysy
| Mi?. Dobre teksty walisz. Kto w dzisiajszych czasach zatrudni jakiegoś kmiotka nie nakładając na niego odpowiedzialności na sprzęt i ładunek? Nie podpisujesz, nie masz pracy. Proste jak drut. Nikt nikomu łaski nie robi. | |||
~Hycel | Taki łysy nie udowodni tego przed żadnym sądem że powierzył chińska oponę która powinna przejechać 280 tys km a przejechała tylko 260 tysięcy bo nie ma żadnego czynnika miarodajnego typu gwarancja Chińczyków na pokonanie dystansu 280 tysięcy km bez względu na warunki | |||
Ł ysy
| Hycel. Jak zwykle pier do lisz głupoty. Dlaczego mała firma nie może mieć regulaminu pracy? Jest zabroniony? | |||
~Hycel | Nie jest zabroniony. Tylko prezes jest zbyt głupi żeby taki stworzyć. | |||
Ł ysy
| A posiadacz Michelina udowodni? Człeku, przestań pier do lić głupoty. | |||
~Hycel | Najczęściej przepisuje cię jakiegoś gotowca który stworzył jakiś szkoleniowiec lub z innej większej firmy. | |||
~Hycel | Właśnie nie udowodnił. Nawet jeśli kierowca ewidentnie upuści sobie paliwa to też nie udowodnisz na podstawie sąd samochodowych. Takie dowody da się podważać błędem odczytu urzadzenia | |||
~Patryk pogromca dziadow | Jak jest coś więcej niż umowa o pracę czyli jakieś umowne obciążenia przyjmowanie kar na siebie itp to wiadomo że tylko szoszon co nie umie czytać podpisze. Od ogarnietego szofera dziad trans słyszy krótkie spier/dalaj dziadzie. Weki kalesony i do budy zlodzieju :) | |||
Ł ysy
| Hycel. Problemem jest napisanie własnego regulaminu?Gdzie ty widzisz problem? Teraz wszyscy wiemy dlaczego jesteś kierowcą. | |||
~Kasztan | Co do obciążenia za szkody czy inne straty nie ma żadnego problemu. Wypłata kierowcy składa się z podstawy + premia uznaniowa. Podstawy się nie rusza, premie płaci się wedle uznania jak sama nazwa wskazuje. | |||
~300D | tee Hycel- dobrze to napisałeś. "Współpraca układa się dobrze to pracuje, źle niepracuje. " no i wszystko w temacie. | |||
~Hycel | Łysy ale nikt ci nie broni pisać regulaminu według własnego uznania np: po pracy kierowca zobowiązany jest nakarmić twoje kury nioski i wyczyścić kible. Papier wszystko przyjmie. A czy będzie to dowód procesowy to szczerze wątpię. | |||
~Hycel | ~300D 3 minut temu tee Hycel- dobrze to napisałeś. "Współpraca układa się dobrze to pracuje, źle niepracuje. " no i wszystko w temacie. Znowu nie zrozumiałeś. Wtedy umowa o pracę nie byłaby potrzebna. Podpisując umowę o pracę jednocześnie akceptujesz 660 stron kodeksu pracy. Czy łysy i 300D to zrozumieli? | |||
~300D | noo, ja rozumiem. Hycel nie. | |||
Ł ysy
| Kolejny idiota piszący brednie. Kasztan, od kiedy wypłata kierowcy składa się z nienaruszalnej podstawy i premii uznaniowej? O czym ty pier do lisz? Garbsen się kłania. | |||
~Inżynier Karwowski | Żal mi was wszystkich... Dno intelektualne... Życiowe miernoty... | |||
~Kasztan | Łysy od 3 lat, dokładnie od wejścia pakietu mobilności i likwidacji diet zagranicznych. Taka jest praktyka 99 procent przewoźników, podstawa + ryczałt za nadgodziny i dyżur, do tego premia uznaniowa. Oczywiście jest ona ozusowana i oskladkowana. | |||
~Kasztan | Oczywiście można potracic kierowcy z podstawy, jeżeli doszło do rażącego zaniedbania lub celowego działania na szkodę pracodawcy. Tylko po co? | |||
~Kasztan | Chyba łysy nie napiszesz, że dajesz kierowcom 10 tysięcy brutto podstawy wynagrodzenia. Nie ma takich. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.