~Gggggg
| Sami wywołają kryzys a jak nie będzie miał kto wozić będą się pytać dlaczego w ue zasiadają jacyś kamikadze | | | |
~!!!iiii
| Kiedyś wspominałem, że do tego dojdzie. Jak "projektowano" PM to było pewne, że prędzej lub później ze względu na demografię i rozdmuchany socjal zacznie brakować kasy nawet u najbogatszych, więc tak będą teraz w UE traktować swobodny przepływ usług. Dlatego UKR oficjalnie nie będzie w UE, bo nie będzie podlegać tym bzdurą a już teraz korzysta z dobrodziejstw rynku UE prawie jak jego członek. Właściwie to nie Ukr tylko korpo ulokowane w Ukrainie. | | | |
~Kiero bez zymbuff
| Dobra, nie bede czytal tyle, bo w zyciu nie przeczytalem takiego dlugiego tekstu, ale rozlazi mie sie o to czy bedom pietnastki tera? | | | |
~driver
| 3 kierowców z 10 bedzie może miało prace Reszta musi zmienic zawód Transport miedzynarodowy zniknie szybciej niz sie kazdemu wydaje | | | |
~!!!iiii
| Driver przewidujesz jakieś ruchy tektoniczne i Polska odłączy się od kontynentu na kilkaset mil morskich?? Uściślijmy, że raczej polski transport międzynarodowy się skurczy a do tego ten, który pozostanie to w bardzo małym stopniu będzie się opierał na polskim właścicielu co wiąże się również, że nie będzie się opierać na polskim kierowcy, bo nie po to ktoś podróżuje z kapitałem po świecie aby przepłacać. | | | |
~driver
| bedziesz jechał do granicy najdalej ew na terminal intermodalny zostawisz naczepe lub kontener i na tym koniec | | | |
~kris
| No i spoko. Gdzie tu widzisz problem? | | | |
~kris
| Jedyne co nas powinno interesowac czy da sie na tym zarobic a nie jak daleko bedziemy jezdzic. | | | |
~K.
| Nie będzie się dało zarobić Bo jak widać to jest pisane pod korpotransy | | | |
~kris
| Serio? A teraz kto wozi kontenery? | | | |
~driver
| kris A powiedz po co korporacje robią firmy i szykuja sie na wielkie uderzenie po 10tys pojazdów i wiecej? | | | |
~Dziad
| Wystarczy popatrzeć jakie firmy należą do TLP | | | |
~kiero
| UE to fajna instytucja, urzędnicy się nudzą i wymyślają. Kierowca jedzie do UK i w każdym kraju po drodze trzeba płacić ubezpieczenie emerytalne? Czy może tylko w tym który jest docelowy? | | | |
~driver
| chyba to całe UE nie przetrwa dalej niż rok może dwa Absurd goni absurd | | | |
~kris
| Jakie firmy maja po 10 tys pojazdów? | | | |
~K.
| Do 27r będzie miał hegelmann hoptrans gierteka | | | |
~kris
| A myslałem ze ty. | | | |
~Przemo
| Za chwilę kierowcy nie będą potrzebni bo wyprze ich sztuczna inteligencja. Poczytajcie o pojazdach bez kierowcy które latają w Stanach!Na długich trasach beż ograniczeń czasowych itd. | | | |
~scan cargo
| Przemo nie wiem skad oni wzieli te dane ale w jakimś artykule czytałem że w PL ubywa z powodów demograficznych 200 tys ludzi rocznie w wieku produkcyjnym nie wiem czy to chodziło tylko o odejscia na emeryture czy zgony czy emigracje czy całość
Ale być może AI i autonomia to jedyne wyjscie bo czy ludzie beda w domach czy beda w pracy i tak dalej beda konsumować | | | |
~MrRiverdance
| Jeden meteor sprowadził kataklizm na jedne dinozaury, teraz bez meteora wyginą kolejne dinusie, no i cacy, wrócimy do transportu pośredniego -habeta i furmanka, kocham Junajted Jurop z przewodniczą komisji, damą Urzuli won der coś tam. Zamieniłem europejskie kartofle na miejscowe bydełko, kocham tę robotę | | | |
~!!!iiiii
| Scan nie czytaj takich idiotycznych artykułów lub poproś autora tekstu aby objaśnił o co mu chodzi. Jak w wieku produkcyjnym można odejść na emeryturę lub jaki to powód demograficzny, że ktoś w wieku produkcyjnym znika z rynku pracy? ? | | | |
~!!!iiiii
| To jest coś jak pisanie, że w Polsce brakuje 100tys zawodowych kierowców lub 300tys mieszkań. Pełna zgoda ale trzeba dodać * z objaśnieniem, że tych kierowców za 6000pln/mc i mieszkań tych za 2000pln/m2. | | | |
~pks poland
| SUPER !!! Tak jak kiedyś pisałem... transport stał się zajęciem dla masochistów. Piszą ilu to kierowców chce odejść z zawodu... ciekawe ilu z Was myśli o zamknięciu firmy? Iść na spokojny etacik po 8h dziennie i cieszyć się życiem, bo szybko przemija. | | | |